YouTube تبلیغات تلویزیونی 30 ثانیه ای غیرقابل رد شدن را معرفی می کند


یوتیوب تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل پرش را برای تلویزیون‌های متصل (CTV) معرفی می‌کند و دو جایگاه تبلیغاتی متوالی 15 ثانیه‌ای را در یک آگهی با فرم طولانی‌تر ادغام می‌کند.

پاسخ به تغییر در ایجاد و مصرف

قالب محتوای YouTube به طور گسترده ای گسترش یافته است، از Shorts 15 ثانیه ای به پخش زنده 15 ساعته.

آخرین گزارش Nielsen Gauge نشان می دهد که بینندگان یوتیوب به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

یوتیوب عنوان شماره 1 پربیننده ترین سرویس استریم تلویزیون در آمریکا را به خود اختصاص داده است و به بیش از 150 میلیون نفر در CTV در ایالات متحده رسیده است.

در پاسخ به الگوهای در حال تکامل مصرف محتوا، YouTube راه‌های جدیدی را برای دسترسی به بینندگان در هر صفحه، ژانر و قالبی معرفی می‌کند.

تبلیغات غیر قابل رد شدن تبلیغات 30 ثانیه ای

YouTube در حال معرفی تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن از طریق YouTube Select در CTV است.

YouTube معتقد است با اجرای یک تبلیغ منفرد و طولانی‌تر، می‌تواند با اهداف تبلیغ‌کنندگان هماهنگ‌تر شود و در عین حال داستان‌سرایی غنی‌تر را تسهیل کند.

این تغییر زمانی انجام می‌شود که YouTube Select بیش از 70 درصد از نمایش‌ها را روی صفحه تلویزیون نشان می‌دهد و استفاده از دارایی‌های موجود را برای تبلیغ‌کنندگان در مقابل محتوایی که بیشترین پخش جریانی را دارد آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، YouTube در حال معرفی تجربیات مکث جدید در CTV است. این ویژگی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که لحظه‌ای تعاملی منحصربه‌فردی را داشته باشند که افراد ویدیویی را متوقف می‌کنند و راهی بی‌نقص را برای بینندگان فراهم می‌کند تا درباره برندها بیشتر بیاموزند.

استفاده از هوش مصنوعی گوگل

اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از قدرت هوش مصنوعی گوگل برای ساده‌سازی تلاش‌های بازاریابی خود استفاده کنند.

این فناوری می تواند نتایج قابل توجهی ایجاد کند، همانطور که Sony Electronics نمونه آن است، که پس از استفاده از هوش مصنوعی Google برای افزودن صدا، افزایش 25 درصدی را در فراخوانی تبلیغات تجربه کرد.

کمک هوش مصنوعی گوگل بازده قابل توجهی را برای تبلیغ کنندگان YouTube ایجاد می کند. به عنوان مثال، Hershey شاهد افزایش 65 درصدی در بازگشت سرمایه یوتیوب بود و YouTube Hershey را به شریک رسانه ای شماره 1 در زمینه ROI تبدیل کرد.

این موفقیت توسط Nielsen، TransUnion و Ipsos MMA تکرار شده است، که تأیید می کنند که به طور متوسط، یوتیوب بازگشت سرمایه بالاتری نسبت به تلویزیون و سایر پلتفرم های ویدیوی آنلاین ارائه می دهد.

به طور خلاصه

معرفی YouTube از 30 ثانیه، ترکیب دو تبلیغ 15 ثانیه ای در یک شکاف واحد، به تغییر در الگوهای مصرف بینندگان پاسخ می دهد.

این تصمیم تلاش‌های YouTube را برای انطباق با چشم‌انداز دیجیتال در حال تحول و همسویی با اهداف تبلیغ‌کنندگان برجسته می‌کند.

با این حال، این تغییرات ممکن است پیامدهای متفاوتی برای سهامداران، از جمله سازندگان محتوا، تبلیغ‌کنندگان و بینندگان داشته باشد.

در حالی که رشد پلتفرم غیرقابل انکار است، تأثیر کامل این تغییرات بر تعامل و رضایت کاربر ناشناخته است.

بنابراین، تبلیغ‌کنندگان باید این تغییرات را نظارت و ارزیابی کنند تا تأثیرات آنها را بهتر درک کنند.


منبع: یوتیوب

تصویر ویژه ایجاد شده توسط نویسنده با استفاده از Midjourney.




منبع: https://www.searchenginejournal.com/youtube-introduces-non-skippable-30-second-tv-ads/487291/