مشتریان نسبت به اعلام بازگشت قیمت واکنش مثبت نشان دادند و چندین نفر از شرکت برای جدی گرفتن بازخورد آنها تشکر کردند. WordPress.com تأیید کرد که مشتریانی که به برنامههای Starter و Pro قبلی روی آوردهاند، در صورت تمایل میتوانند به طور نامحدود در آن برنامهها با تمدید خودکار باقی بمانند.
WordPress.com آزمایش اخیر قیمت گذاری را پایان می دهد، به مدل قبلی باز می گردد – WP Tavern
منبع: https://wptavern.com/wordpress-com-ends-recent-pricing-experiment-reverts-to-previous-model
مایکل پیک WP Content Automattic در قیمتگذاری جدید گفت: «در حالی که چند ماه پیش شروع به ارائه برنامههای قیمتگذاری جدید خود کردیم، بازخوردهایی را که به اشتراک گذاشتید توجه کردیم. اعلامیه. “آنچه شنیدیم این است که برخی از شما انعطاف پذیری دقیق تر برنامه های قبلی ما را از دست داده اید. بهعلاوه، ویژگیهای مورد نیاز و قیمتگذاری طرحهای جدید همیشه برای شما مطابقت نداشت.»
WordPress.com همچنین آداب و رسوم خود را در مورد در دسترس بودن افزونهها برای ارتقاء à la carte برای ویژگیهایی مانند دسترسی به تمهای ممتاز، حذف تبلیغات و CSS سفارشی ایمیل کرد. بهطور قابلتوجهی، افزونهای برای ارتقای فضای ذخیرهسازی گم شده بود، که چندین مشتری در نظراتی که مشتاق دریافت آن هستند بیان کردند.

چند ماه پیش، WordPress.com جدول قیمتگذاری خود را از پنج به دو طرح (رایگان و یک طرح حرفهای 15 دلاری در ماه) به عنوان یک تغییر عمده اعلامنشده، کاهش محدودیتهای ذخیرهسازی رایگان و اعمال سقف ترافیک کاهش داد. پس از نزدیک به دو ماه بازخورد بسیار منفی، این شرکت یک طرح شروع جدید 5 دلاری در ماه اضافه کرد تا شکاف بین رایگان و حرفهای را پر کند، اما حتی این طرح سطح ورودی نیز تبلیغات را حذف نکرد.
این تغییرات مورد توجه کاربران قرار نگرفت و بسیاری از آنها اعلام کردند که قصد دارند از WordPress.com به پلتفرم های جدید خارج شوند. این شرکت ادعا می کند که در بازگشت به مدل قیمت گذاری قبلی به بازخورد پاسخ می دهد، اما پس از 15 هفته از اجرای آزمایش، آنها احتمالاً داده های کافی برای تصمیم گیری داشتند.
WordPress.com آزمایش قیمت گذاری را که در ابتدای آوریل آغاز کرده بود به پایان رساند. این شرکت امروز اعلام کرد که خود را عقب می اندازد قیمت گذاری ساختار به مدل قبلی، که پنج طرح، از جمله لایه رایگان را ارائه میکرد.
