WooCommerce 7.7.0 بازاریابی چند کاناله را از بتا خارج می کند – WP Tavern
بررسی کنید پست انتشار 7.7.0 برای مشاهده تمام فیلترهای جدید و تغییرات قالب.
WooCommerce نیز در حال اجرای آن است 2023 دو بار در سال نظرسنجی توسعه دهندگان. این نظرسنجی برای گرفتن بازخورد محرمانه از توسعه دهندگانی طراحی شده است که بر روی پلتفرم WooCommerce به منظور درک بهتر نیازهای خود و ایجاد بهبود ایجاد می کنند.
ووکامرس 7.7.0 این هفته با بازاریابی چند کاناله که اکنون از نسخه بتا خارج شده است، منتشر شد. این اولین چیزی است که صاحبان فروشگاه هنگام بازدید از صفحه بازاریابی در داشبورد مشاهده می کنند. این به کاربران اجازه میدهد تا کانالهای فروش اضافی مانند گوگل، آمازون و eBay را به هم متصل کنند و به طور خودکار موجودی در ویترین فروشگاهها را مدیریت کنند.
این اضافه شدن WooCommerce را با پلتفرم هایی مانند Shopify Plus رقابتی تر می کند. تاجران می توانند با نصب افزونه ها کانال های مختلف را به فروشگاه متصل کنند. ووکامرس دارد مستندات، از جمله راهنمای شروع سریع، برای پیکربندی بازاریابی چند کاناله.
چند نکته برجسته دیگر در این نسخه شامل موارد زیر است:
گزینه های یک ظاهر طراحی گسترده برایSKU محصول، قیمت کالا، و تصویر محصول
بلوک نقدهای محصول جدید که می تواند در قالب تک محصول درج شود
گزینه های سفارشی سازی بیشتر برای دکمه افزودن به سبد خرید
گزینه های سفارشی سازی بلوک Mini Cart گسترده شده است
گزینه جدیدی برای “ارتقا به الگوی محصول واحد مسدود شده” از یک الگوی کلاسیک
نسخه 7.7.0 همچنین اعلامیه های خریداران به روز شده را با سبک های جدید و سازگارتر معرفی می کند لیست اسنکبار و به بنرها توجه کنید. جزئیات بیشتر در مورد هدف قرار دادن انتخابگرهای جدید CSS در پست انتشار موجود است.