TikTok راه جدیدی را برای سازندگان برای کسب درآمد از محتوای خود اعلام کرد: سری TikTok.
مجموعهها به سازندگان اجازه میدهند مجموعههای ویدیویی را پشت یک دیوار پرداخت قرار دهند. کاربران TikTok که میخواهند ویدیوهای سری را ببینند، باید برای دسترسی به آنها با استفاده از پیوندهای درونویدیویی یا نمایه سازنده، هزینه پرداخت کنند.
سازندگان می توانند قیمت های خود را بر اساس رابطه ای که می خواهند با مخاطبان خود ایجاد کنند تعیین کنند. سازندگان می توانند بهترین قیمت را برای محتوای خود با نگاه کردن به سازندگان دیگر در حوزه خود که محتوای ممتاز مشابهی ارائه می دهند تعیین کنند.
مجموعه ای از ویدیوهای 20 دقیقه ای از طریق سری TikTok
برخلاف ویدیوهای استاندارد TikTok که میتواند تا 10 دقیقه طول بکشد، سری TikTok ویدیوها می توانند حداکثر 20 دقیقه باشند. سازندگان می توانند حداکثر 80 ویدیو را در یک سری TikTok قرار دهند.
این به سازندگان اجازه می دهد تا از راهنماها و آموزش های ویدیویی عمیق خود درآمد کسب کنند. نمونههایی که توسط TikTok ارائه میشوند عبارتند از سری میانبرهای اکسل، تمرینهای موثر و جدیدترین دستور العملهای جو پخته.
کارآفرینان و کسبوکارهایی که از دورههای دیجیتال، رویدادهای آنلاین و وبینارها سود میبرند، میتوانند از TikTok به عنوان یک پلتفرم اضافی برای درآمدزایی برای محتوای ممتاز خود استفاده کنند.
چه کسانی واجد شرایط سری TikTok هستند؟
سری TikTok فقط برای سازندگان منتخبی در دسترس است که شرایط واجد شرایط بودن را دارند: حداقل 18 سال سن، داشتن حساب کاربری قدیمیتر از 30 روز، و داشتن یک حساب کاربری در وضعیت خوب.
علاوه بر این، برنامههای کسب درآمد TikTok از سازندگان میخواهد که در 30 روز گذشته حداقل 1000 تا 10000 دنبالکننده و 1000 تا 100000 بازدید ویدیو داشته باشند. برنامههای کسب درآمد زنده همچنین از سازندگان میخواهد که حداقل 30 دقیقه در 28 روز گذشته به صورت زنده سپری کرده باشند.
برای اینکه ببینید آیا TikTok شما واجد شرایط کسب درآمد است یا خیر، به بخش Creator Tools در برنامه TikTok مراجعه کنید. در آنجا باید برنامه های کسب درآمد را که در دسترس شما هستند، مشاهده کنید. میتوانید شرایط واجد شرایط بودن هر برنامه را بررسی کنید و برای برنامههایی که به بهترین وجه متناسب با اندازه و محتوای حساب شما هستند، درخواست دهید.
حسابهایی که توسط دولت، سیاستمداران یا احزاب سیاسی اداره میشوند، واجد شرایط اکثر برنامههای کسب درآمد TikTok نیستند.
سازندگان باید از نزدیک به آن پایبند باشند دستورالعمل های انجمن، از آنجایی که ویدیوها باید از اعتدال ایمنی عبور کنند در غیر این صورت در معرض خطر بی پولی قرار گرفتن هستند.
اخبار سازندگان TikTok
TikTok اخیراً کتابخانه صوتی خود را با Sounds for Business بهروزرسانی کرده است تا تولید محتوا را برای مشاغل کوچک آسانتر کند. این به شما امکان می دهد از بین موسیقی های دارای مجوز برای استفاده تجاری در ویدیوها و محتوای تبلیغاتی انتخاب کنید.
وقتی از کتابخانه صوتی بازدید میکنید، میتوانید نتایج را فقط برای نمایش صدای دارای مجوز برای ویدیوهای سری TikTok فیلتر کنید.
توجه به این نکته مهم است که صدای استفاده تجاری TikTok برای ویدیوهای سری TikTok کار نمی کند. انتخاب صوت اشتباه میتواند منجر به حذف صدا از ویدیوهای کسب درآمد شما شود. در حالی که میتوانید صدا را جایگزین کنید، اما باید همه آن، از جمله بخشهای مکالمه را جایگزین کنید.
سازندگان در ایالات متحده که برای درآمدزایی به TikTok متکی هستند همچنین باید بدانند که دولت ایالات متحده در حال تلاش برای ممنوعیت بالقوه برنامه مورد استفاده بیش از 113 میلیون آمریکایی ها و بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان.
قانون RESTRICT به وزیر بازرگانی اجازه می دهد تا با مدیر اطلاعات ملی برای بررسی فناوری از دشمنان خارجی که ممکن است امنیت ملی را تهدید کنند، همکاری کند. با TikTok، آنها باید ثابت کنند که برنامه از آن تبعیت نمی کند سیاست حفظ حریم خصوصی در مورد داده هایی که از کاربران برنامه خود جمع آوری، به اشتراک می گذارد و حفظ می کند.
تصویر شاخص:
منبع: https://www.searchenginejournal.com/tiktok-series-monetization/481802/