
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404
TikTok صداها را برای تجارت اعلام می کند
TikTok Sounds For Businesss را اعلام کرد تا تولید محتوای TikTok با موسیقی مجاز را برای مشاغل کوچک مقرون به صرفه تر کند.
کسب وکارهایی که از توییتر برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می کنند، اکنون می توانند موسیقی را با مجوز استفاده تجاری مناسب از طریق کتابخانه صوتی TikTok انتخاب کنند.
این به افراد و کسب وکارها امکان می دهد انتخاب های صوتی را که به طور خاص برای محتوای ارگانیک و ایجاد آگهی پاک شده اند، انتخاب کنند.
چرا مهم است
مطابق با TikTok68 درصد از کاربران به خاطر سپردن پیام های یک برند در صورتی که با آهنگی که دوست دارند جفت شوند، راحت تر می دانند. 62 درصد از کسانی که از موسیقی لذت می برند، زمانی را صرف کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند می کنند، زیرا احساس می کنند سلیقه های مشابهی دارند.
با بیش از 500000 قطعه موسیقی و صدا در کتابخانه موسیقی تجاری، کسب و کارها می توانند موسیقی را پیدا کنند که با ترجیحات مشتری ایده آل آنها مطابقت داشته باشد.
نحوه انتخاب صدا برای استفاده تجاری در مرورگر دسکتاپ
می توانید با مراجعه به TikTok، انتخاب های صوتی موجود برای استفاده تجاری را مرور کنید کتابخانه صوتی در مرکز خلاقیت و استفاده تجاری TikTok را در قسمت Usage انتخاب کنید. توجه داشته باشید که انتخاب متفاوتی برای ویدیوهای پولی سری TikTok وجود دارد.
می توانید نتایج را بر اساس موضوع، ژانر، حالت و مدت زمان صدا فیلتر کنید تا با محتوای خود مطابقت داشته باشد.

هنگامی که صدای مورد نظر خود را پیدا کردید، روی پیوندهای استفاده در ویرایشگر ویدیوی TikTok کلیک کنید تا ویدیوی خود را با صدای انتخاب شده ایجاد کنید.

نحوه انتخاب صدا برای استفاده تجاری در برنامه TikTok (iOS)
با ضربه زدن روی نماد مثبت شروع کنید تا یک ویدیوی جدید ایجاد کنید. پس از انتخاب ویدیو و آپلود آن، روی Add Sound در بالا ضربه بزنید.

سپس، روی نماد ذره بین ضربه بزنید تا کتابخانه کامل صوتی را جستجو کنید.

در بالای صفحه بعدی، روی منوی کشویی صداها ضربه بزنید.

این کار موسیقی و صداهای دارای مجوز برای استفاده تجاری را نشان می دهد.

هنگامی که صدای خود را انتخاب کردید، می توانید طبق معمول به ایجاد ویدیوی TikTok خود ادامه دهید.
چرا انتخاب مجوز مناسب برای صوتی شما مهم است
اگر از موسیقی یا صداهایی استفاده می کنید که مجوز تجاری دریافت نکرده اند، TikTok می تواند صدا را از ویدیوی شما بدون اطلاع قبلی حذف کند. دستورالعمل های انجمن.
اگر صدای شما به دلیل مشکل حق نسخه برداری حذف شده است، ممکن است بتوانید با رفتن به ویدیوی خود و ضربه زدن روی اعلامیه ای که می گوید صدا حذف شده است، صدای جدیدی برای ویدیوی خود ایجاد کنید - جزئیات را مشاهده کنید.
اگر در صفحه زیر گزینه ای برای تغییر صدا مشاهده کردید، می توانید صدای جدیدی را برای ویدیوی خود انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که اگر در ویدیوی خود صحبت کرده باشید، همه آن از بین رفته است. با تغییر صدای ویدیو، بخش مکالمه صدای شما باز نمی گردد.
اگر شما یک تولید کننده محتوا هستید که زمان زیادی را صرف تنظیم محتوای ویدیویی برای مطابقت با صدا می کند، می تواند بسیار خسته کننده باشد.
چگونه از انتخاب صوتی خود محافظت کنیم
علاوه بر انتخاب صدای دارای مجوز تجاری از کتابخانه صوتی TikTok، می توانید با مراجعه به ابزار Creator خود در برنامه TikTok از حذف صدای خود توسط TikTok جلوگیری کنید.
می توانید قبل از انتشار ویدیو، گزینه بررسی حق نسخه برداری را روی صدای خود تغییر دهید.

این به ویژه در صورتی مفید است که صدا را برای ویدیوی خود از سازنده ویدیو دیگری مانند Canva انتخاب کنید. این می تواند شما را از از دست دادن تمام آثار خود به دلیل نقض حق چاپ نجات دهد.
درباره Sounds for Business در اینجا بیشتر بخوانید TikTok.
تصویر ویژه: کاسپارس گرینوالدز/شاتراستاک
منبع: https://www.searchenginejournal.com/tiktok-sounds-for-business/481173/