او گفت: «با تعهد شدید به نسخههای اصلی که نقاط عطف برنامهریزی بزرگ هستند، بهروزرسانیها (در درجه اول) در صورت اعمال به جای افزودن ویژگیهای جدید شامل رفع اشکال میشوند. “هر نسخه اصلی دارای ویژگی ثابت خواهد بود، بنابراین به روز رسانی ها در مقایسه با اکثر محصولات وردپرس امروزی کمی متفاوت به نظر می رسند.”
«نسخههای اصلی جدید باید باشند تن به تن برای مشتریان فعلی و احساس دریافت ویژگیها «رایگان» با این مدل قیمتگذاری از بین رفته است. مشتریان ممکن است نفرت که، من هنوز مطمئن نیستم.»
منبع: https://wptavern.com/organizewp-launches-with-old-school-software-pricing-model
کریستوفر گفت: «وقتی که نوع پست سفارشی چیز جدیدی بود، مدیر وردپرس واقعاً از هم گسیخته شد (این مدتها پیش صحبت میکنیم) زیرا «سطلهای» محتوای سطح بالایی وجود داشت که با افزونهها و تنظیمات و هر چیز دیگری تطبیق داده میشد. سپس محصولات شروع به استفاده از منوی مدیریت بهعنوان شکلی از تبلیغات کردند و آیتمهای منوی سطح بالا را در مواقعی که کاملاً ضروری نبود، در جای خود قرار دادند و مشکل بدتر و بدتر شد.»
کریستوفر گفت: «بازار ممکن است بگوید که مشتریان محصول وردپرس مدل اشتراک را میدانند، انتظار دارند و با آن راحت هستند. «فروش نسخههای اصلی به این معنی است که بهروزرسانیها چیزی جز انتشار تعمیر و نگهداری و رفع اشکال نخواهد بود، بدون ویژگیهای جدید.
کریستوفر قصد داشت همین مشکل را با OrganizeWP حل کند اما رابط کاربری را دوباره طراحی کرد و آن را با جاوا اسکریپت بازسازی کرد تا ویژگیهای جدیدی مانند گروهها و کشیدن و رها کردن را در خود جای دهد. محصول جدید اکنون از نسخه بتا خارج شده است و به دلیل غیرمعمول بودن توجهات را به خود جلب کرده است قیمت گذاری مدل.
برایان گاردنر، خالق محصول کهنه کار، مدل قیمت گذاری OrganizeWP را «یک حرکت جسورانه (و با طراوت)» نامید، اما این بازار است که تصمیم می گیرد که آیا موفق باشد یا خیر. آیا مشتریان بابت خرید این افزونه به صورت پرداخت یکباره سپاسگزار خواهند بود یا انتظار دارند یک جریان دائمی از ویژگی های جدید نسبت به قیمت آن وجود داشته باشد؟
Jon Christopher توسعه دهنده وردپرس دوباره راه اندازی شد OrganizeWP، یک افزونه تجاری است که محتوا را در ادمین با یک نمای واحد و یکپارچه و رابط کاربری سازماندهی می کند تا اقدامات رایج را ساده کند. این یک پلاگین کاربردی است که کریستوفر از قبل از انتشار نسخه قبلی خود در ذهن داشته است. سلسله مراتب پلاگین، هشت سال پیش.
از آنجایی که OrganizeWP ابزاری برای مدیریت و بدون خروجی ظاهری است، کریستوفر تصمیم گرفت که “یک کاندیدای اصلی برای یک مدل قیمت گذاری نرم افزار قدیمی تر است، زیرا مجوزها برای هر نسخه اصلی، بدون انقضای خودکار، فروخته می شود.” او قصد دارد از نسخه 2 OrganizeWP به طور نامحدود از نظر سازگاری با وردپرس و رفع اشکال پشتیبانی کند.
من استدلال می کنم که حمایت است تا کنون کریستوفر گفت که دلیل بسیاری از محصولات وردپرس است که مدل قیمت گذاری مبتنی بر اشتراک را اتخاذ کرده اند. بار پشتیبانی برای محصولات در فضای وردپرس است بسیار قابل توجه. این با خودکفایی که با وردپرس همراه است همراه است.
کریستوفر خستگی اشتراک را الهام بخش این آزمایش مدل قیمت گذاری دانست. ایجاد هر نوع وب سایت تجاری در وردپرس بدون خرید هیچ گونه اشتراکی برای افزونه ها ممکن است سخت باشد. کاربران آنقدر غرق اشتراک هستند که MasterWP از ایجاد آن الهام گرفت کیف پول WP، سرویسی که به کاربران کمک می کند تمدید مجوزها را پیگیری کنند و به آژانس ها کمک می کند تا برای اشتراک مشتری صورتحساب بگیرند.
در پستی با عنوان بازنگری در مدل های قیمت گذاری محصولات وردپرسکریستوفر اشکالات استفاده از مدل اشتراک را برجسته می کند، که به طور گسترده در اکوسیستم وردپرس برای محصولات نرم افزاری که کاربران در وب سایت های خود میزبانی می کنند استفاده می شود.
زمانی که پلتفرم به خودکفایی متکی است اما مشتری خودکفا نیست، با مشکل مواجه میشویم.»
با 29.00 دلار، کاربران به به روز رسانی ها و پشتیبانی از نسخه 2 دسترسی دارند. OrganizeWP مجوزهای نسخه اصلی فعلی را بدون اشتراک می فروشد.