
بروزرسانی: 02 تیر 1404
Meta Threads گام بعدی را با راه اندازی تبلیغات برمی دارد
خبر بزرگ از متا: Threads، پلتفرمی که همه در تابستان گذشته به آن هجوم بردند، به طور رسمی تبلیغات را آزمایش می کند.
در اطلاعیه امروز Threads تست تبلیغات تصویری را با برندهای منتخب در ایالات متحده و ژاپن راه اندازی می کند.
در حال حاضر، این فقط یک آزمایش آزمایشی با تعداد انگشت شماری از برندها است، اما نشانه واضحی از آمادگی متا برای کسب درآمد از جدیدترین آزمایش رسانه های اجتماعی خود است.
اگر آن را از دست دادید، Threads در جولای 2023 به عنوان پاسخ متا به X (توئیتر سابق) راه اندازی شد. به سرعت مورد توجه قرار گرفت و از 300 میلیون کاربر فعال ماهانه عبور کرد که عمدتاً به لطف ادغام آن با اینستاگرام است.
در حالی که پایگاه کاربران آن ممکن است آنطور که متا امیدوار بود چسبنده نباشد، این حرکت نشان می دهد که آن ها روی Threads بیش از یک روند زودگذر شرط بندی می کنند.
تست تبلیغات چگونه است؟
بودن تبلیغات تست شده مبتنی بر تصویر هستند و در فیدهای خانه کاربران ظاهر می شوند. در آزمایش اولیه، تبلیغات در Threads فقط برای درصد کمی از افراد نشان داده می شود.

متا در حال سنجش نحوه پاسخ کاربران است و تصمیم خواهد گرفت که آیا برنامه را بر اساس داده ها گسترش دهد یا خیر.
رویکرد متا به ایمنی برند
متا به کاربران Threads کنترلی بر تبلیغاتی که می بینند ارائه می دهد تا به آنها کمک کند تا بفهمند چگونه از اطلاعات آنها برای تبلیغات استفاده می شود و راه هایی برای تغییر تجربه آنها.
کاربران می توانند تبلیغی را که دوست ندارند رد کنند، یا تبلیغی را که نامناسب می دانند پنهان یا گزارش کنند.
علاوه بر این، متا در حال آزمایش یک فیلتر موجودی مبتنی بر هوش مصنوعی است. این ابزار به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا انواع محتوایی که آگهی هایشان در کنار آن ظاهر می شود را کنترل کنند و به برندها اعتماد بیشتری برای آزمایش پلتفرم های جدید مانند Threads می دهد.
چرا تبلیغ کنندگان باید اهمیت دهند
برای تبلیغ کنندگانی که می خواهند در این آزمایش اولیه شرکت کنند، کسب وکارها می توانند به سادگی کمپین های متا موجود خود را بدون خلاقیت اضافی به Threads گسترش دهند.
در Meta Ads Manager، تبلیغ کنندگان می توانند به سادگی کادری را علامت بزنند که نشان می دهد می خواهند Threads را به عنوان یک مکان اضافه کنند.
توجه به این نکته مهم است که با علامت زدن کادر قرار دادن Threads، به این معنی نیست که تبلیغات شما به طور خودکار فوراً ظاهر می شوند زیرا این یک آزمایش محدود است.
متا تایید نکرد که چه مارک ها یا برندهایی برای این آزمایش اولیه واجد شرایط هستند، اما ما مراقب تبلیغات اولیه خواهیم بود.
تاکید Threads بر محتوای بصری و مکالمات معمولی فرصتی منحصر به فرد برای تبلیغ کنندگان ایجاد می کند تا رویکردهای خلاقانه را آزمایش کنند. اگر مخاطبان شما از قبل در اینستاگرام یا فیس بوک فعال هستند، این می تواند بهترین افزونه برای کمپین های شما باشد.
زمانی که نوبت به درک آنچه که طنین انداز می شود، می تواند به شما یک مزیت رقابتی بدهد.
گام های بعدی برای بازاریابان
در حالی که Threads ممکن است هنوز هویت خود را پیدا کند، قبلاً ثابت شده است که می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. و با زیرساخت تبلیغاتی مستقر متا، زمان زیادی است که Threads به یک بازیگر کلیدی در فضای تبلیغات تبدیل شود.
اگر از قبل کمپین هایی را با متا اجرا می کنید، این فرصتی است که در یک پلتفرم تبلیغاتی جدید شروع کنید.
هنگام تست کردن، از کوچک شروع کنید، عملکرد خود را زیر نظر داشته باشید و به نحوه تعامل کاربران با تبلیغات در پلتفرم توجه کنید.
به فرصت آزمایش فرمت های خلاقانه نخوابید. به روزرسانی های متا را در حین گسترش این آزمایش دنبال کنید. ما به روز رسانی ادامه خواهیم داد تا اطلاعات بیشتری به دست بیاید.
منبع: https://www.searchenginejournal.com/meta-threads-takes-the-next-step-by-launching-ads/538214/