در کنفرانس تبلیغاتی این هفته، متا از ویژگیهای نوآورانه جدیدی برای Reels، محصول ویدئویی کوتاه خود، رونمایی کرد.
کسبوکارها به زودی میتوانند تبلیغات بین Reels را در اینستاگرام اجرا کنند، گزینهای که قبلاً در انحصار فیسبوک بود.
تبلیغات به گونهای طراحی شدهاند که با تجربه Reels ترکیب شوند تا کاربر را قطع نکنند و احساس نابجایی نکنند.
علاوه بر این، متا تبلیغات تبلیغاتی برنامه خود را به Reels می آورد که می تواند به کسب و کارها کمک کند دانلودهای بیشتری داشته باشند.
با توجه به نقش مهم موسیقی در تعامل ویدیویی رسانه های اجتماعی، متا در حال آزمایش هوش مصنوعی برای بهینه سازی صدا در تبلیغات Reels تک تصویری است.
متا قصد دارد این راه حل ها را در هفته های آینده به طور گسترده در دسترس قرار دهد. در اینجا بیشتر در مورد آنچه که باید انتظار داشت آمده است.
Reels Ads در اینستاگرام
محتوای ویدیویی در رسانههای اجتماعی اخیراً افزایش یافته است و متا فاش کرد که بیش از نیمی از زمان کاربران در فیسبوک و اینستاگرام صرف تماشای محتوای ویدیویی میشود.
Reels شاهد رشد قابل توجهی بوده است و روزانه به بیش از 2 میلیارد اشتراک مجدد رسیده است که طی شش ماه گذشته دو برابر شده است.
برای استفاده از این موضوع، متا در حال گسترش تبلیغات Reels به اینستاگرام است.
این به برندها اجازه میدهد تا با استفاده از Reels از مخاطبان انبوه استفاده کنند و راه جدیدی برای دستیابی به مشتریان بالقوه فراهم کند.
تبلیغ برنامه ها در Reels Ads
متا تبلیغات ارتقاء برنامه را که قبلاً تبلیغات نصب برنامه نامیده می شد، برای فیس بوک و اینستاگرام Reels فعال می کند.
تبلیغات تبلیغاتی اپلیکیشن به شرکت ها اجازه می دهد تا دامنه دسترسی خود را افزایش دهند و پایگاه کاربری خود را افزایش دهند.
با توجه به برنامههای متعدد موجود در تلفنهای همراه، کسبوکارها میتوانند برای به دست آوردن دید تلاش کنند. آوردن تبلیغات تبلیغاتی اپلیکیشن به Reels میتواند به تبلیغکنندگان کمک کند تا از شلوغیها عبور کرده و با مخاطبانی که به ایدههای جدید علاقه دارند ارتباط برقرار کنند.
استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی موسیقی در تبلیغات
متا دریافت که تبلیغات همراه با موسیقی و صدا، 15 درصد واکنش بهتری را از بینندگان نسبت به تبلیغات بدون صدا دریافت می کند.
متا با درک تأثیر موسیقی بر تعامل بیننده، بهینه سازی موسیقی را برای تبلیغات Reels تک تصویری خود آزمایش می کند.
با فراهم کردن دسترسی رایگان به موسیقی با کیفیت بالا از طریق Meta Sound Collection، تبلیغکنندگان میتوانند صدا را در طی فرآیند خلاقانه Reels خود پیدا کرده و در تبلیغات Reels خود بگنجانند.
اگر به خوبی اجرا شود، تقویت تبلیغات Reels تک تصویری با موسیقی به احتمال زیاد نتایج قوی خواهد داشت.
به طور خلاصه
متا تبلیغات Reels خود را به روشهای مختلفی افزایش میدهد تا فرصتهای تجاری بیشتری را فراهم کند.
قابل ذکر است، متا در حال آزمایش استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی موسیقی برای تبلیغات Reels تک تصویری است.
به زودی، تبلیغکنندگان میتوانند تبلیغات بین Reels را در اینستاگرام اجرا کنند و فراتر از فیسبوک گسترش پیدا کنند.
کسبوکارهایی که به دنبال دستیابی به مخاطبان از طریق ویدیوهای کوتاه هستند، باید در صورت وجود، این ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را بررسی کنند.
تصویر ویژه: سرگئی الاگین / شاتر استوک
منبع: متا
منبع: https://www.searchenginejournal.com/meta-expands-reels-ads-to-instagram-tests-ai-features/489813/