Flux Checkout 2.0.0 یک تم جدید “مدرن” را علاوه بر تم “کلاسیک” قبلی افزونه اضافه می کند که تجربه پرداخت بیشتر شبیه برنامه را ارائه می دهد. مدرن دارای طراحی مینیمالیستی سیاه و خاکستری است.

جیم کمپ، بنیانگذار Iconic، گفت: «پرداخت پیشفرض Woo به هیچ وجه بهینه نشده است. “این به شما فیلدهای مورد نیاز را به روشی کاملا غیر دوستانه و غیرقابل تحمل ارائه می دهد. اگر فیلدهای زیادی وجود داشته باشد، کاربر کمتر احتمال دارد که تسویه حساب کند.
مقایسه تجربه پرداخت پیشفرض Woo با Flux کمی دردسرساز است، و به راحتی میتوان فهمید که مشتریان چگونه ممکن است از این پیشفرض غرق شده باشند. خوشبختانه WooCommerce قابل توسعه است. این فضا می تواند از افزونه های پرداخت متنوع تری استفاده کند تا صاحبان فروشگاه گزینه های بیشتری برای سفارشی کردن تجربه داشته باشند.

Kemp اولین بار WooThumbs را در سال 2011 در CodeCanyon راه اندازی کرد. برند Iconic در سال 2018 به عنوان ابزاری برای تجمیع همه پیشنهادات WooCommerce خود و خروج از CodeCanyon برای تبدیل شدن به یک نام تجاری مستقل شکل گرفت.
نمادین Flux Checkout را به دست آورد در سال 2020، درست زمانی که همه گیر شروع شد. رقیب اصلی آن است CheckoutWC، که یک طراحی مدرن مشابه، فیلدهای پر شده خودکار و الگوهای اضافی را با قیمت بالاتر ارائه می دهد. بیش از 3900 سایت WooCommerce از CheckoutWC استفاده می کنند، اما Kemp می گوید Flux Checkout “در سهولت استفاده و پرداخت ساده برنده می شود.” طی چند ماه، این شرکت قصد دارد FluxPay را منتشر کند، که امکان خرید «اکنون» از صفحات محصول را فراهم میکند و سایر ویژگیهای صرفهجویی در زمان را برای بررسی اضافه میکند.
کمپ گفت: “ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که سال ها در فضای WooCommerce بوده ایم و پایگاه مشتری و مجموعه ای از محصولات تثبیت شده داریم.” «در حال حاضر، و به ویژه در طول همهگیری، فضای وو در حال شکوفایی بوده است. ما به عنوان یک شرکت محصول WooCommerce به طور مداوم شاهد رشد بوده ایم. این در حال تبدیل شدن به یک فضای بسیار رقابتی است و مهم است که از ویژگیهایی که ارائه میدهید استفاده کنید. شما می توانید به سرعت عقب بیفتید.»