کمپ گفت: “Flux این اصطکاک را با تقسیم فیلدها به مراحل و کاهش تعداد فیلدهای مورد نیاز برای پر کردن کاهش می دهد.” همچنین یک آدرس تکمیل خودکار را برای پر کردن آدرس شما در یک فیلد ادغام می کند. ما همچنین فیلدها را در حافظه پنهان ذخیره میکنیم تا اگر بهطور تصادفی بازخوانی یا ناوبری کردید، اطلاعات خود را از دست ندهید.»
Flux Checkout 2.0.0 یک تم جدید “مدرن” را علاوه بر تم “کلاسیک” قبلی افزونه اضافه می کند که تجربه پرداخت بیشتر شبیه برنامه را ارائه می دهد. مدرن دارای طراحی مینیمالیستی سیاه و خاکستری است.

Kemp گزارش می دهد که محصولات WooCommerce Iconic در بیش از 21000 سایت فعال هستند. این شرکت بخشی از StellarWP است و تیم Iconic شامل چهار توسعه دهنده، 2 تا 3 عامل پشتیبانی، یک نویسنده محتوا و یک طراح است.
نمادین Flux Checkout را به دست آورد در سال 2020، درست زمانی که همه گیر شروع شد. رقیب اصلی آن است CheckoutWC، که یک طراحی مدرن مشابه، فیلدهای پر شده خودکار و الگوهای اضافی را با قیمت بالاتر ارائه می دهد. بیش از 3900 سایت WooCommerce از CheckoutWC استفاده می کنند، اما Kemp می گوید Flux Checkout “در سهولت استفاده و پرداخت ساده برنده می شود.” طی چند ماه، این شرکت قصد دارد FluxPay را منتشر کند، که امکان خرید «اکنون» از صفحات محصول را فراهم میکند و سایر ویژگیهای صرفهجویی در زمان را برای بررسی اضافه میکند.
جیم کمپ، بنیانگذار Iconic، گفت: «پرداخت پیشفرض Woo به هیچ وجه بهینه نشده است. “این به شما فیلدهای مورد نیاز را به روشی کاملا غیر دوستانه و غیرقابل تحمل ارائه می دهد. اگر فیلدهای زیادی وجود داشته باشد، کاربر کمتر احتمال دارد که تسویه حساب کند.
Kemp اولین بار WooThumbs را در سال 2011 در CodeCanyon راه اندازی کرد. برند Iconic در سال 2018 به عنوان ابزاری برای تجمیع همه پیشنهادات WooCommerce خود و خروج از CodeCanyon برای تبدیل شدن به یک نام تجاری مستقل شکل گرفت.
نمادین دارد پلاگین Flux Checkout خود را دوباره راه اندازی کرد با تم جدید و مدرن تسویه حساب. این افزونه برای به حداقل رساندن ترک سبد خرید توسط مشتریان به دلیل پیچیدگی پرداخت ایجاد شده است. تجربه پرداخت را به مراحلی تقسیم میکند تا با طراحی بدون حواسپرتی، فرآیند را سریعتر و سادهتر کند.
مقایسه تجربه پرداخت پیشفرض Woo با Flux کمی دردسرساز است، و به راحتی میتوان فهمید که مشتریان چگونه ممکن است از این پیشفرض غرق شده باشند. خوشبختانه WooCommerce قابل توسعه است. این فضا می تواند از افزونه های پرداخت متنوع تری استفاده کند تا صاحبان فروشگاه گزینه های بیشتری برای سفارشی کردن تجربه داشته باشند.

محبوبترین محصول ما WooThumbs است، اما Flux، اسلاتهای تحویل، قابل سفارش، نمونه های مشخصه و بسته همه دسترسی ما محبوب ترین/سودآورترین ها هستند.
کمپ گفت: “ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که سال ها در فضای WooCommerce بوده ایم و پایگاه مشتری و مجموعه ای از محصولات تثبیت شده داریم.” «در حال حاضر، و به ویژه در طول همهگیری، فضای وو در حال شکوفایی بوده است. ما به عنوان یک شرکت محصول WooCommerce به طور مداوم شاهد رشد بوده ایم. این در حال تبدیل شدن به یک فضای بسیار رقابتی است و مهم است که از ویژگیهایی که ارائه میدهید استفاده کنید. شما می توانید به سرعت عقب بیفتید.»
منبع: https://wptavern.com/iconic-releases-flux-checkout-2-0-for-woocommerce-with-new-modern-theme