گوگل ادز طراحی اصلاح شده ای را برای پلتفرم تبلیغات خود معرفی کرده است تا دسترسی و سازماندهی داده ها و ابزارها را افزایش دهد.
موارد زیر نکات برجسته ویدیوی YouTube از ویژگی های جدیدی است که به زودی برای تبلیغ کنندگان Google ارائه می شود.
جهت یابی
برای آسانتر کردن ناوبری، گوگل صفحات را به پنج بخش اصلی دستهبندی کرد: کمپینها، اهداف، ابزارها، صورتحساب و مدیریت.
کمپین ها
در بخش جدید کمپینهای تبلیغاتی گوگل، همه چیز مورد نیاز برای ایجاد، مدیریت و گزارش کمپینها را خواهید یافت.
شامل مناطق جدید یا به روز شده زیر است.
بینش و گزارش
Insights and Reports به کاربران امکان دسترسی به بینشهای ارزشمند عملکرد و گزارشهای جامع در مورد موضوعات مختلف، مانند عبارات جستجو و اثربخشی صفحه فرود را میدهد.
دارایی های
داراییها همه مواد تبلیغاتی، از جمله سرفصلهای جستجو، ویدیوهای YouTube و فهرستهای محصولات کمپینهای خرید را ادغام میکند.
مخاطبان، کلمات کلیدی و محتوا
این بخش دادههای مخاطبان را با ابزارهایی ترکیب میکند تا آن مخاطبان را دقیقاً تعریف کند، از جمله کلمات کلیدی، جمعیتشناسی و مکانها.
اهداف
اهداف به کاربران در ایجاد معیارهای تبدیل و ردیابی پیشرفت آنها در جهت دستیابی به اهداف تجاری کمک می کند.
ابزار
ابزارها امکان برنامه ریزی کارآمد کمپین، مدیریت بودجه و حل مسائل را فراهم می کنند.
صورتحساب
صورتحساب به کاربران امکان می دهد هزینه های خود را پیگیری و پرداخت های خود را مدیریت کنند.
مدیر
در Admin، کاربران می توانند تنظیمات حساب، اعضای تیم و تنظیمات امنیتی خود را مدیریت کنند.
جستجو کردن
کاربرانی که برای یافتن یک صفحه خاص تلاش می کنند می توانند از عملکرد جستجوی موجود استفاده کنند.
با در دسترس قرار گرفتن طرح جدید برای تبلیغ کنندگان، آنها می توانند تا سال 2024 به طرح قبلی برگردند.
گوگل ارائه می دهد a نقشه مرجع از کجا می توان ویژگی های تبلیغاتی ضروری را در طراحی جدید پیدا کرد و کاربران را ترغیب می کند نظرات خود را به اشتراک بگذارند در طراحی به روز شده
ساده کردن تجربه کاربری گوگل ادز
طراحی جدید تبلیغات گوگل نشان دهنده تعهد این شرکت به ساده کردن تجربه کاربر و تقویت اثربخشی مدیریت کمپین تبلیغاتی است.
Google Ads با اجرای یک ساختار ناوبری بصری، اطمینان از اینکه کاربران به راحتی می توانند معیارها را تعیین کنند، از منابع مختلف برای بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی خود و افزایش کنترل کاربر بر هزینه ها و مدیریت حساب، به طور قابل توجهی عمق منابع در دسترس برای تبلیغ کنندگان را غنی کرده است.
ادغام یک تابع جستجو نشان دهنده درک گوگل از اهمیت سهولت دسترسی به اطلاعات است.
همانطور که چشم انداز تبلیغات در حال تکامل است، به نظر می رسد این طراحی مجدد توسط Google Ads گام مهمی در همگام شدن با تقاضاهای صنعت و ارائه ابزارهای قوی متناسب با نیازهای تبلیغاتی مدرن به کاربران باشد.
این پیش نمایش از پلتفرم تبلیغاتی گوگل اندکی پس از اینکه YouTube Ads به دلیل نقض دستورالعملهای خود سرفصلهای اخیر شد.
تصویر ویژه: monticello/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/new-google-ads-design/490525/