گوگل اعلام کرده است که Performance Max را برای اهداف سفر به تبلیغکنندگان در سراسر جهان ارائه میکند.
با توجه به داده های گوگل، این گزینه جدید برای تبلیغ کنندگان هتل زمانی ارائه می شود که جستجو برای “رزرو پرواز” بیش از 70٪ افزایش یابد.
علاوه بر این، 40 درصد از مسافران اوقات فراغت می گویند که نسبت به قبل از همه گیری، زمان و تلاش بیشتری را صرف برنامه ریزی سفر خود می کنند.
حداکثر عملکرد برای اهداف سفر به تبلیغکنندگان هتل کمک میکند تا با ایجاد تبلیغات در قالبهای مختلف، در تمام مراحل فرآیند برنامهریزی به مشتریان دسترسی پیدا کنند.
با یک کمپین، تبلیغکنندگان میتوانند در کانالهای مختلف Google از جمله YouTube، Display، Search، Discover، Gmail و Maps به مشتریان دسترسی پیدا کنند.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که آستانه های بودجه و اهداف تبدیل خود را تعیین کنید و هوش مصنوعی گوگل وظایف روزمره مانند پیشنهاد قیمت، بهینه سازی تبلیغات بین کانال ها و انتخاب موثرترین گروه های دارایی را انجام خواهد داد.
استفاده از حداکثر عملکرد برای اهداف سفر
آگهیدهندگان هتل میتوانند هنگام راهاندازی کمپین حداکثر عملکرد، با استفاده از ابزار انتخابگر هتل Google، داراییهای هتل خود را از روی نقشه انتخاب کنند.
Google به طور خودکار تبلیغاتی را برای هتل در هر قالبی از جمله کپی، تصاویر و URL ایجاد می کند.
تغییر هر یک از این تبلیغات تولید شده به صورت خودکار یا آپلود دارایی های سفارشی امکان پذیر است.
یک کمپین منفرد میتواند از 100 هتل با مکانها، تصاویر و پیامهای مختلف پشتیبانی کند.
این به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا عملکرد کمپین را برای هر مکان به طور جداگانه پیگیری و به اشتراک بگذارند و بهتر بفهمند که چه چیزی کار میکند.
تبلیغکنندگان میتوانند ترافیک را بر اساس ملک هتل در صفحه Insights مشاهده کنند تا تقاضا در مکانهای مختلف را تجزیه و تحلیل کنند.
صفحه Insights همچنین اطلاعاتی درباره روندهای جستجو ارائه می دهد و نشان می دهد که افراد با دیدن تبلیغ شما چه چیزی را جستجو می کنند.
گوگل ادعا می کند که تبلیغ کنندگانی که از Performance Max استفاده می کنند به طور متوسط بیش از 18٪ تبدیل بیشتر را با هزینه مشابه در هر اقدام به دست می آورند.
به طور خلاصه
حداکثر عملکرد Google برای اهداف سفر یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که به تبلیغکنندگان هتل اجازه میدهد تبلیغات در قالبهای مختلف ایجاد کنند و به مسافران تفریحی بیشتری در کانالها دسترسی پیدا کنند.
این فرآیند ایجاد کمپین را ساده میکند و به هتلها اجازه میدهد دسترسی خود را گسترش دهند و رزروهای مستقیم بیشتری را انجام دهند.
با دسترسی به گزارشهای سطح دارایی و توصیههای کمپین مخصوص سفر، تبلیغکنندگان میتوانند عملکرد آنها را بهتر درک کنند و بازدهی خود را افزایش دهند.
همانطور که جستجوهای سفر همچنان در حال رشد هستند، این ابزار می تواند برای تبلیغ کنندگانی که به دنبال ارتباط با مسافران در مراحل برنامه ریزی سفر خود هستند، ارزشمند باشد.
منبع: گوگل
تصویر ویژه: SvetikovaV/Shutterstock
window.addEventListener( 'load2', function() { console.log('load_fin');
if( sopp != 'yes' && !window.ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', '
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'google-ads-launches-performance-max-for-travel-goals', content_category: 'news pay-per-click' }); } });
منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-launches-performance-max-for-travel-goals/481689/