Google Ads از ماه مارس به تبلیغکنندگان در مورد تغییرات آتی در تنظیمات مکانیابی در انواع کمپین اطلاع میدهد.
هدف این تغییرات سادهسازی و تراز کردن فرآیند هدفیابی است و ایجاد کمپینهای مؤثر برای تبلیغکنندگان را بصریتر میکند.
این مقاله به تشریح آنچه اتفاق می افتد، چرا، و چگونه بر کمپین های شما تأثیر می گذارد.
تغییرات در تنظیمات هدف
امروز از ماه مارس شروع به اطلاع رسانی به تبلیغکنندگان متاثر از تغییرات برای سادهسازی و تراز کردن تنظیمات هدفیابی مکان کمپین در انواع کمپین کردیم. https://t.co/3ZcXRYpipM.
در اینجا چه اتفاقی می افتد و چرا:
— AdsLiaison (@adsliaison) 27 فوریه 2023
یکی از تغییرات کلیدی که بر تنظیمات هدف تأثیر می گذارد، حذف گوگل از «علاقه به جستجو: افرادی که مکان های مورد نظر شما را جستجو می کنند” گزینه.
گوگل می گوید این گزینه نرخ پذیرش پایینی دارد و متوجه شد که به طور موثر از آن استفاده نمی شود.
تبلیغکنندگان همچنان میتوانند هدف قرار دهندحضور یا علاقه” یا “حضورگزینه هایی که با اهداف تبلیغاتی اکثر کمپین ها هماهنگی بهتری دارند.
گزینه کنار گذاشتن «حضور یا علاقه: افرادی که در مکانهای مستثنی شده شما هستند، به طور منظم در آن حضور دارند یا به مکانهای مستثنی شده شما علاقه نشان دادهاند» نیز حذف خواهد شد.
به گفته گوگل، بسیاری از تبلیغکنندگان این گزینه را گیجکننده میدانند و تأثیر کمی بر عملکرد کمپین دارد.
با این حال، کمپین ها برای حذف افراد در مکان های حذف شده ادامه خواهند داشت.
گوگل این تغییرات را آزمایش کرده و با دهها تبلیغکننده مصاحبه کرده است تا بفهمد چگونه استفاده و عملکرد آنها تأثیر میگذارد.
هدف گوگل تراز کردن تنظیمات مکانیابی در انواع کمپین و بهبود تجربه هدفیابی برای تبلیغکنندگان است.
این برای تبلیغ کنندگان چه معنایی دارد؟
این تغییرات فرآیند هدف گذاری در تبلیغات گوگل را ساده می کند و راه اندازی کمپین ها و دستیابی به اهداف را آسان تر می کند.
در حالی که ممکن است برخی از تبلیغکنندگان از گزینههایی که گوگل حذف میکند استفاده کرده باشند، گفته میشود که تأثیر کمی بر عملکرد دارند.
این تغییرات را هنگام ایجاد کمپین های جدید یا به روز رسانی موجود در نظر داشته باشید.
تبلیغ کنندگان باید آماده باشند تا تنظیمات هدف خود را در ماه مارس تنظیم کنند تا از این تغییرات استفاده کنند.
تصویر ویژه: olesia_g/Shutterstock
منبع: گوگل
منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-announces-changes-to-location-targeting-settings/481012/