CM Tooltip Glossary Review: Build a Knowledge Base


آیا هنگام تلاش برای توضیح یک اصطلاح پیچیده، از دست زدن به کلمات خود خسته شده اید؟ یا شاید شما فقط می خواهید یک راه آسان برای پیوند به تعاریف در وب سایت وردپرس خود بدون عرق کردن. در هر صورت، شما خوش شانس هستید، زیرا ما در مورد یکی از بهترین افزونه های واژه نامه وردپرس در دسترس هستیم: راهنمای ابزار CM.

CM Tooltip Glossary به‌عنوان پربارگیری‌ترین افزونه واژه‌نامه راهنمای ابزار در بازار وردپرس، به‌طور خودکار یک صفحه فهرست قابل تنظیم و متناسب با سبک شما ایجاد می‌کند. و اگر زمان کافی ندارید، نسخه تجارت الکترونیک افزونه حتی می‌تواند با استفاده از سرویس‌های شخص ثالث مانند ChatGPT تعاریف ایجاد کند. در مورد راحتی صحبت کنید!

در این بررسی، نحوه تنظیم و پیکربندی افزونه CM Tooltip Glossary Ecommerce را از ابتدا به شما نشان خواهیم داد. بنابراین اگر می‌خواهید تجربه کاربری وب‌سایت خود را با یک پایگاه دانش ارتقا دهید، به خواندن ادامه دهید!

CM Tooltip Glossary (تجارت الکترونیک) یک افزونه قدرتمند وردپرس است که یک فهرست واژه نامه پاسخگو ایجاد می کند که تمام اصطلاحات استفاده شده در سایت شما را فهرست می کند. برای کار بر روی تلفن همراه بهینه شده است و با پشتیبانی AMP برای تجربه کاربری سریعتر همراه است. این افزونه راهنمای ابزار را به عنوان لنگر به عبارات از پیش تعریف شده موجود در صفحات شما اضافه می کند.

ویژگی های کلیدی:

  • واژه نامه سبک سفارشی: ظاهر و احساس نکات ابزار و صفحه فهرست را برای ایجاد یک صفحه واژه نامه منحصر به فرد سفارشی کنید.
  • ادغام بصری: به راحتی تصاویر، فایل های ویدئویی و صوتی را در محتوای راهنمای اصطلاح و/یا صفحه اصطلاح جاسازی کنید.
  • مقالات مرتبط: نمایش لیستی از تمام پست ها و صفحات مرتبط با کلمه یا عبارت صفحه واژه نامه.
  • تعاریف متعدد: برای دستیابی به انعطاف پذیری بیشتر در مورد محتوا، تعاریف متعددی از اصطلاحات مشابه ایجاد کنید.
  • برچسب های اصطلاحی: از برچسب ها برای سازماندهی عبارات یا کلمات در گروه های برچسب گذاری شده قابل جستجو استفاده کنید.
  • ویجت رسانه های اجتماعی: یک ویجت اشتراک گذاری اجتماعی را به صفحات واژه نامه اضافه کنید تا بازدیدکنندگان محتوای شما را به اشتراک بگذارند.
  • ادغام ChatGPT: به طور خودکار تعاریف را بدون نوشتن دستی عبارات ایجاد کنید. این ویژگی همچنین با Double-click کار می کند، جایی که وقتی کاربر روی هر کلمه ای در صفحه کلیک می کند، یک راهنمای ابزار با تعریف ایجاد شده توسط ChatGPT ظاهر می شود.

واژه نامه CM TOOLTIP را امتحان کنید

در این بخش، توضیح می دهم که چگونه می توانید افزونه CM Tooltip Glossary (Ecom) را نصب و شروع به استفاده از آن کنید تا تجربه کاربری وب سایت خود را افزایش دهید.

ابتدا افزونه را از آن دانلود کنید صفحه WordPress.org یا مستقیما از وب سایت رسمی CreativeMinds. سپس، به بخش پلاگین ها در داشبورد مدیریت وردپرس خود بروید و فایل زیپ را آپلود کنید. پس از اتمام آپلود، افزونه را نصب و فعال کنید.

پس از فعال سازی، منوی جدیدی برای CM Tooltip Glossary در داشبورد مدیریت خود مشاهده خواهید کرد.

دستی با واژه نامه راهنمای ابزار cm (تجارت الکترونیک)

موارد استفاده کنید

CM Tooltip Glossary موارد کاربرد مختلفی دارد. می توانید از این افزونه برای موارد زیر استفاده کنید:

ادامه مقاله در زیر

  • یک پایگاه دانش با نکات ابزار از ابتدا ایجاد کنید
  • یک واژه نامه به چندین زبان غیر انگلیسی بسازید
  • یک واژه نامه مشترک با پیشنهادات کاربران بسازید
  • یک وب سایت دو زبانه با پشتیبانی RTL ایجاد کنید
  • اصطلاحات واژه نامه را به عنوان پاورقی به نمایش بگذارید
  • اصطلاحات واژه نامه را فقط در پست های خاص برجسته کنید
  • یک واژه نامه فناوری با طبقه بندی های سفارشی بسازید

واژه نامه راهنمای راهنمای CM خود را دریافت کنید

ما برخی از این کاربردها را در زیر نشان خواهیم داد تا بتوانید تطبیق پذیری CM ToolTip را ببینید (توجه: بسیاری از این موارد به ویژگی هایی نیاز دارند که فقط در نسخه Ecom افزونه وجود دارد.

افزودن کلید ChatGPT API

برای استفاده از ChatGPT برای CM Tooltip Glossary، به یک کلید API نیاز دارید. با ثبت نام در وب سایت OpenAPI. پس از ایجاد حساب کاربری، به صفحه کلیدهای API مراجعه کرده و کلیک کنید کلید مخفی جدید ایجاد کنید. حالا کلید تازه ایجاد شده را برای چسباندن در CM Tooltip کپی کنید.

افزودن کلید chatgpt api

در حال پیکربندی افزونه برای ChatGPT

برای تنظیم ChatGPT برای CM Tooltip، به داشبورد مدیریت > CM ToolTip واژه نامه تجارت الکترونیک > تنظیمات > تنظیمات تجارت الکترونیک برگه حالا به پایین اسکرول کنید تا قسمت ChatGPT را پیدا کنید. را بررسی کنید فعال شد را انتخاب کنید و کلید API را که از وب سایت OpenAI به دست آورده اید، قرار دهید. پس از اتمام، کلیک کنید ذخیره تغییرات.

پیکربندی افزونه برای chatgpt

اکنون آن را امتحان کنید

مشخص کردن زمینه برای اصطلاحات تولید شده

در مرحله بعد، گزینه هایی را که در زیر می بینید انتخاب کنید تا زمینه عبارات تولید شده، دقت و طول آنها را مشخص کنید.

مشخص کردن زمینه برای اصطلاحات تولید شده

شما می توانید این کار را با استفاده از:

  • الگوی درخواست GPT چت: درخواستی را که افزونه باید برای دریافت تعریف اصطلاح به ChatGPT ارسال کند، مشخص کنید. مطمئن شوید که مکان نگهدار {term} را در الگو قرار دهید.
  • نقش چت GPT AI: نقشی را برای دستیار چت تعریف کنید تا اصطلاحات تخصصی تر شود. به عنوان مثال، می توانید دستیار را به عنوان یک متخصص در یک جایگاه خاص تعریف کنید و تعاریف مرتبط با موضوع اصلی شما را ایجاد می کند.

حتی می‌توانید الگوی Prompt و نقش هوش مصنوعی را برای تشکیل یک درخواست ترکیب کنید. به عنوان مثال، من از «سگ» به عنوان کلمه نگهدارنده استفاده کردم و نقش هوش مصنوعی ChatGPT را روی «شما یک دامپزشک متخصص هستید» تنظیم کردم.

مشخص کردن زمینه برای عبارات تولید شده با اعلان
  • طول پاسخ GPT چت: حداکثر طول را برای پاسخ ChatGPT تعریف کنید. توجه داشته باشید که این روی طول نهایی ترم تأثیر می گذارد.
  • دمای چت GPT: اگر می‌خواهید تعاریف ایجاد شده قطعی‌تر و متمرکزتر باشند، این مقدار را روی مقدار کمتری تنظیم کنید.

نمایش تعاریف تولید شده

در مرحله بعد، از مجموعه ای از گزینه ها برای تعیین نحوه نمایش تعاریف تولید شده در قسمت جلویی استفاده خواهید کرد. این شامل:

  • فقط زمانی که محتوا خالی باشد، Chat GPT را نشان دهید: این گزینه را فعال کنید تا یک تعریف ChatGPT برای عباراتی که به صورت دستی تعریف نکرده اید اضافه کنید. اگر آن را غیرفعال نگه دارید، تعریف هوش مصنوعی زیر تعریفی که خودتان نوشته اید ظاهر می شود.
  • نمایش داده‌های Chat GPT در راهنمای ابزار: اگر ترجیح می دهید تعریف ایجاد شده توسط ChatGPT در راهنمای ابزار نمایش داده شود، این گزینه را فعال کنید.
  • نمایش داده های Chat GPT در صفحه اصطلاح واژه نامه: اگر می خواهید ChatGPT-generated در صفحه اصطلاح نمایش داده شود، این گزینه را فعال کنید.
نمایش تعاریف تولید شده

پیکربندی ویژگی دوبار کلیک کنید

CM Tooltip Glossary (تجارت الکترونیک) همچنین دارای یک ویژگی دوبار کلیک است که با یکپارچه سازی ChatGPT آن کار می کند.

هر بار که یک بازدیدکننده روی کلمه ای در هر نقطه از صفحه عبارت دوبار کلیک می کند، یک راهنمای ابزار موقت نشان داده می شود که دارای تعریف ایجاد شده توسط ChatGPT است. همچنین، این تعریف در وب سایت شما ذخیره می شود، به این معنی که CM Tooltip آن را هر بار که فردی روی همان کلمه دابل کلیک می کند، درخواست نمی کند.

پیکربندی ویژگی دوبار کلیک کردن

شما می توانید این ویژگی را از طریق همان فعال کنید تنظیمات تجارت الکترونیک برگه

پیکربندی ویژگی دوبار کلیک در تب تنظیمات


ذخیره تعاریف در پایگاه داده

با استفاده از ویژگی دابل کلیک، همچنین می توانید تعاریف ارائه شده توسط ChatGPT را مستقیماً از قسمت جلویی ذخیره کنید. فقط روی دکمه “ذخیره” در راهنمای ابزار کلیک کنید و عبارت جدید به واژه نامه شما اضافه می شود.

برای فعال کردن ذخیره، گزینه های زیر را پیکربندی کنید:

ذخیره تعاریف در پایگاه داده

نسخه اصلی CM Tooltip برای نصب و استفاده در سایت شما رایگان است. اما اگر به دنبال استفاده از نسخه تجارت الکترونیک این افزونه هستید، باید برای طرح زیر ثبت نام کنید:

EXPERT Tooltip Glossary (Ecom) – هزینه 89 دلار برای 5 وب سایت

این طرح با یک سال به‌روزرسانی و پشتیبانی، به‌علاوه 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می‌شود.

حکم نهایی

یک واژه‌نامه می‌تواند به هر وب‌سایتی کمی کلاس اضافه کند، و همچنین به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا اصطلاحات ناآشنا را درک کنند. یک افزونه درجه یک مانند CM Tooltip می تواند ادغام یک واژه نامه قابل جستجو و ناوبری را در سایت وردپرس شما آسان کند.

دیگر نیازی به چسباندن ابزارهای شخص ثالث برای ایجاد یک واژه نامه کاربردی نیست. با CM Tooltip Glossary (تجارت الکترونیک)، تمام ویژگی های لازم در حال حاضر در یک بسته مناسب گنجانده شده است. فرقی نمی‌کند صاحب وب‌سایت، بازاریاب وابسته یا وبلاگ‌نویس باشید، CM Tooltip راه مناسبی برای جذب مخاطبان و آموزش آنها در مورد موضوعات پیچیده است.

پس چرا صبر کنیم؟ بازی وب سایت خود را با یک واژه نامه طراحی شده توسط CM Tooltip Glossary امروز ارتقا دهید.

CM TOOLTIP GLOSSARY را دریافت کنید






منبع: https://wplift.com/cm-tooltip-glossary-ecommerce-review