Automattic شبکه تبلیغات Blaze را برای سایت های Jetpack و WordPress.com راه اندازی می کند – WP Tavern


اتوماتیک است آوردن ابزار تبلیغات Tumblr’s Blaze به سایت های وردپرس با راه اندازی آن امروز در WordPress.com و Jetpack. Blaze اولین بار در آوریل 2022 شروع به کار کرد و باعث خوشحالی کاربران Tumblr شد که با کمال میل پول نقد می کنند تا مردم را وادار کنند به گربه یا گربه خود نگاه کنند. بازی ای که ساخته اند را تبلیغ کنند. این یک راه مقرون به صرفه برای جذب فالوورهای جدید یا ارسال چیزهای خنده دار به جهان است که از 5 دلار در روز شروع می شود.

کاربران WordPress.com اکنون می توانند به wordpress.com/advertising، سایتی را انتخاب کنید و محتوا را با Blaze تبلیغ کنید. کاربران Jetpack به شبکه تبلیغاتی داخل داشبورد WordPress.com دسترسی دارند.

پس از انتخاب یک پست، کاربران به جادوگر طراحی هدایت می شوند که در آنجا می توانند یک تصویر، عنوان، یک قطعه و یک URL مقصد اضافه کنند. URL می تواند پست یا صفحه باشد یا می تواند بازدیدکنندگان را به وب سایت اصلی هدایت کند.

هنگامی که Blaze برای اولین بار در Tumblr راه اندازی شد، هیچ راهی برای هدف قرار دادن محتوای تبلیغ شده وجود نداشت – فقط به کاربران تصادفی نمایش داده می شد. اکنون چند گزینه دیگر وجود دارد. هنگام تبلیغ محتوا از WordPress.com یا یک سایت دارای قابلیت Jetpack، کاربران می توانند مخاطبان را بر اساس دستگاه محدود کنند: تلفن همراه، دسکتاپ یا همه دستگاه ها، از چند منطقه اصلی جغرافیایی (قاره ها) انتخاب کنند یا در همه جا به آن سرویس دهند. همچنین فهرستی با موضوعات مورد علاقه وجود دارد، اما آنها نسبتاً کلی هستند، به عنوان مثال هنر و سرگرمی، خودرو، تجارت، آموزش.

پس از انتخاب مخاطب، کاربران می‌توانند بودجه کمپین را از 5 دلار با حداکثر بودجه روزانه 50 دلار تعیین کنند. با حداقل 5 دلار در روز به مدت یک هفته، کاربران می توانند انتظار داشته باشند که بین 5900 تا 8000 برداشت داشته باشند. برای 25 دلار در روز، کاربران می توانند انتظار 29,700 تا 40,200 و حداکثر 59,500 تا 80,500 را برای 50 دلار در روز داشته باشند. صاحبان سایت می توانند موفقیت تبلیغات خود را در تب کمپین ها نظارت کنند.

محتوای حمایت شده توسط Blaze در سراسر سایت های WordPress.com و صفحات Tumblr تبلیغ می شود، مخاطبانی که حدود 13.5 میلیارد بازدید در ماه دارند.

Blazing در مدت کوتاهی که در Tumblr در دسترس بوده تا حدودی به یک هنر تبدیل شده است. جالب است که ببینیم چگونه تبلیغاتی که از WordPress.com و Jetpack سرچشمه می‌گیرند با مخاطبان Tumblr همراه می‌شوند.

ایجاد محتوای تبلیغاتی که در بین مخاطبان متفاوت بین صفحات وردپرس و Tumblr کار می کند ممکن است برای برخی از صاحبان سایت یک چالش باشد. کاربران Tumblr فقط می توانند مخاطبان هدف بر اساس مکان برای پست های داغ این امکان وجود دارد که گزینه‌های هدفمند اضافی وردپرس بتواند به انتقال تبلیغات به سایت‌هایی کمک کند که در آن‌ها بیشترین استقبال را داشته باشند، اما این اطلاعیه می‌گوید که تبلیغات در WordPress.com و Tumblr تبلیغ می‌شوند.

کمپین های Blaze برای مطابقت با Automattic نیاز به تأیید دارند سیاست تبلیغاتی قبل از انتشار آنها در حال حاضر تقریباً در 30 دقیقه تعدیل می‌شوند، اما ممکن است در آینده تغییر کند زیرا کاربران بیشتری Blaze را امتحان می‌کنند.

Automattic در ایجاد شبکه تبلیغاتی خود که هر کاربر در تامبلر و وردپرس می تواند به آن دسترسی داشته باشد، مسیر جدیدی را طی می کند. این یک حرکت استراتژیک برای گسترش دسترسی به دنیای وردپرس است، با توجه به اینکه این وردپرس مخاطبان زیادی دارد، و جالب است که ببینیم این شرکت چگونه گزینه های هدف گذاری را برای پاسخگویی به چالش های ارائه خدمات به هر دو مخاطب بهبود می بخشد.




منبع: https://wptavern.com/automattic-launches-blaze-ad-network-for-jetpack-and-wordpress-com-sites