9 بهترین پلاگین پایگاه دانش برای وردپرس (مقایسه شده)

ChatBot.com از یک الگوریتم هوشمند برای کمک به شما در ارائه خدمات بهتر به مشتریان در حین رشد فروش استفاده می کند. این بهترین نرم افزار چت بات برای مشاغل کوچک است و ما در حال استفاده از آن در سایت های خود هستیم.

این روزها بسیاری از شرکت ها استفاده از ChatBot را به عنوان جایگزینی برای LiveChat و گاهی اوقات به عنوان یک راه حل پیش از چت زنده انتخاب می کنند زیرا مقرون به صرفه تر است.

WPForms بهترین افزونه فرم ساز وردپرس در بازار است. این به شما اجازه می دهد تا به راحتی هر نوع فرمی را در وردپرس ایجاد کنید، از جمله فرم درخواست پشتیبانی.

HelpCrunch یک گزینه فوق العاده برای ایجاد یک بخش پایگاه دانش در وردپرس است. این افزونه چندین ویژگی دیگر از جمله چت زنده، ربات چت، اتوماسیون ایمیل و غیره را ارائه می دهد.

به طور معمول، می توانید راهنمای پشتیبانی خود را به صورت صفحات جداگانه در وردپرس منتشر کنید. همچنین می توانید آنها را به عنوان پست منتشر کنید و آنها را با دسته ها و برچسب ها سازماندهی کنید.

افزودن LiveChat به شما کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کنید. می‌توانید با پیام‌رسانی هدفمند، یک پنجره چت زنده در وب‌سایت خود نمایش دهید. کاربرانی که پایگاه دانش را مرور می کنند همیشه این گزینه را خواهند داشت که بدون ترک وب سایت شما کمک بیشتری دریافت کنند.

12. چت بات

چت ربات

پایگاه دانش اکو یکی از بهترین افزونه های دانش پایه برای وردپرس است. همراه با یک جادوگر راه اندازی آسان است که شما را در تنظیمات افزونه راهنمایی می کند. شما همچنین چندین طرح بندی را برای انتخاب با گزینه هایی برای سفارشی کردن هر جنبه دریافت می کنید.

پشتیبانی KB یک افزونه پشتیبانی و دانش پایه وردپرس است که استفاده و گسترش آن آسان است. این افزونه با یک سیستم مدیریت بلیط و پلت فرم پایگاه دانش ارائه می شود تا یک سیستم پشتیبانی کامل را ارائه دهد که در وب سایت وردپرس شما اجرا می شود.

همراه با قالب های آماده برای استفاده از پایگاه دانش برای وردپرس است. همچنین شامل پشتیبانی از سازندگان صفحه با ویجت ها می شود. همچنین می‌توانید از کدهای کوتاه برای ایجاد طرح‌بندی‌های سفارشی و درج مقالات پایگاه دانش در هر مکانی استفاده کنید.

چه یک فروشگاه آنلاین دارید یا خدماتی را در وب سایت وردپرس خود می فروشید، داشتن یک بخش پایگاه دانش به شما امکان می دهد بدون باز کردن بلیط پشتیبانی یا پنجره چت زنده به مشتریان خود کمک کنید.

مشتریان می توانند در صورت یافتن پاسخ، بلیط ارسال کنند. این تیکت در داشبورد وردپرس شما ظاهر می شود و می توانید مستقیماً به کاربر پاسخ دهید. افزونه‌های پولی برای گسترش عملکرد افزونه وجود دارد، مانند امکان ارسال ایمیل، ادغام WooCommerce، پاسخ‌های آماده و غیره.

9. پایگاه دانش بسیار ساده

پایگاه دانش بسیار ساده

بدون تاخیر بیشتر، بیایید بهترین افزونه های پایگاه دانش برای وردپرس را بررسی کنیم.

1. پلاگین Heroic KB

پایگاه دانش قهرمانانه

آیا به دنبال یک افزونه پایگاه دانش برای وردپرس هستید؟

در این مقاله، تعدادی از بهترین افزونه های پایگاه دانش برای وردپرس را که می توانید از آنها استفاده کنید، به اشتراک می گذاریم.

بهترین پلاگین های پایگاه دانش برای وردپرس

در افزونه وردپرس پایگاه دانش به دنبال چه چیزی باشیم؟

افزونه Heroic KB یک افزونه مبتنی بر دانش وردپرس با استفاده آسان است که بسیار قدرتمند و کاملاً برجسته است.

مشتریان ممکن است همیشه پاسخ سوالات خود را در مقالات پایگاه دانش شما پیدا نکنند. به عنوان مثال، ممکن است برخی سوالات پیش فروش یا گزارش اشکال داشته باشند، یا ممکن است به سادگی نیاز به پاسخ شخصی بیشتری داشته باشند.

ما از این افزونه برای ساخت اسناد توسعه دهنده خود بر روی آن استفاده کردیم وب سایت WPForms. اگرچه تیم ما از آن زمان آن را بسیار بیشتر سفارشی کرده است، این هنوز بهترین راه حل در بازار است.

2. BetterDocs

BetterDocs

به عنوان یک کسب و کار کوچک، ممکن است نتوانید هزینه یک پلتفرم پشتیبانی کامل از مشتری را توجیه کنید. WPForms به شما امکان می دهد یک فرم پشتیبانی مشتری را به وب سایت خود اضافه کنید و به سؤالات مشتری از طریق ایمیل پاسخ دهید.

این رابط کاربری ساده تری برای مدیریت تمام اسناد شما از یک صفحه دارد. این افزونه شامل قالب های اضافی نمی شود اما با تمام تم های محبوب وردپرس به خوبی کار می کند.

دایره المعارف / واژه نامه / ویکی افزونه یک پلاگین مبتنی بر دانش وردپرس انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد اسناد خود را در قالب واژه نامه سازماندهی کنید. می توانید اسناد و مقالات خود را بر اساس حروف الفبا یا بر اساس دسته بندی و برچسب ها سازماندهی کنید.

این افزونه همچنین دارای صدها آیکون است که می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین شامل کدهای کوتاه و قالب‌هایی برای ایجاد بخش‌های پرسش‌های متداول و نمایش مقالات پایگاه دانش در سراسر وب‌سایت شما می‌شود.

4. weDocs

weDocs

طرح پایه دانش با پیمایش نوار کناری و منوی خرده نان ساده اما کارآمد است.

5. دایره المعارف / واژه نامه / ویکی

دایره المعارف واژه نامه ویکی

این افزونه یک گزینه عالی برای سازماندهی صفحات پشتیبانی شما به سبک واژه نامه یا دایره المعارف فراهم می کند. از WPML پشتیبانی می کند و می تواند در وب سایت های چند زبانه استفاده شود.

6. HelpCrunch

HelpCrunch

بیس پرس یک افزونه مفید پایگاه دانش وردپرس و مدیریت اسناد است. به شما این امکان را می دهد که به راحتی صفحات پشتیبانی و بخش اسناد را برای محصولات یا خدمات خود بسازید.

weDocs یکی دیگر از افزونه‌های پایه دانش و اسناد عالی وردپرس است. استفاده از آن آسان است و به شما امکان می دهد صفحات اسناد خود را به بخش ها، اسناد سلسله مراتبی و برچسب ها مرتب کنید.

این باعث افزایش رضایت مشتری و در عین حال کاهش درخواست های پشتیبانی مشتری می شود. خوشحالی مشتری به شما کمک می کند تا تجارت بیشتری داشته باشید و محصولات بیشتری بفروشید.

این به شما امکان می دهد یک پایگاه دانش قابل جستجو را به سایت موجود خود اضافه کنید، بنابراین بازدیدکنندگان شما می توانند به راحتی پاسخ سوالات خود را بیابند. دارای ویژگی جستجوی سریع AJAX است که پاسخ‌های بلادرنگ را اضافه می‌کند.

می توانید برای هر بخش یک تصویر و توضیحات اضافه کنید که یک صفحه فهرست بسیار تمیز برای مرور کاربران ایجاد می کند. این افزونه همچنین گزینه های سفارشی سازی آسان را برای کنترل ظاهر صفحات مقاله شما فراهم می کند.

8. KB پشتیبانی

پشتیبانی KB

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش ویدیویی وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.




منبع: https://www.wpbeginner.com/showcase/best-knowledge-base-plugins-for-wordpress-compared/

LiveChat بهترین نرم افزار پشتیبانی چت زنده برای مشاغل کوچک است. این به شما امکان می دهد یک چت زنده را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید و به مشتریان کمک کنید فوراً برای کمک تماس بگیرند.

به طور خودکار صفحات پایگاه دانش را تهیه می کند که می توانید آنها را ویرایش و در سایت خود منتشر کنید. و همچنین می‌توانید یک ویجت چت برای ارائه پشتیبانی هم‌زمان به مشتریان خود اضافه کنید.

7. BasePress

بیس پرس

با این حال، جدا نگه داشتن صفحات پشتیبانی از صفحات فروش یا پست های وبلاگ دشوار است.

BetterDocs یک افزونه قدرتمند مبتنی بر دانش وردپرس است که استفاده از آن آسان و جامع است.

دارای یک سیستم مدیریت ورودی داخلی است که به شما امکان می دهد تمام درخواست های مشتری را ثبت کنید. حتی می‌توانید این داده‌ها را صادر کنید و از آن در نرم‌افزار CRM برای مدیریت تمام سرنخ‌های ممکن استفاده کنید.

11. گفتگوی زنده

وب سایت چت زنده وارز

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین افزونه پایگاه دانش وردپرس را برای وب سایت خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقایسه ما از بهترین خدمات تلفن تجاری برای مشاغل کوچک و راهنمای گام به گام ما در مورد افزودن اعلان های فشار وب در وردپرس برای افزایش ترافیک خود را مشاهده کنید.

ابزارهای زیر به شما این امکان را می دهند که از پشتیبانی فراتر از مقالات مبتنی بر دانش استفاده کنید و رضایت مشتری را افزایش دهید.

10. WPForms

WPForms

شما به راحتی می توانید مقالات را به بخش پایگاه دانش خود اضافه کنید و آنها را به دسته ها و برچسب ها مرتب کنید. پس از آن، یک کد کوتاه ساده وجود دارد که می توانید آن را به صفحه وردپرس اضافه کنید تا مقالات پایگاه دانش خود را نمایش دهید.

این به شما امکان می دهد از پست های موجود خود برای مقالات پایگاه دانش استفاده کنید و آنها را با یک کد کوتاه نمایش دهید. سپس موارد مرتب شده بر اساس دسته ها را نمایش می دهد و می توانید طرح بندی های چند ستونی را برای نمایش دسته ها و مقالات بیشتر انتخاب کنید.

می‌توانید از میان طرح‌بندی‌های مبتنی بر پایه، برگه‌ها یا دسته انتخاب کنید. هر طرح بندی دارای یک نوار جستجوی سریع در بالای صفحه است که به کاربران کمک می کند تا به سرعت پاسخ ها را پیدا کنند. می‌توانید مقالات را در دسته‌ها و برچسب‌ها سازماندهی کنید.

یک افزونه پایگاه دانش به شما امکان می‌دهد اسناد، آموزش‌ها و مقالات را به راحتی منتشر کنید. شما می توانید این منابع را به طور موثر سازماندهی کنید و در عین حال آنها را جدا از وبلاگ و صفحات فرود خود نگه دارید.

بهترین بخش در مورد این افزونه، قابلیت تجزیه و تحلیل داخلی و بازخورد کاربر آن است که به شما امکان می دهد برای بهبود اسناد موجود خود اطلاعاتی جمع آوری کنید، بنابراین می توانید پشتیبانی را کاهش دهید، در زمان صرفه جویی کنید و فروش را افزایش دهید.

این شامل یک الگوی ساده برای فهرست کردن تمام موارد واژه نامه است. می‌توانید یک ویجت جستجو اضافه کنید، نظرات را برای هر مقاله فعال کنید، و یک فهرست فیلتر شده برای مرتب‌سازی موارد بر اساس حروف الفبا اضافه کنید.

دارای سه الگو برای انتخاب با نوار جستجوی فوری پیشرفته است که به کاربران کمک می کند تا به سرعت پاسخ ها را پیدا کنند. می‌توانید مقالات را در بخش‌ها، دسته‌ها و برچسب‌ها با رابط کاربری آسان بکشید و رها کنید تا مقاله‌ها را دوباره مرتب کنید.

یک پلاگین پایگاه دانش به شما این امکان را می دهد که منابع نحوه کار خود را جدا نگه دارید و آنها را به طور کارآمدتر سازماندهی کنید.

پایگاه دانش بسیار ساده یک افزونه پایه دانش ساده و مینیمالیستی برای وردپرس است.

می توانید مقالات پایگاه دانش خود را بر اساس دسته ها و برچسب ها سازماندهی کنید. این افزونه به شما امکان می‌دهد با انتخاب رنگ‌ها، افزودن پس‌زمینه و غیره ظاهر پایگاه دانش خود را کاملاً سفارشی کنید.

همه ویژگی‌هایی را که از یک افزونه پایگاه دانش قدرتمند انتظار دارید، مانند دسته‌بندی محتوا، کشیدن و رها کردن سفارش محتوا، پیوست‌های مقاله، ویجت‌های نمایش و غیره دریافت می‌کنید.

این شامل یک جستجوی قدرتمند، فهرست محتویات شناور و یک ربات پایگاه دانش است که به طور خودکار سعی می کند پاسخ هایی را برای کاهش درخواست های پشتیبانی پیدا کند. این افزونه همچنین شامل کنترل و بینش مبتنی بر نقش کاربر برای مشاهده آنچه کاربران می‌خواهند می‌شود.

3. پایگاه دانش پژواک

پایگاه دانش اکو

این افزونه با هر نوع پست سفارشی، از جمله محصولات یا رویدادها کار می کند. انعطاف پذیری ارائه می دهد اما هیچ یک از ویژگی هایی را که ممکن است در سایر پلاگین های پایگاه دانش در این لیست بیابید را شامل نمی شود. این افزونه همچنین گزینه ای برای جدا کردن آسان پست های وبلاگ معمولی شما از مقالات پایگاه دانش ارائه نمی دهد.

راه حل های پاداش