ChatBot.com از یک الگوریتم هوشمند برای کمک به شما در ارائه خدمات بهتر به مشتریان در حین رشد فروش استفاده می کند. این بهترین نرم افزار چت بات برای مشاغل کوچک است و ما در حال استفاده از آن در سایت های خود هستیم.
این روزها بسیاری از شرکت ها استفاده از ChatBot را به عنوان جایگزینی برای LiveChat و گاهی اوقات به عنوان یک راه حل پیش از چت زنده انتخاب می کنند زیرا مقرون به صرفه تر است.
WPForms بهترین افزونه فرم ساز وردپرس در بازار است. این به شما اجازه می دهد تا به راحتی هر نوع فرمی را در وردپرس ایجاد کنید، از جمله فرم درخواست پشتیبانی.
HelpCrunch یک گزینه فوق العاده برای ایجاد یک بخش پایگاه دانش در وردپرس است. این افزونه چندین ویژگی دیگر از جمله چت زنده، ربات چت، اتوماسیون ایمیل و غیره را ارائه می دهد.
به طور معمول، می توانید راهنمای پشتیبانی خود را به صورت صفحات جداگانه در وردپرس منتشر کنید. همچنین می توانید آنها را به عنوان پست منتشر کنید و آنها را با دسته ها و برچسب ها سازماندهی کنید.
افزودن LiveChat به شما کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کنید. میتوانید با پیامرسانی هدفمند، یک پنجره چت زنده در وبسایت خود نمایش دهید. کاربرانی که پایگاه دانش را مرور می کنند همیشه این گزینه را خواهند داشت که بدون ترک وب سایت شما کمک بیشتری دریافت کنند.
12. چت بات

پایگاه دانش اکو یکی از بهترین افزونه های دانش پایه برای وردپرس است. همراه با یک جادوگر راه اندازی آسان است که شما را در تنظیمات افزونه راهنمایی می کند. شما همچنین چندین طرح بندی را برای انتخاب با گزینه هایی برای سفارشی کردن هر جنبه دریافت می کنید.
پشتیبانی KB یک افزونه پشتیبانی و دانش پایه وردپرس است که استفاده و گسترش آن آسان است. این افزونه با یک سیستم مدیریت بلیط و پلت فرم پایگاه دانش ارائه می شود تا یک سیستم پشتیبانی کامل را ارائه دهد که در وب سایت وردپرس شما اجرا می شود.
همراه با قالب های آماده برای استفاده از پایگاه دانش برای وردپرس است. همچنین شامل پشتیبانی از سازندگان صفحه با ویجت ها می شود. همچنین میتوانید از کدهای کوتاه برای ایجاد طرحبندیهای سفارشی و درج مقالات پایگاه دانش در هر مکانی استفاده کنید.
چه یک فروشگاه آنلاین دارید یا خدماتی را در وب سایت وردپرس خود می فروشید، داشتن یک بخش پایگاه دانش به شما امکان می دهد بدون باز کردن بلیط پشتیبانی یا پنجره چت زنده به مشتریان خود کمک کنید.
مشتریان می توانند در صورت یافتن پاسخ، بلیط ارسال کنند. این تیکت در داشبورد وردپرس شما ظاهر می شود و می توانید مستقیماً به کاربر پاسخ دهید. افزونههای پولی برای گسترش عملکرد افزونه وجود دارد، مانند امکان ارسال ایمیل، ادغام WooCommerce، پاسخهای آماده و غیره.
9. پایگاه دانش بسیار ساده

بدون تاخیر بیشتر، بیایید بهترین افزونه های پایگاه دانش برای وردپرس را بررسی کنیم.
1. پلاگین Heroic KB

آیا به دنبال یک افزونه پایگاه دانش برای وردپرس هستید؟
در این مقاله، تعدادی از بهترین افزونه های پایگاه دانش برای وردپرس را که می توانید از آنها استفاده کنید، به اشتراک می گذاریم.

در افزونه وردپرس پایگاه دانش به دنبال چه چیزی باشیم؟
افزونه Heroic KB یک افزونه مبتنی بر دانش وردپرس با استفاده آسان است که بسیار قدرتمند و کاملاً برجسته است.
مشتریان ممکن است همیشه پاسخ سوالات خود را در مقالات پایگاه دانش شما پیدا نکنند. به عنوان مثال، ممکن است برخی سوالات پیش فروش یا گزارش اشکال داشته باشند، یا ممکن است به سادگی نیاز به پاسخ شخصی بیشتری داشته باشند.
ما از این افزونه برای ساخت اسناد توسعه دهنده خود بر روی آن استفاده کردیم وب سایت WPForms. اگرچه تیم ما از آن زمان آن را بسیار بیشتر سفارشی کرده است، این هنوز بهترین راه حل در بازار است.
2. BetterDocs

به عنوان یک کسب و کار کوچک، ممکن است نتوانید هزینه یک پلتفرم پشتیبانی کامل از مشتری را توجیه کنید. WPForms به شما امکان می دهد یک فرم پشتیبانی مشتری را به وب سایت خود اضافه کنید و به سؤالات مشتری از طریق ایمیل پاسخ دهید.
این رابط کاربری ساده تری برای مدیریت تمام اسناد شما از یک صفحه دارد. این افزونه شامل قالب های اضافی نمی شود اما با تمام تم های محبوب وردپرس به خوبی کار می کند.
دایره المعارف / واژه نامه / ویکی افزونه یک پلاگین مبتنی بر دانش وردپرس انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد اسناد خود را در قالب واژه نامه سازماندهی کنید. می توانید اسناد و مقالات خود را بر اساس حروف الفبا یا بر اساس دسته بندی و برچسب ها سازماندهی کنید.
این افزونه همچنین دارای صدها آیکون است که می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین شامل کدهای کوتاه و قالبهایی برای ایجاد بخشهای پرسشهای متداول و نمایش مقالات پایگاه دانش در سراسر وبسایت شما میشود.
4. weDocs

طرح پایه دانش با پیمایش نوار کناری و منوی خرده نان ساده اما کارآمد است.
5. دایره المعارف / واژه نامه / ویکی

این افزونه یک گزینه عالی برای سازماندهی صفحات پشتیبانی شما به سبک واژه نامه یا دایره المعارف فراهم می کند. از WPML پشتیبانی می کند و می تواند در وب سایت های چند زبانه استفاده شود.
6. HelpCrunch

بیس پرس یک افزونه مفید پایگاه دانش وردپرس و مدیریت اسناد است. به شما این امکان را می دهد که به راحتی صفحات پشتیبانی و بخش اسناد را برای محصولات یا خدمات خود بسازید.
weDocs یکی دیگر از افزونههای پایه دانش و اسناد عالی وردپرس است. استفاده از آن آسان است و به شما امکان می دهد صفحات اسناد خود را به بخش ها، اسناد سلسله مراتبی و برچسب ها مرتب کنید.
این باعث افزایش رضایت مشتری و در عین حال کاهش درخواست های پشتیبانی مشتری می شود. خوشحالی مشتری به شما کمک می کند تا تجارت بیشتری داشته باشید و محصولات بیشتری بفروشید.
این به شما امکان می دهد یک پایگاه دانش قابل جستجو را به سایت موجود خود اضافه کنید، بنابراین بازدیدکنندگان شما می توانند به راحتی پاسخ سوالات خود را بیابند. دارای ویژگی جستجوی سریع AJAX است که پاسخهای بلادرنگ را اضافه میکند.
می توانید برای هر بخش یک تصویر و توضیحات اضافه کنید که یک صفحه فهرست بسیار تمیز برای مرور کاربران ایجاد می کند. این افزونه همچنین گزینه های سفارشی سازی آسان را برای کنترل ظاهر صفحات مقاله شما فراهم می کند.
8. KB پشتیبانی

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش ویدیویی وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.