13 بهترین نمونه طراحی پاورقی وردپرس (+ بهترین روش ها)


آیا به دنبال بهترین نمونه های طراحی فوتر برای کمک به الهام گرفتن هستید؟

پاورقی ناحیه ای است که در پایین وب سایت شما قرار دارد و صاحبان وب سایت اغلب آن را نادیده می گیرند. با بررسی فوترهای عالی وب سایت، می توانید از طراحی الهام بگیرید و فوتر خود را بهبود ببخشید.

در این مقاله، برخی از بهترین نمونه‌های طراحی پاورقی را به شما نشان می‌دهیم و بهترین روش‌ها و نکاتی را برای کمک به شما در انجام اقدامات ارائه می‌کنیم.

بهترین نمونه های طراحی فوتر وردپرس (+ بهترین روش ها)

چرا طراحی پاورقی خوب وردپرس مهم است؟

فوتر ناحیه ای از وب سایت شما است که در پایین صفحه ظاهر می شود. معمولاً در هر صفحه از وب سایت وردپرس شما وجود دارد.

در اینجا نمونه ای از فوتر ما در WPBeginner است که میلیون ها خواننده هر ماه می بینند.

ما پیوندهایی به ابزارها و سایت‌های محصول رایگان خود و همچنین راه‌هایی برای کاربران برای آشنایی با ما، یافتن شغل با ما، دنبال کردن ما در رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر اضافه می‌کنیم.

پاورقی WPBeginner

از آنجایی که در پایین وب سایت قرار دارد، اکثر مبتدیان فراموش می کنند که این قسمت را بهینه کنند.

با این حال، فوتر وب سایت شما بخش مهمی از وب سایت شما است. این به شما امکان می‌دهد جزئیات مهم و نکات نهایی را در یک مکان نشان دهید.

با سفارشی کردن فوتر خود، می توانید تجربه کاربری کلی وب سایت خود را بهبود بخشید و حتی سایت خود را برای سئو وردپرس بهینه کنید.

به علاوه، بازدیدکنندگانی که به پایین صفحه اسکرول می‌کنند بسیار درگیر هستند، بنابراین می‌توانید توجه آن‌ها را با یک تماس برای اقدام، صندوق اشتراک ایمیل، یا ارسال آن‌ها به مهم‌ترین صفحات وب‌سایت خود جلب کنید.

با توجه به آنچه گفته شد، اجازه دهید برخی از بهترین نمونه‌های طراحی فوتر و بهترین روش‌ها را برای بهینه‌سازی فوتر وردپرس به شما نشان دهیم.

بهترین نمونه های طراحی پاورقی وردپرس

ما برخی از نمونه‌های برتر طراحی پاورقی را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم از طراحی برای منطقه فوتر خود الهام بگیرید.

1. WPForms

پاورقی WPForms

WPForms دارای پاورقی با انواع لینک های مفید. پیوندهایی را خواهید یافت که به مفیدترین صفحات شرکت، ویژگی های برتر افزونه و برخی پیوندهای مفید وردپرس می روند.

این تضمین می کند که وقتی خواننده به انتهای صفحه می رسد و هنوز سؤالاتی دارد، منابع دقیق مورد نیاز خود را پیدا می کند. همچنین یک نوار هشدار شناور در پایین صفحه با یک فراخوان برای اقدام وجود دارد.

2. OptinMonster

پاورقی OptinMonster

OptinMonster دارای پاورقی است که به خوانندگان پیوندهایی به صفحات مهم شرکت، ویژگی های برتر، پیوندهای محصول مفید و موارد دیگر ارائه می دهد.

همچنین دارای آیکون های رسانه های اجتماعی ساده، نمادهای اعتماد و لوگوی شرکت برای اهداف برندسازی است.

3. نیل پاتل

پاورقی نیل پاتل

نیل پاتل دارای یک پاورقی جمع و جور و ساده است که لینک های ناوبری سریع را به خوانندگان ارائه می دهد. منوی فوتر همان منوی پیمایش در بالای سایت است.

به علاوه، خوانندگان این گزینه را دارند که نیل پاتل را در رسانه های اجتماعی نیز دنبال کنند.

4. مایکل حیات

پاورقی مایکل هایت

مایکل حیات یک فوتر ساده و جمع و جور دیگر دارد. تاریخ کپی رایت، دکمه‌های اشتراک‌گذاری آسان اجتماعی، و پیوندهایی به صفحاتی مانند شرایط خدمات و خط‌مشی رازداری را برجسته می‌کند.

درست در بالای پاورقی، یک فراخوان برای اقدام برای دانلود راهنمای رایگان خواهید دید که می‌تواند تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را که به انتهای صفحه می‌روند، تبدیل کند.

5. ReddBar

پاورقی Reddbar

ReddBar یک فروشگاه WooCommerce با پاورقی است که ثبت نام ایمیل را تشویق می کند. درست بالای پیوندهای پاورقی، یک جعبه ثبت نام عظیم برای خوانندگان وجود دارد.

برخی از پیوندهای مفید شامل پیوند به صفحه سؤالات متداول، صفحه تماس، صفحه قیمت عمده فروشی و موارد دیگر است.

6. Reader’s Digest

پاورقی Reader's Digest

این خلاصه خواننده فوتر حاوی اطلاعات زیادی برای بازدیدکنندگان است. پیوندهایی به صفحات دسته بندی آنها، سایر مارک های شرکت، دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

به علاوه، یک جعبه ثبت نام ایمیل چشم نواز برای تشویق بازدیدکنندگان برای پیوستن به لیست ایمیل آنها وجود دارد.

7. IsItWP

پاورقی IsItWP

این IsItWP فوتر یک بخش سریع در مورد آنچه وب سایت در مورد آن است دارد و به سایر سایت ها و صفحات شرکت پیوند می دهد.

همچنین دارای یک منوی کشویی پیوندهای سایت منحصر به فرد است که به خوانندگان اجازه می دهد تا نوع دقیق محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.

8. MonsterInsights

پاورقی MonsterInsights

MonsterInsights دارای یک پاورقی ساده است که بر کمک به خوانندگان برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود تمرکز دارد. پیوندهایی به ویژگی‌های ممتاز، منابع شرکت و سایر پیوندهای برند وجود دارد.

به علاوه، یک فراخوان برای اقدام برای هدایت بازدیدکنندگان به صفحه قیمت‌گذاری وجود دارد. همچنین نمادهای اجتماعی وجود دارد.

9. چاپ نیویورک

چاپ فوتر نیویورک

چاپ نیویورک یک فروشگاه آنلاین است که در سراسر جهان ارسال می شود. پاورقی آدرس، خدمات و محصولات محبوب آنها را برجسته می کند.

آنها از ساختار پیوندهای خود برای کمک به افزایش سئو محلی و رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می کنند.

10. نالژن

فوتر نالژن

ناخن ها دارای بخش پاورقی تمیز و منظم است. درست بالای پاورقی، یک جعبه ثبت نام ایمیل ساده وجود دارد.

پس از آن، پیوندهای سازماندهی شده ای وجود دارد که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا محصولات دقیق مورد نظر خود را به همراه پیوندهای مربوط به شرکت پیدا کنند.

11. ProBlogger

فوتر ProBlogger

این ProBlogger فوتر دارای پیوندهایی به محبوب ترین پست ها، منابع برتر و مشاغل جدید در تابلوی شغلی آنها است.

همچنین یک فرم ثبت نام ایمیل بزرگ مستقیماً بالای پاورقی و یک منوی پیمایش پاورقی کوچک با همان گزینه های منو مانند ناوبری هدر وجود دارد.

12. TrustPulse

پاورقی TrustPulse

TrustPulse بهترین افزونه اعلان های اثبات اجتماعی در بازار است. به جای شامل چندین منوی ناوبری یا پیوندهای صفحه، آنها دارای یک جعبه ثبت نام در خبرنامه ایمیل هستند.

اگرچه با بسیاری از مارک های دیگر متفاوت است، یک پاورقی مینیمالیستی مانند این می تواند به خوبی تبدیل شود زیرا حواس پرتی یا اقدامات کمتری وجود دارد که بازدید کننده می تواند انجام دهد.

13. وب بعدی

پاورقی وب بعدی

وب بعدی دارای پاورقی است که از بقیه وب سایت متمایز است. دارای دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، پیوند به صفحات مهم و موارد دیگر است.

یک بخش اثبات اجتماعی را مستقیماً بالای پاورقی می‌بینید که در آن آرم‌هایی از مارک‌های معروف و وب‌سایت‌هایی که به آن‌ها اشاره یا معرفی شده‌اند را نشان می‌دهند.

طراحی پاورقی وردپرس – نکات و بهترین روش ها

راه های زیادی وجود دارد که می توانید تجربه کاربری خود را بهبود ببخشید و فوتر بهتری برای وبلاگ وردپرس خود ایجاد کنید.

بیایید نگاهی گذرا به برخی از بهترین روش هایی که باید هنگام ویرایش پاورقی وب سایت خود در نظر داشته باشید، بیاندازیم.

اطلاعات تماس کسب و کار خود را وارد کنید

داشتن اطلاعات تماس درج شده در سایت شما ضروری است. شما باید یک صفحه فرم تماس جداگانه در وب سایت خود داشته باشید تا بازدیدکنندگان شما بتوانند با آنها تماس بگیرند.

با این حال، فوتر همچنین مکانی عالی برای درج اطلاعات تماس شما است، به خصوص اگر مشتریان محلی دارید که به دنبال آدرس فیزیکی شما هستند.

نمونه اطلاعات تماس کسب و کار

برای مشاغل محلی، هرچه راه های بیشتری بتوانید اطلاعات تماس، آدرس و حتی ساعات کاری خود را مشخص کنید، بهتر است.

به صفحات وب سایت مهم پیوند اضافه کنید

مهم است که در کل وب سایت خود ناوبری واضح داشته باشید. به همین دلیل معمولاً وب سایت ها پیوندهایی را در فوتر خود قرار می دهند.

می‌توانید برای مهم‌ترین صفحات محصول، پست‌های وبلاگ برتر، درباره صفحات و موارد دیگر پیوند اضافه کنید.

مثال پیوندهای پاورقی

در مورد با ارزش ترین صفحات وب سایت خود و آنچه بازدیدکنندگان شما مفیدترین آنها را خواهند یافت، فکر کنید.

افزودن و بهینه سازی لینک های شما همچنین می تواند مزایای سئو را به شما بدهد و رتبه بندی موتور جستجوی شما را افزایش دهد.

برای بهبود تبدیل ها، اثبات اجتماعی را اضافه کنید

یکی از کارهایی که ممکن است دیده باشید برخی از وب سایت ها در فوتر خود انجام می دهند، اضافه کردن اثبات اجتماعی است. این می تواند به جلب اعتماد مشتری کمک کند و شما را به عنوان یک متخصص در فضای خود قرار دهد.

این می تواند به سادگی یک گواهی مشتری یا مجموعه ای از آرم های وب سایت های محبوبی باشد که در آنها به نمایش درآمده اید.

در اینجا در WPBeginner، لوگوی وب‌سایت‌های محبوبی را که مستقیماً در بالای پاورقی وب‌سایت نشان داده شده‌ایم، برجسته می‌کنیم.

نمونه اثبات اجتماعی پاورقی

یک Call to Action اضافه کنید

هنگامی که بازدیدکنندگان شما به انتهای وب سایت شما می رسند، باید به آنها بگویید دقیقاً چه اقداماتی باید انجام دهند و چگونه باید آن را انجام دهند.

برای برخی از وب سایت ها، این یک فراخوان برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل آنها خواهد بود. برای دیگران، پیوندهایی برای کاوش ویژگی های محبوب محصول یا حتی یک دکمه فراخوان خواهد بود.

نمونه پاورقی دکمه Call to action

فوتر شما آخرین فرصت برای جلب توجه بازدیدکنندگان و تشویق آنها برای تبدیل شدن به مشترک و مشتری یا صرف وقت بیشتر در وب سایت شما است.

برای نکات بهینه سازی بیشتر، به چک لیست ما از ده موردی که باید به فوتر وب سایت خود اضافه کنید مراجعه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا برخی از بهترین نمونه های پاورقی را پیدا کنید تا به شما در بهینه سازی فوتر وب سایت خود کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب بهترین پلت فرم وبلاگ نویسی و انتخاب های ما در مورد بهترین برنامه های شماره تلفن کسب و کار مجازی برای مشاغل کوچک را ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش ویدیویی وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک.




منبع: https://www.wpbeginner.com/showcase/top-notch-wordpress-footer-designs-best-practices-tips/