گوگل اخیرا ابزار جدیدی را برای بهبود عملکرد تبلیغات جستجو با هوش مصنوعی (AI) اعلام کرده است.
برای اینکه کسب و کارها با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند، نظارت بر روند تغییر در جستجو و رفتار مصرف کننده بسیار مهم است.
برای کمک به بازاریابان در دستیابی به نتایج بیشتر با کمپینهای جستجو، Google Ads تغییرات زیادی را برای ارتقای خلاقیت بیشتر و عملکرد بهتر ایجاد میکند.
دارایی های جدید با هوش مصنوعی گوگل ایجاد کنید
یکی از ابزارهای جدید در Google Ads ایجاد خودکار دارایی های تبلیغاتی با استفاده از هوش مصنوعی گوگل است.
گوگل تلاش می کند اطمینان حاصل کند که بهترین تبلیغ در زمان مناسب به فرد مناسب ارائه می شود، که می تواند با طیف گسترده ای از دارایی های خلاقانه مرتبط به دست آید.
با این حال، ایجاد سرفصل ها و توضیحات اضافی می تواند چالش برانگیز باشد.
برای مقابله با این مشکل، گوگل دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار را در رویداد Google Marketing Live در سال گذشته معرفی کرد.
این ویژگی به تبلیغات جستجوی واکنشگرا اجازه میدهد تا مناسبترین ترکیبهای دارایی را نمایش دهد، که شامل داراییهای جدید تولید شده بر اساس زمینه منحصر به فرد آگهی، مانند صفحه فرود است.
اکنون، داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار به زبان انگلیسی در دسترس همه تبلیغکنندگان بهعنوان نسخه بتای باز است. پذیرندگان اولیه شاهد افزایش 2 درصدی در تبدیل با هزینه قابل مقایسه به ازای هر تبدیل در میان گروه های تبلیغاتی با تبلیغات جستجوی پاسخگو هستند.
علاوه بر این، این به روز رسانی شامل تغییرات زیر است:
- Ad Strength داراییهای ایجاد شده و موجود بهطور خودکار هنگام تعیین رتبهبندی را در نظر میگیرد.
- داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار از ورودیهای ارائهشده، مانند کلمات کلیدی، برای سفارشیسازی سرفصلها و بهبود ارتباط آنها با جستار استفاده میکنند.
- هر دارایی ایجاد شده به صورت خودکار که ترجیح می دهید در تبلیغات خود لحاظ نشود، قابل حذف است.
هدف جذب مشتری جدید
گوگل یک هدف جدید جذب مشتری را برای کمپین های جستجو در سطح جهانی ارائه کرده است.
این ویژگی به بازاریابان این امکان را میدهد تا با استفاده از پیشنهاد قیمت هوشمند و دادههای شخص اول، به راحتی یک خط لوله ثابت از مشتریان جدید ایجاد کنند.
با ترکیب این هدف جدید جذب مشتری با استراتژیهای پیشنهادی مانند حداکثر کردن ارزش تبدیل با ROAS هدف، بازاریابان میتوانند مشتریان جدیدی را که برای کسب و کارشان ارزشمندتر هستند، اولویتبندی کرده و کشف کنند.
هدف جدید جذب مشتری دارای دو حالت زیر است:
- برای مشتری جدید ارزش قائل شوید: برای مشتریان جدید بیشتر از مشتریان فعلی پیشنهاد دهید.
- فقط مشتریان جدید: پیشنهاد فقط برای مشتریان جدید.
به طور خلاصه
ویژگیهای جدید Google Ads از داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار و اهداف جذب مشتری میتواند برای بازاریابان از طریق افزایش ارتباط آگهیهایشان، ارتباط آنها با مشتریان جدید و در نهایت افزایش عملکرد کمپین سودمند باشد.
این به روز رسانی ها قرار است در هفته های آینده منتشر شوند.
تصویر ویژه: Camilo Concha/Shutterstock
منبع: گوگل
window.addEventListener( 'load2', function() { console.log('load_fin');
if( sopp != 'yes' && !window.ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', '
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'google-introduces-ai-powered-search-ads', content_category: 'news pay-per-click' }); } });
منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-introduces-ai-powered-search-ads/480987/