گزینه های شخصی سازی برای مشتریان را گسترش دهید


این را تصور کنید: در حال خرید یک کاور گوشی هوشمند هستید و به طور تصادفی به یک فروشگاه آنلاین زیبا برخورد می کنید. این فروشگاه دارای کاور مخصوص مدل گوشی های هوشمند شماست، اما فقط در یک رنگ – زرد – است و هیچ طرحی ندارد. شما ترجیح می‌دهید آن را قرمز رنگ داشته باشید و دارای یک نقل قول باشد، اما گزینه‌ای برای شخصی‌سازی محصول نمی‌بینید. و بنابراین، شما از فروشگاه خارج می شوید و مورد را در جای دیگری جستجو می کنید.

yayextra یک گزینه اضافی برای محصول را بررسی کنید

اگر گزینه‌های محصول اضافی را ارائه نکنید، ممکن است در فروشگاه WooCommerce شما نیز همین اتفاق بیفتد. این را می گویم زیرا مشتریان مدرن از کسب و کارها انتظار دارند که این پیشنهادات را از محصولات سفارشی گرفته تا قیمت گذاری پویا بر اساس انتخاب کاربر اولویت بندی کنند.

وارد می شود YayExtra، یک افزونه WooCommerce که اضافه کردن گزینه های بیشتر به محصولات شما را آسان می کند.

تب ووکامرس yayextra در داخل وردپرس

با استفاده از این ابزار، می‌توانید افزونه‌های اضافی مانند چاپ روی بوم سفارشی، حکاکی شخصی، هدایا، اقلام شخصی‌سازی شده و محصولات چاپ بر اساس تقاضا را ارائه دهید. به علاوه، YayExtra به شما امکان می دهد در صورت رعایت همه یا هر یک از چندین شرط، از منطق شرطی برای نمایش/پنهان کردن بخش های محصول سفارشی استفاده کنید.

اما آیا راه اندازی و استفاده از آن آسان است؟ چه گزینه های دیگری می توانید به مشتریان ارائه دهید؟ هزینه افزونه چقدر است؟

در این بررسی عملی YayExtra، به این سوالات پاسخ خواهم داد و اطلاعات بیشتری در مورد این افزونه ارائه خواهم کرد. پس از اتمام خواندن، می‌توانید در کمترین زمان افزونه را نصب و پیکربندی کنید.

YayExtra: نمای کلی و ویژگی های کلیدی

این YayExtra – گزینه های محصول اضافی WooCommerce افزونه به شما امکان می دهد فیلدهای افزونه را برای فرم های محصول ایجاد کنید. این فیلدها از معیارهای مختلفی برای اعتبارسنجی داده های ورودی پیروی می کنند. همچنین، می توانید فیلدها را متناسب با طراحی وب سایت خود سفارشی کنید.

برخی از انواع فیلدهای مفید موجود در YayExtra:

  • فیلد متن: به مشتریان اجازه دهید اطلاعات سفارشی مانند نام، شماره تلفن یا پیام های شخصی را وارد کنند.
  • لیست کشویی: منویی که مشتریان می توانند از میان آن یک یا چند گزینه را انتخاب کنند.
  • چک باکس ها: به مشتریان این امکان را بدهید که چندین مورد را از یک لیست انتخاب کنند.
  • نمونه ها: چندین گزینه رنگ و تصویر مانند انواع پارچه و رنگ را برای مشتریان به نمایش بگذارید.
  • دکمه رادیویی: گزینه ای که چندین گزینه را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا یک گزینه را انتخاب کنند.
  • انتخابگر تاریخ: فیلدی که مشتریان را قادر می سازد تاریخ خاصی را برای تحویل، تولد یا سالگرد انتخاب کنند.
  • آپلود فایل: به مشتریان اجازه آپلود تصاویر یا فایل های گرافیکی دیگر را بدهید.

همچنین می توانید یک فیلد منطقی مشروط اضافه کنید تا هزینه خدمات اضافی مانند بسته بندی هدیه، پوشش بیمه، هزینه چاپ و غیره را شامل شود. به علاوه، می‌توانید محصولات مرتبط را برای افزایش درآمد از طریق افزایش فروش و فروش متقابل پیوند دهید.

دست به کار با YayExtra

در این بخش، نحوه پیکربندی و استفاده از YayExtra در وب سایت WooCommerce را نشان خواهم داد.

ابتدا YayExtra را دانلود کنید وب سایت YayCommerce یا صفحه WordPress.org افزونه. سپس به بخش افزونه ها در ادمین وردپرس خود بروید و فایل فشرده را آپلود کنید. حالا کلیک کنید نصب افزونه > فعال کنید افزونه برای استقرار YayExtra در سایت خود.

ادامه مقاله در زیر

اکنون باید یک منوی جدید برای YayExtra در تب WooCommerce در داخل وردپرس ببینید. روی آن کلیک کنید تا فرآیند راه اندازی آغاز شود.

ایجاد گزینه های جدید

YayExtra یک راه ساده برای اضافه کردن گزینه های محصول تازه ارائه می دهد. برای انجام این کار، افزونه را باز کرده و روی “افزودن مجموعه گزینه جدید” سپس، بنویسید نام مجموعه گزینه و شرح (به عنوان مثال، گزینه های گردنبند) و حرکت دهید به سمت راست تغییر دهید برای ساختن آنها فعال.

yayextra ایجاد گزینه های جدید

گام بعدی این است که روی “گزینه هابرگه ” این جایی است که می توانید آن را ویرایش کنید نام گزینه (برچسب) و نوع در منوی کشویی می‌توانید هر نوع گزینه‌ای را انتخاب کنید، مانند متن، چک باکس، دکمه، نمونه‌ها، و غیره. YayExtra به شما امکان می‌دهد مجموعه‌های گزینه‌ها را بکشید و رها کنید—شما می‌توانید آنها را به هر ترتیبی که ترجیح می‌دهید مرتب کنید.

  گزینه های اضافی

سفارشی کردن گزینه های محصول

YayExtra همچنین به شما امکان می دهد اضافه کنید سایر زمینه های سفارشی مانند اندازه محصول، تاریخ سفارش، شرایط نمایش به مجموعه گزینه های شما.

برای توضیح نحوه انجام این کار، از یکی از مجموعه گزینه هایی که در حین تست افزونه ایجاد کردم استفاده می کنم
برای سفارشی کردن مجموعه گزینه، روی «مقادیر گزینه” برای مثال، من روی این تنظیم برای مجموعه رنگ‌ها کلیک کردم – سپس از من خواست کهیک رنگ را انتخاب کنید” که من ترجیح دادم.

گزینه های سفارشی سازی محصول yayextra

همچنین، من دیدم زمینه های برای ورود توضیحات اضافی و هزینه ها، و همچنین یکی برای مقدار موجودی.

افزودن شرایط بر اساس اقدامات بازدیدکنندگان

بعد از اینکه مجموعه گزینه ها را ایجاد کردید، می توانید اعمال تخفیف یا هزینه ها با ایجاد محرک های عمل بر اساس شرایط مختلف.

به عنوان مثال، می توانید یک قانون ایجاد کنید: “اگر خریداران طول 20 میلی متری را انتخاب کردند، 10 دلار اضافی از آنها دریافت کنید.” شما می توانید منطق شرطی و همچنین قانون پیگیری را در داخل ” تنظیم کنیدعملبرگه ”

yayextra سفارشی سازی شرایط گزینه های محصول

تخصیص مجموعه گزینه ها به محصولات

پس از ایجاد گزینه های محصول و فیلدهای سفارشی خود، گزینه را اختصاص دهید را به آیتم های شما تنظیم می کند برای انتشار آنها.

YayExtra دو راه برای انجام این کار به شما ارائه می دهد:

ادامه مقاله در زیر

  • محصولات را یک به یک انتخاب کنید
  • محصولات را بر اساس شرایط انتخاب کنید

یک به یک مسیر

می توانید موارد را یکی یکی به صورت دستی انتخاب کنید، از فیلتر محصول استفاده کنید یا یک برچسب یا دسته کامل را انتخاب کنید.
پس از تنظیم محصولات، روی “کلیک کنید”به عنوان اختصاص داده شده تنظیم کنید”>”صرفه جویی” برای انتشار گزینه ها.

yayextra تخصیص گزینه های یک به یک به محصولات

با کلیک بر روی “اختصاص دادهبرگه ” به شما امکان می دهد بررسی کنید که آیا مجموعه گزینه های شما به محصول شما اختصاص داده شده است یا خیر.

علاوه بر این، می‌توانید روی نام مورد کلیک کنید تا ببینید که گزینه‌های محصول در حالت زنده چگونه به نظر می‌رسند.

yayextra تخصیص مجموعه های گزینه به محصولات یک به یک مسیر 2

مسیر شرطی

راه دیگر برای ادغام گزینه‌های محصول، افزودن چندین فیلتر برای فهرست کردن همه فهرست‌های اقلام مرتبط است. سپس فیلتر را وارد کرده و روی Save کلیک کنید. می توانید روی “مشاهده محصولات منطبق” کلیک کنید تا ببینید آیا محصولات انتخابی شما در لیست مطابقت دارند یا خیر.

YayExtra یک افزونه freemium برای وب سایت های WooCommerce است.

با این حال، یک نسخه حرفه ای از YayExtra نیز وجود دارد. کسانی که با آن همراه هستند، افزونه‌های محصول پیشرفته‌ای مانند نمونه‌های تصویر، آپلود فایل، انتخابگر زمان و موارد دیگر را دریافت می‌کنند. علاوه بر این، برای استفاده از یک محصول موجود به عنوان گزینه یا نمونه محصول دیگر، به YayExtra Pro نیاز دارید.

هزینه های مجوز YayExtra Pro:

  • سایت تک – 59 دلار سالانه یا 199 دلار طول عمر
  • 3 سایت – سالیانه 129 دلار یا طول عمر 299 دلار
  • سایت های نامحدود – سالیانه ۱۹۹ دلار یا طول عمر ۶۹۹ دلار

این افزونه با چندین گزینه سفارشی سازی بسته بندی شده است تا بتوانید فیلدهای محصول جدید را با تم های WooCommerce دلخواه خود تنظیم کنید.

فیلدها همچنین پاسخگوی تلفن همراه هستند و تجربه خرید پیشرفته‌تری را برای کاربران گوشی‌های هوشمند ایجاد می‌کنند. همه این موارد تکمیل کننده خرید اولیه مشتری خواهد بود.

حکم نهایی

ارائه گزینه های اضافی محصول یک راه عالی برای افزودن تطبیق پذیری به فروشگاه WooCommerce شما است.

شما می توانید خود را به عنوان یک برند که به مشتریان خود اهمیت می دهد قرار دهید. در عین حال، می‌توانید با شارژ جداگانه برای گزینه‌ها، از مقادیر متوسط ​​سفارش بالاتر لذت ببرید.

ادامه مقاله در زیر

YayExtra ساده ترین مسیر را برای تنظیم گزینه های محصول سفارشی در فروشگاه WooCommerce شما ارائه می دهد. با استفاده از این افزونه حتی می توانید گروهی از گزینه های محصول را ایجاد کرده و آنها را به صورت انبوه به صفحات محصول اختصاص دهید.

نمایش محصولات ثابت به مشتریان خود را متوقف کنید.

YAYEXTRA را دریافت کنید






منبع: https://wplift.com/yayextra-review-give-your-customers-extra-options-for-product-personalization