گزارش LinkedIn بیشترین مهارت های بازاریابی تقاضا را نشان می دهد
انتشار: بهمن 06، 1403
بروزرسانی: 02 تیر 1404

گزارش LinkedIn بیشترین مهارت های بازاریابی تقاضا را نشان می دهد


مشاغل بازاریابی در حال افزایش است و بسیاری از متخصصان از نقش خود راضی هستند. با این حال ، تغییرات سریع در فناوری و محیط های کاری چالش های جدیدی را ایجاد می کند.

گزارش Outlook Outlook LinkedIn بینش در مورد تغییر بازار کار و استراتژی های رشد شغلی ارائه می دهد.

در اینجا تمام داده های موجود در گزارش که باید بدانید

مشاغل بازاریابی در حال بازگشت است

این گزارش بهبودی شدید در فرصت های شغلی بازاریابی را برجسته می کند.

ارسال های شغلی مربوط به بازاریابی در LinkedIn توسط 76 ٪ سال گذشته

صنایع مانند فناوری و خدمات مالی ، که اخراج های قابل توجهی را تجربه کرده اند ، اکنون رشد مداوم در استخدام را نشان می دهند.

رضایت شغلی زیاد است ، حفظ همچنان یک چالش است

علیرغم چالش های محل کار ، رضایت شغلی در بین بازاریابان به ویژه قوی است. طبق گزارش ، 67 ٪ از افسران اصلی بازاریابی (CMO) از نقش خود کاملاً راضی هستند.

با این حال ، حفظ استعداد برتر یک مانع باقی مانده است. 55 ٪ در صورت ایجاد فرصت بهتر ، بازاریابان در نظر دارند موقعیت فعلی خود را ترک کنند.

تغییر محل کار بسیاری از بازاریابان را تحت الشعاع قرار می دهد

تکامل سریع صنعت بازاریابی یک شمشیر دو لبه است. در حالی که این نوآوری را هدایت می کند ، بسیاری از متخصصان را نیز احساس غرق شدن می کند.

گزارش خاطرنشان می کند که 72 ٪ بازاریابان با تکامل سریع نقش های خود مبارزه می کنند و 53 ٪ به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی نگران باشید.

مهارت سال: حل مسئله مشارکتی

حل مسئله مشارکتی به عنوان "مهارت سال" در بازاریابی شناخته شده است.

این توانایی ، که بر کار تیمی و تصمیم گیری مشتری محور تأکید دارد ، دید 138 ٪ رشد تقاضا.

شرکت ها به طور فزاینده ای از بازاریابان که می توانند با چالش های پیچیده با چابکی و نوآوری تیم تقویت کنند ، ارزش قائل هستند.

مهارت های سخت سخت برای بازاریابان

تخصص فنی در زمینه بازاریابی بسیار مهم است ، با تقاضای مهارت های سخت خاص افزایش می یابد:

  • اعدام خلاق: تقاضا برای این مهارت افزایش یافته است 443 ٪ طی دو سال گذشته
  • هوش مصنوعی: مهارت در هوش مصنوعی رشد کرد 392 ٪ در همین مدت
  • فناوری بازاریابی: همانطور که سیستم عامل ها و ابزارها در حال تحول هستند ، مهارت در فناوری بازاریابی افزایش یافته است 351 ٪بشر

این به چه معنی است؟

برای رقابتی ماندن ، LinkedIn به بازاریابان توصیه می کند که روی سه استراتژی کلیدی تمرکز کنند:

  1. صعود: با تغییر شکل مجدد صنعت ، متخصصان باید یادگیری ابزارها و فناوری های جدید را در اولویت قرار دهند. دوره هایی مانند "AI تولید کننده برای بازاریابان دیجیتال" از جمله توصیه های برتر LinkedIn است.
  2. چابکی: بازاریابان باید تغییرات را در آغوش بگیرند و یک طرز فکر رشد را اتخاذ کنند تا در حال تحول در رفتارهای مصرف کننده و پیشرفتهای تکنولوژیکی سازگار باشند.
  3. همکاری: شکستن سیلوها و ترویج کار تیمی عملکردی متقابل می تواند باعث حل مسئله خلاق شود.

نتیجه گیری: یک سال رشد و نوآوری

آخرین گزارش چشم انداز مشاغل بازاریابی LinkedIn نشان می دهد که صنعت به سرعت در حال تغییر است.

در حالی که چالش هایی مانند استرس در محل کار و تغییر فناوری وجود دارد ، اما فرصت های رشد زیادی نیز وجود دارد.

بازاریابان می توانند با ماندن آگاه ، در آغوش تغییر و بهبود مهارت های خود موفق شوند.


تصویر برجسته: Shutterstockies/Shutterstock



منبع: https://www.searchenginejournal.com/linkedin-report-reveals-most-in-demand-marketing-skills/538235/