که بهتر است؟ (مزایا و معایب)


آیا اعلان‌های فشاری را با ایمیل مقایسه می‌کنید تا بفهمید کدام بهتر است؟

Push notifications و ایمیل مارکتینگ دو تا از موثرترین ابزارهای بازاریابی برای افزایش تبدیل و فروش هستند. اما تفاوت آنها چگونه است و باید روی کدام یک تمرکز کنید؟

در این مقاله، ما اعلان‌های فشار را در مقابل بازاریابی ایمیلی با مزایا و معایب مقایسه می‌کنیم تا بفهمیم کدام یک بهتر است.

Push Notifications در مقابل ایمیل: کدام بهتر است؟  (مزایا و معایب)

Push Notifications در مقابل ایمیل: کدام یک بهتر است؟

Push notifications و ایمیل مارکتینگ دو کانال بازاریابی متفاوت هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

هر دو می توانند به شما در دستیابی به اهداف مشابهی مانند افزایش تبدیل، بازیابی رها شدن از سبد خرید، افزایش فروش و جذب بیشتر کاربر کمک کنند.

اگر به درستی استفاده شوند، می توانند به شما کمک کنند تا تجارت آنلاین خود را به طور قابل توجهی توسعه دهید.

با توجه به تفاوت در پلت فرم تحویل، یک روش می تواند بهتر از دیگری مناسب باشد. به عنوان مثال، در برخی مکان‌ها ایمیل کمتر از اعلان فشاری مؤثر است و بالعکس.

با توجه به آنچه گفته شد، بیایید نگاهی به اعلان‌های فشاری و ایمیل بیندازیم و ببینیم چه مزایا و معایبی دارند و چه زمانی یکی از آنها موثرتر از دیگری است.

بازاریابی ایمیلی – مزایا و معایب توضیح داده شده است

آمار بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی موثرترین ابزار بازاریابی موجود در بازار است. با این حال، چیزی که اکثر مردم در مورد آن نامشخص هستند این است که چه چیزی باعث می شود ایمیل تا این حد موثر باشد و چه زمانی از آن استفاده اشتباه می کنند.

مزایای بازاریابی ایمیلی

در زیر برخی از مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ در استراتژی کسب و کار شما آورده شده است.

1. بازگشت سرمایه بالا با هزینه کم

به عنوان یک کسب و کار، یکی از عوامل تصمیم گیری شما هزینه ها و نوع بازدهی است که باید انتظار داشته باشید.

به ازای هر 1 دلاری که برای بازاریابی ایمیلی خرج می شود، 44 دلار در ازای آن دریافت می شود. این ROI 4400٪ است (منبع).

بازاریابی ایمیلی به دلیل پلتفرم های بازاریابی ایمیلی کم هزینه، بازگشت سرمایه بسیار بالایی دارد. این خدمات به شما این امکان را می دهد که با هزینه بسیار کم هزاران ایمیل برای مشتریان خود ارسال کنید.

2. در دسترس بودن گسترده تر برای همه مشتریان

اکثر کاربران اینترنت امروزه از طریق انواع دستگاه های لپ تاپ، موبایل و حتی ساعت های هوشمند به صندوق ورودی ایمیل خود 24/7 دسترسی دارند.

یک کاربر معمولی اینترنت چندین بار در روز ایمیل خود را چک می‌کند و به دلیل فضای ذخیره‌سازی نامحدود ارزان‌تر، بسیاری از مردم زحمت پاک کردن ایمیل‌ها را ندارند.

این امر شانس خط موضوع شما را افزایش می دهد و حتی اگر آنها ایمیل را باز نکنند، یک قطعه توسط کاربران دیده می شود.

3. ایده آل برای محتوای طولانی تر

ایمیل ها می توانند تا زمانی که شما نیاز دارید طولانی باشند، بنابراین شما فضای زیادی برای ایجاد یک کپی موثر برای ایمیل خود دارید.

ما به طور کلی توصیه می کنیم آن را کوتاه و شیرین نگه دارید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است لازم باشد اطلاعات بیشتری را به ایمیل خود اضافه کنید.

می‌توانید در صورت نیاز چندین تماس برای اقدام قرار دهید، چندین محصول اضافه کنید، دستورالعمل‌هایی را در مورد نحوه انجام کاری در وب‌سایت و موارد دیگر به کاربران ارائه دهید.

4. ایمیل ها بیشتر قابل تنظیم هستند

ایمیل ها می توانند به صورت متن ساده باشند یا می توانید از HTML و CSS برای ایجاد قالب های خبرنامه زیبا استفاده کنید. همچنین می‌توانید تصاویر اضافه کنید، به ویدیوهای YouTube پیوند دهید، دکمه‌ها را ایجاد کنید و موارد دیگر.

ایمیل ها بیشتر قابل تنظیم هستند

اکثر ارائه دهندگان خدمات ایمیل به شما اجازه می دهند از برچسب های هوشمند برای شخصی سازی ایمیل های خود استفاده کنید. به علاوه، می توانید لیست ایمیل خود را به گروه های کاربری مختلف تقسیم کنید.

به عنوان مثال، می توانید لیست ایمیل خود را به کاربرانی که قبلا حداقل یک خرید انجام داده اند و کاربرانی که هرگز از شما خرید نکرده اند تقسیم کنید.

همچنین می‌توانید اعلان‌های قطره‌ای خودکار را تنظیم کنید که دنباله‌ای از ایمیل‌ها را با فرکانس تعیین‌شده برای کاربران ارسال می‌کنند.

همه اینها به شما این امکان را می‌دهد که ایمیل‌های خود را شخصی‌تر، حرفه‌ای‌تر و متقاعدکننده‌تر نشان دهید.

5. ایمیل زمان محدودی ندارد

برخلاف اعلان‌های فشاری که توجه فوری کاربر را می‌طلبد، ایمیل‌ها راحت‌تر هستند و کاربران می‌توانند بعداً تصمیم بگیرند که آنها را بخوانند.

هنگامی که ایمیل به صندوق ورودی کاربر می رسد، تا زمانی که کاربر اقدامی انجام دهد، در آنجا می ماند.

اکثر کاربران چندین بار در روز ایمیل را چک می کنند، بنابراین حتی اگر بلافاصله آن را باز نکنند، چندین بار از طریق موضوع شما اسکن می کنند.

معایب بازاریابی ایمیلی

ایمیل ارزان و بسیار موثر است. شکی نیست که یکی از کارآمدترین ابزارهای بازاریابی برای کسب و کارها در آینده باقی خواهد ماند.

با این حال، بخش‌های خاصی وجود دارد که ایمیل شما را در یک نقطه ضعف قرار می‌دهد.

1. ایمیل های پست وبلاگ خیلی مکرر

ارسال ایمیل به کاربران برای هر پست وبلاگ خیلی خوب کار نمی کند. به خصوص اگر روزانه یا چند بار در روز منتشر می کنید.

ایمیل های طولانی تر

به همین دلیل است که تعداد زیادی وبلاگ (از جمله WPBeginner) را می بینید که ایمیل های هفتگی را با خلاصه ای از تمام پست های وبلاگی که در این هفته منتشر کرده اند ارسال می کنند.

2. رقابت در صندوق ورودی مشتری شما

یک کاربر متوسط ​​اینترنت هر روز ایمیل های بازاریابی زیادی دریافت می کند. هر یک از آنها سعی می کند یک موضوع خلاقانه برای جلب توجه آنها ایجاد کند.

شما در حال رقابت با بسیاری از مشاغل دیگر برای جلب توجه کاربران هستید و این بر نرخ باز شدن شما تأثیر می گذارد. شما باید یاد بگیرید که چگونه ایمیل های بهتری بنویسید که کاربران در واقع باز کرده و اقدام کنند.

3. برنامه‌های ایمیل مانند Gmail که برچسب‌های با اولویت پایین را اختصاص می‌دهند

ایمیل های بازاریابی

به دلیل حجم زیاد ایمیل های بازاریابی، مشتریان ایمیل محبوب مانند Gmail ممکن است هیچ اعلانی برای ایمیل های جدید به کاربران شما نمایش ندهند.

ایمیل شما ممکن است در میان صدها ایمیل بازاریابی دیگر دارای برچسب ایمیل تبلیغاتی با اولویت پایین باشد. این ممکن است دید، نرخ باز و CTR را برای کمپین های ایمیل شما کاهش دهد.

Push Notifications – مزایا و معایب توضیح داده شده است

مزایا و معایب Push Notifications

اعلان‌های فشاری یک ابزار بازاریابی بسیار مؤثر با نرخ کلیک و باز کردن بالاتر است. بیایید مقایسه کنیم که چگونه آنها در مقابل بازاریابی ایمیلی قرار می گیرند.

مزایای استفاده از Push Notifications

در زیر برخی از مزایای استفاده از اعلان‌های فشاری بر ایمیل در استراتژی بازاریابی شما آورده شده است.

1. اشتراک آسان

اشتراک اعلان‌های فشاری بسیار آسان است. کاربران فقط باید روی دکمه ای کلیک کنند تا برای اعلان ها مشترک شوند.

در حالی که در فرم‌های ثبت‌نام ایمیل سنتی، کاربران باید ابتدا از طریق پنجره‌های بازشو و فرم‌های انتخابی برای پر کردن آدرس ایمیل خود، ارسال فرم، و سپس تایید اشتراک خود از طریق دوبار انتخاب کردن، مراجعه کنند.

این گزینه اشتراک آسان در اعلان فشار برای کاربران بسیار خوب کار می کند زیرا با کلیک بر روی اشتراک فوراً از مسیر آنها خارج می شود. اکثر نرم افزارهای اعلان فشار گزینه های اشتراک با یک کلیک را ارائه می دهند.

2. پیام ها فوراً به کاربران تحویل داده می شوند

اعلان‌های فشاری به محض دریافت روی صفحه نمایش کاربران ظاهر می‌شوند. برخلاف ایمیل ها، نیازی به باز کردن جداگانه آنها نیست.

آنها روی همه پلتفرم ها کار می کنند و به ویژه در تلفن های همراه موثرتر هستند. اساساً، کاربران بدون در نظر گرفتن اینکه از چه دستگاهی استفاده می کنند، پیام را فوراً به عنوان یک اعلان دریافت می کنند.

این امر باعث افزایش دید پوش نوتیفیکیشن ها می شود و آنها را بسیار موثرتر از بازاریابی ایمیلی می کند.

3. Push Notifications Urgency و FOMO را اضافه کنید

اعلان‌های فشاری به‌عنوان اعلان‌های موبایل ظاهر می‌شوند که به آن‌ها فوریت می‌افزاید.

کاربران احساس می کنند که در صورت رد کردن اعلان، آن را نمی بینند، بنابراین نمی خواهند چیز مهمی را از دست بدهند.

مثال فوریت

4. کاربران نمی توانند ثبت نام جعلی ارائه دهند

اعلان‌های فشاری روی مرورگرهای کاربران کار می‌کنند، بنابراین کاربران نمی‌توانند اطلاعات ثبت نام جعلی را ارائه کنند.

این در مقایسه با ثبت نام ایمیل بسیار موثرتر است. اکنون بسیاری از کاربران آدرس های ایمیل یکبار مصرف را که مخصوصاً برای اشتراک ایجاد کرده اند وارد می کنند.

کاربران همچنین ممکن است آدرس های ایمیل اشتباه یا آدرس های جعلی آرایشی را برای ثبت نام ارائه دهند. به عنوان بازاریاب، این بر نرخ باز و CTR کمپین های ایمیل شما تأثیر می گذارد.

5. شخصی سازی بسیار موثر

اعلان‌های فشاری را می‌توان برای تک تک کاربران سفارشی کرد و بر اساس فعالیت کاربر فعال شد.

شما می توانید این کار را با ایمیل نیز انجام دهید. با این حال، زمانی که با فوریت و اثرات FOMO اعلان‌های فشار ترکیب شود، مؤثرتر می‌شود.

به عنوان مثال، یک کاربر محصولی را به سبد خرید اضافه کرده است، می‌توانید از اعلان‌های فشاری برای وادار کردن آنها به تکمیل خرید استفاده کنید.

همچنین می‌توانید اعلان‌های فشار قطره‌ای اضافه کنید که برای هشدارهای پست وبلاگ بسیار خوب عمل می‌کنند و بسیاری از ناشران/وبلاگرها اعلان‌های فشار هدفمند را بر اساس علاقه کاربر ارسال می‌کنند.

معایب استفاده از Push Notifications

اعلان‌های فشاری برای اکثر وب‌سایت‌ها عالی عمل می‌کنند. با این حال، برای جلوگیری از سوء استفاده از آنها، باید معایب زیر را در نظر داشته باشید.

1. بدون محتوای طولانی

اعلان‌های فشاری دارای محدودیت کاراکتری هستند که در پلتفرم‌ها و مرورگرهای مختلف متفاوت است.

به عنوان مثال، می توانید از 30 تا 70 کاراکتر برای عنوان و 65 تا 200 کاراکتر برای توضیحات استفاده کنید.

شما باید پیام های خود را کوتاه و قانع کننده در این محدودیت ها نگه دارید.

2. گزینه های رسانه محدود

پلتفرم هایی مانند PushEngage به شما این امکان را می دهد تا با تصاویر قهرمان، گیف ها، ویدیوها و ایموجی ها اعلان های فشاری غنی ایجاد کنید.

هنوز محدودیتی در مورد آنچه می توانید برای تعاملی تر کردن اعلان های خود استفاده کنید وجود دارد.

3. می توانید به راحتی بیش از حد

اعلان‌های فشاری دارای CTR بسیار بالاتری هستند، که ممکن است برخی از صاحبان وب‌سایت را مجبور به استفاده بیشتر از آنها کند.

این می‌تواند تجربه کاربر را خراب کند زیرا ممکن است اعلان‌های بیش از حد معمول دریافت کنند.

از سوی دیگر، اگر کاربر برای اعلان‌های بیش از حد ثبت‌نام کرده باشد، پنل‌های اعلان‌های او ممکن است پیام‌های زیادی از وب‌سایت‌های مختلف دریافت کنند که ممکن است بر احساس او در مورد اعلان‌های فشار وب تأثیر بگذارد.

کدام بهتر است، Push Notifications در مقابل ایمیل؟

اعلان‌های فشاری به دلیل نرخ کلیک بالاتر، فوریت، شخصی‌سازی و گزینه‌های اشتراک آسان، بهتر از ایمیل هستند.

با این حال، ایمیل هنوز هم برای ایمیل های تراکنش، فروش های بالا، خبرنامه ها و کمپین های دیگر بسیار موثر است.

ما معتقدیم که آنها دو ابزار مجزا هستند. در حالی که یکی از آنها می تواند در سناریوهای خاص کارآمدتر باشد، دیگری ممکن است در زمینه های دیگر برتر باشد.

ترکیب ایمیل و اعلان‌های فشار در نهایت بهترین استراتژی برد-برد برای اکثر مشاغل است.

به همین دلیل است که ما از اعلان‌های فشار و بازاریابی ایمیلی در کسب و کار خود استفاده می‌کنیم تا حداکثر نتایج را به دست آوریم.

چگونه با Push Notifications شروع کنیم

برای ارسال اعلان‌های فشاری، باید برای سرویس اعلان فشار ثبت‌نام کنید.

توصیه می کنیم PushEngage زیرا این بهترین سرویس اطلاع رسانی فشار در بازار است.

PushEngage

PushEngage دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی قدرتمند، اعلان‌های فعال، کمپین‌های قطره‌ای خودکار، تست A/B، و ویژگی‌های بیشتر برای رشد کسب‌وکار شما.

بعلاوه، برای مبتدیان بسیار مناسب است و راه اندازی آن بدون هیچ مهارت فنی خاصی بسیار آسان تر است.

برای جزئیات بیشتر، به آموزش ما در مورد افزودن اعلان های فشار وب به سایت وردپرس خود مراجعه کنید.

چگونه با ایمیل مارکتینگ شروع کنیم

برای شروع باید در یک سرویس ایمیل مارکتینگ ثبت نام کنید.

توصیه می کنیم از Constant Contact استفاده کنید که بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ برای مشاغل کوچک و وبلاگ نویسان است.

وب سایت تماس دائمی

Constant Contact با راه اندازی آسان تر، قالب های ایمیل زیبا برای هر نوع کمپین، گزارش تعامل و شخصی سازی پویا همراه است.

برای دستورالعمل های دقیق تر، به مقاله ما در مورد نحوه راه اندازی یک خبرنامه ایمیل در وردپرس مراجعه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند اعلان‌های فشار را در مقابل ایمیل مقایسه کنید و اینکه کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است. همچنین ممکن است بخواهید نکات عملی ما برای رشد سریع لیست ایمیل خود را ببینید یا راهنمای کامل ردیابی تبدیل ما را ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش ویدیویی وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک.




منبع: https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/push-notifications-vs-email-which-is-better/