پاپ آپ های شخصی سازی شده ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان سایت خود را مجذوب خود کنید


بر کسی پوشیده نیست که پاپ آپ ها یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل آنلاین بوده اند. چه بخواهید سرنخ ایجاد کنید، چه بخواهید مشترکین ایمیل بیشتری دریافت کنید یا از بازدیدکنندگان سایت برای جمع آوری اطلاعات آنها رضایت بگیرید، پنجره های بازشو شما را تحت پوشش قرار می دهد.

اما پاپ آپ ها اگر شخصی نباشند می توانند برای مخاطبان تهاجمی و آزاردهنده باشند. خوشبختانه، راه‌حل‌هایی مانند Claspo برای کمک به طراحی پنجره‌های بازشوی کاربرپسند وجود دارد که بازدیدکنندگان وب‌سایت شما را به مشتری تبدیل می‌کند.

کلاسپو یک سازنده پاپ آپ قدرتمند است که ایجاد اعلان ها و فرم های سفارشی شده را بدون نیاز به کدنویسی آسان می کند. چندین ویجت و محرک خلاقانه برای کمک به شما برای تحریک تعامل و فروش ارائه می دهد. کاربران همچنین به تعدادی قالب مدرن و کاملاً تطبیقی ​​دسترسی پیدا می‌کنند که می‌توانند به راحتی آن‌ها را سفارشی کنند تا برند خود را منعکس کنند.

در این بررسی عملی، نگاه دقیق‌تری به کلاسپو خواهیم داشت، ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم و حکم نهایی خود را در مورد آن خواهیم داد.

قبل از پرداختن به بررسی دقیق، در اینجا مروری سریع بر ویژگی‌های اصلی Claspo داریم.

ویژگی های کلیدی کلاسپو

در مقایسه با سایر سازندگان پاپ آپ وب سایت، Claspo فوق العاده از ویژگی های غنی برخوردار است، با همه چیزهایی که احتمالاً برای جلب توجه بازدیدکنندگان و ایجاد تبدیل به آن نیاز دارید.

در اینجا برخی از ویژگی های قابل توجه کلاسپو آورده شده است:

طرح بندی طراحی شده

  • پنجره لایت باکس
  • فرم های اسلاید در جعبه پیمایش
  • فرم های نوار کناری
  • نوار شناور
  • فرم های درون خطی
  • Informer Popup
  • فرم های قفل کردن محتوا
  • پرتاب کننده ها

هدف

  • فرم اشتراک
  • هشدارهای اطلاعاتی
  • تایید سن

تنظیمات نمایشگر

  • ماشه اسکرول
  • Exit-Intent Trigger
  • پارامتر UTM
  • تاخیر زمان بندی شده
  • روی Trigger کلیک کنید
  • ماشه جاوا اسکریپت
  • فرکانس
  • مشترک خبرنامه
  • هدف گذاری در سطح صفحه
  • عناصر HTML
  • تنظیم انعطاف پذیر شرایط نمایش (و/یا)
  • انواع دستگاه
  • چند زبانه

قیمت کلاسپو

چیز دیگری که ما واقعاً در مورد Claspo دوست داریم، برنامه قیمت گذاری رایگان آن است.

بله، استفاده از Claspo برای وب‌سایت‌هایی که حداکثر 30000 بازدید از صفحه در ماه دارند، کاملاً رایگان است. این طرح به شما امکان می‌دهد سه ویجت فعال را تنظیم کنید که می‌تواند هر پنجره‌ای از ویجت‌های موجود باشد. بهترین بخش این است که هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از این طرح وجود ندارد.

اگر انتظار دارید بیش از 30000 بازدید از صفحه داشته باشید یا می خواهید از بیش از سه ویجت استفاده کنید، می توانید برنامه های دیگر Claspo را که به زودی در دسترس کاربران عمومی قرار می گیرد، بررسی کنید. ارائه دهنده راه حل پاپ آپ به کسانی که سالانه پرداخت می کنند 20 درصد تخفیف ارائه می دهد.

ادامه مقاله در زیر

دست به کار با کلاسپو

قبل از اینکه بتوانید با Claspo یک پنجره بازشو بسازید، یک حساب کاربری در وب سایت آن ایجاد کنید. پس از اتمام، به داشبورد Claspo هدایت خواهید شد، جایی که می توانید ویجت ها و فرم ها را ایجاد کنید.

دست به کار با کلاسپو

ایجاد یک ویجت در کلاسپو

Claspo ساخت یک ویجت را بسیار آسان می کند. به داشبورد خود بروید و روی دکمه New widget کلیک کنید تا شروع به ایجاد کنید. یک نام برای ویجت خود وارد کنید، سپس یکی از اهداف زیر را انتخاب کنید:

  • جمع آوری داده های کاربر – اطلاعاتی مانند نام و آدرس ایمیل مخاطبان خود را جمع آوری کنید.
  • به کاربران اطلاع دهید – به بازدیدکنندگان خود از تخفیف های موجود یا محصولات آینده اطلاع دهید.
  • ویجت دیگری را راه اندازی کنید – از ویجت برای هدایت کاربران به پنجره دیگری در سایت خود استفاده کنید.
  • بررسی سن کاربر – اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگانی که روی محتوا و CTA شما کلیک می کنند 18 یا بالاتر هستند.

در مرحله بعد، چهار نوع چیدمان را می توانید انتخاب کنید:

  • درون خطی – ویجت را در هر عنصری از صفحه وب جاسازی کنید.
  • جعبه شناور – ویجت را در بالای سایر عناصر در گوشه صفحه وب قرار دهید.
  • نوار شناور – ویجت را بدون ایجاد اختلال در تجربه خواندن بازدیدکنندگان به صورت نواری با عرض کامل نمایش دهید.
  • پنجره بازشو – از میان انواع مختلف پنجره بازشو، از جمله لایت باکس، اسلاید در اسکرول و پنجره های بازشو انتخاب کنید.

علاوه بر این، Claspo به شما امکان می دهد رنگ دکمه اصلی، عنوان و پس زمینه را انتخاب کنید، بنابراین می توانید یک ویجت را بر اساس تصویر برند خود بسازید.

ظاهر کلاسپو

به علاوه، می‌توانید انتخاب کنید که سبک مینیمال، هنری، کلاسیک، صاف یا مدرن باشد.

توجه داشته باشید: گردش کار ایجاد یک پنجره بازشو Claspo بسته به هدفی که انتخاب می کنید متفاوت است. اگر هدف شما جمع آوری داده های کاربر است، گزینه های مختلفی برای ساخت ویجت خود خواهید داشت.

قالب های کلاسپو

در مرحله بعد، می‌توانید از بین قالب‌های آماده انتخاب کنید که می‌توانید در صورت نیاز ویرایش کنید. محدوده فعلی گسترده نیست، اما Claspo به زودی کتابخانه الگوهای خود را با طرح های جدید برای پنجره های بازشو به روز می کند.

قالب های کلاسپو

با استفاده از Claspo’s Drop and Drop Editor

برای طراحی و شخصی سازی، Claspo یک ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد. می توانید از آن برای موارد زیر استفاده کنید:

  • عناصر تکراری – با کپی کردن اشیایی مانند متن، تصاویر یا فیلدهای ورودی با یک کلیک در زمان صرفه جویی کنید.
  • فراخوانی برای اقدام بسازید – یک دعوتنامه جذاب جمع کنید که هیچ کس نمی تواند آن را رد کند.
  • اندازه و طرح را تنظیم کنید – ابعاد تصاویر را تغییر دهید و آنها را در پنجره بازشو یکپارچه کنید. می توانید از آنها به عنوان پس زمینه استفاده کنید یا آنها را به یک مرکز تبدیل کنید.
  • CTA ها را تقویت کنید – از اجزایی مانند ورودی‌ها و دکمه‌های پویا برای جلب توجه بازدیدکنندگان پس از یک دوره عدم فعالیت استفاده کنید.
  • یک فیلد ورودی ایمیل ایجاد کنید – نام، ایمیل، شماره تلفن بازدیدکنندگان را جمع آوری کنید و آنها را به CRM بدهید تا تیم شما بتواند خدمات شخصی و بهبودیافته را به مشتریان بالقوه ارائه دهد.
یک فیلد ورودی ایمیل ایجاد کنید
  • یک کادر تأیید رضایت قرار دهید – کاربران فقط باید کادر را علامت زده و روی دکمه شرکت کردن یا رد کردن خط‌مشی‌های حریم خصوصی و کوکی کلیک کنند.
  • نمایش یک پیام موفقیت سفارشی – یک پیام موفقیت آمیز ایجاد کنید که با صدای برند شما منطبق باشد.
  • نمایش تایمر شمارش معکوس – به بازدیدکنندگان خود اطلاع دهید که پیشنهادات خوب دوام ندارند.
  • به کتابخانه های خارجی عناصر موجودی دسترسی پیدا کنید – از بین یک کتابخانه وسیع از نمادها و تصاویر بدون حق امتیاز انتخاب کنید تا به پنجره های بازشو اضافه کنید.

علاوه بر این توابع، Claspo به زودی گزینه های زیر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد:

  • محتوای ویدیویی را یکپارچه کنید – با استفاده از قدرت محتوای بصری، به کاربران این احساس را بدهید که می خواهند محصول شما را بپوشند یا از آن استفاده کنند.
  • موضوع را تنظیم کنید – با ساختن تمی که تمام ویجت های بازشو را با ظاهر منحصر به فرد شما متحد می کند، پیام ها را با طراحی سایت خود هماهنگ کنید.
  • هنگام ایجاد تصاویر، تصاویر را ویرایش کنید – از ویرایشگر تصویر داخلی Claspo برای تغییر اندازه تصویر و اضافه کردن متن و عناصر در زمان واقعی استفاده کنید.

تنظیم تریگرها در کلاسپو

محرک ها قوانینی هستند که شما برای زمانی که پنجره بازشو باید بر اساس عملکرد خاص بازدیدکنندگان ظاهر شود تعیین می کنید. کلاسپو محرک های مختلفی را برای کمک به شما در ایجاد تعامل ارائه می دهد. برخی از گزینه ها عبارتند از:

  • ماشه اسکرول – هنگامی که بازدیدکننده به درصد خاصی از صفحه شما پیمایش می کند، یک پنجره بازشو نمایش دهید.
  • ماشه با قصد خروج – هنگامی که بازدیدکنندگان نشانه‌هایی از رها شدن از خود نشان می‌دهند، پیامی شخصی‌سازی شده ارائه دهید.
  • ماشه کلیک کنید – با استفاده از ویژگی های عنصر مانند ID، کلاس و پیوند، یک ماشه کلیک اضافه کنید.
  • ماشه جاوا اسکریپت – با کد نویسی جاوا اسکریپت، وقتی صحبت از محرک های بازشو به میان می آید، فقط تخیل خود را محدود می کنید.
  • تأخیر به موقع – برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان فرصت کافی برای نگاه کردن به اطراف دارند، محدودیت‌های زمانی تعیین کنید.
  • هدف گذاری در سطح صفحه – پنجره های بازشو خود را در صفحاتی که بازدیدکنندگان احتمالاً با آنها درگیر هستند نمایش دهید و آنها را از مناطقی که به آنها تعلق ندارند حذف کنید.
هدف گذاری در سطح صفحه کلاسپو
  • پارامترهای UTM – یک پیام شخصی بر اساس پارامترهای UTM مانند محتوا، رسانه، کمپین و منبع ایجاد کنید.
  • عناصر HTML – عناصر HTML مربوطه را از صفحه وب خود برای ایجاد محرک های سفارشی شده جاسازی کنید.
  • فرکانس – با تنظیم تعداد نمایش و تعداد تکرار، پنجره‌های بازشو خود را به یادآوری‌های دوستانه و کمتر تحریک‌کننده تبدیل کنید.
  • تنظیم انعطاف پذیر شرایط نمایش (و/یا) – از موتور قوانین پیشرفته Claspo برای طراحی مجموعه ای از و/یا قوانین برای پنجره های بازشو با دو محرک استفاده کنید.

اضافه کردن اسکریپت کلاسپو به وب سایت شما

شما می توانید با نصب اسکریپت آن در وردپرس یا افزودن آن از طریق گوگل تگ منیجر (GTM) ویجت های بازشوی Claspo را فوراً در سایت خود نمایش دهید.

از افزونه Insert Headers and Footers برای اضافه کردن کد در هر صفحه از سایت خود استفاده کنید یا به صورت دستی آن را به فایل های وردپرس خود اضافه کنید و آن را در قسمت های خاصی مانند هدر، پاورقی، صفحه خاص یا پست خاص ادغام کنید.

اگر ترجیح می دهید از Google Tag Manager استفاده کنید، این راهنما را برای نصب اسکریپت Claspo دنبال کنید. توجه داشته باشید که برای اینکه اسکریپت خود به درستی کار کند باید یک ماشه برای اسکریپت خود در GTM ایجاد کنید.

Claspo همچنین دارای یک افزونه کروم است که می توانید از آن برای آزمایش ویجت ها در هر وب سایتی بدون نصب اسکریپت استفاده کنید.

برای نمایش ویجت خود:

  1. کد اسکریپت را کپی کرده و در افزونه قرار دهید.
  2. داشبورد خود را باز کنید، یک ویجت ایجاد کنید، وضعیت Published را انتخاب کنید و روی Save کلیک کنید.
  3. وب سایت را مجدداً بارگیری کنید، و باید ویجت را در آنجا به صورت زنده ببینید.

مشاهده Analytics & Insights

من به خصوص این جنبه از کلاسپو را دوست دارم. در تجزیه و تحلیل، شما یک دید پرنده از عملکرد پنجره بازشو دریافت می کنید. Claspo به شما امکان می دهد معیارهایی مانند:

  • برداشت و دیدگاه ها
  • اقدامات را هدف قرار دهید
  • نرخ تبدیل
  • آمار دسکتاپ/موبایل

همچنین می‌توانید از ویژگی‌های مشترک Claspo و Google Analytics برای ارتقای فرآیندهای ارزیابی اهداف یا ردیابی رویدادها استفاده کنید. به‌علاوه، می‌توانید KPIها را برای دوره‌های خاص مانند امروز، هفت روز گذشته، ماه قبل و تمام زمان‌ها مشاهده کنید.

ادغام های کلاسپو

Claspo از انواع ادغام ها پشتیبانی می کند که به شما کمک می کند داده های بازشو خود را در سایر سیستم های تجاری مشاهده کنید. به عنوان مثال، می توانید اقدامات ویجت را به عنوان رویدادهای سفارشی به Google Analytics منتقل کنید. Claspo همچنین از ادغام با Mailchimp، SendGrid، Klaviyo، MailerLite، Pipedrive، Zapier از طریق webhooks و غیره پشتیبانی می کند.

حکم

Claspo با مجموعه‌ای از ابزارها عرضه می‌شود که سفارشی‌سازی پنجره‌های بازشو را بسیار آسان‌تر از مسیر دستی می‌کند. برای اصلاح جنبه های مختلف پنجره خود نیازی به لمس هیچ کدی ندارید. به علاوه، می‌توانید از الگوها و عناصر از پیش ساخته شده مانند محرک‌های تأخیر زمانی استفاده کنید تا پنجره‌های بازشو تا حد امکان مؤثر باشند.

و به عنوان یک گیلاس در بالا، Claspo با انواع ارائه دهندگان خدمات ایمیل و CRM ادغام می شود. این ادغام ها برخی از عملکردهای واقعا قدرتمند را باز می کنند و به شما امکان می دهند از یک مکان به داده های بازشو خود دسترسی داشته باشید.

اگر می‌خواهید کلاسپو را امتحان کنید، می‌توانید در طرح رایگان ثبت‌نام کنید و ابزار را برای خودتان تجربه کنید.

امروز کلاسپو را امتحان کنید




منبع: https://wplift.com/claspo-review