بازاریابان دیجیتال اکنون میتوانند ارزش افزایشی کمپینهای Performance Max خود را با ویژگیهای جدید Google بهینهسازی و اثبات کنند.
غول جستجو و تبلیغات چندین بهروزرسانی را اعلام کرده است تا به تبلیغکنندگان کمک کند تا عملکرد کمپین را در موجودی جستجو بهبود بخشند، با خلاقیت ویدیویی با تأثیر بالاتر، نرخ بازگشت سرمایه را افزایش دهند، افزایش تبدیل را اندازهگیری کنند و گزارشهای عمیقتری دریافت کنند.
استثناهای برند
یکی از ویژگیهای جدیدی که گوگل ارائه میکند، حذف نام تجاری در سطح کمپین است که کنترل بیشتری را برای کمپینهای Performance Max فراهم میکند.
اکنون تبلیغکنندگان میتوانند شرایط نام تجاری خود را حذف کنند و از فهرستی از مارکهای دیگر برای حذف انتخاب کنند.
این ویژگی به مسدود کردن ترافیک از اکثر غلط املایی برند و جستجوهای مارک در یک زبان خارجی کمک می کند.
این استثنائات همچنین تضمین میکند که کمپینهای Performance Max برای درخواستهای مارکی که تبلیغکنندگان میخواهند در موجودی جستجو و خرید از آنها اجتناب کنند، استفاده نمیشوند.
فیدهای صفحه
در ماههای آینده، Google فیدهای صفحه را به Performance Max ارائه میکند تا به تبلیغکنندگان کمک کند تا نتایج خود را از موجودی جستجو اصلاح کنند.
این ویژگی به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا ترافیک را به آدرسهای صفحه فرود وبسایت خاصی ارسال کنند.
تبلیغکنندگان همچنین میتوانند از برچسبها برای گروهبندی نشانیهای وب بر اساس یک موضوع استفاده کنند تا استفاده از آنها در یک کمپین یا گروه دارایی خاص آسانتر شود.
ساخت ویدیو آسان تر
برای آسانتر کردن ارائه تبلیغات ویدیویی با کیفیت بالا، Google ابزارهای ایجاد ویدیو را مستقیماً در گردشهای کاری تنظیم و ویرایش کمپین Performance Max ادغام کرده است.
قبلاً این ویژگی فقط در کتابخانه دارایی موجود بود.
تبلیغکنندگانی که همیشه میخواستند یک تبلیغ ویدیویی ایجاد کنند اما منابع یا زمان لازم برای این کار را نداشتند، اکنون میتوانند از این ویژگی استفاده کنند.
گزارش و بینش جدید
برای کمک به تبلیغکنندگان در درک و ارزیابی نتایج خود، Google گزارشها و بینشهای جدیدی را معرفی میکند.
به زودی، تبلیغکنندگان میتوانند تبدیلها، ارزش تبدیل، هزینه و معیارهای مختلف دیگر را در سطح گروه دارایی ببینند.
گوگل همچنین در حال معرفی بینشهای مربوط به سرعت بودجه است که به تبلیغکنندگان کمک میکند تا به طور خودکار فرصتهایی را برای بهینهسازی بودجه و عملکرد خود کشف کنند.
تبلیغکنندگان میتوانند ببینند که کمپینهایشان چقدر هزینه کردهاند و پیشبینی میشود، همراه با عملکرد تبدیل فعلی و پیشبینیشدهشان.
با این اطلاعات، تبلیغکنندگان میتوانند بفهمند که کمپینشان چگونه سرعت میگیرد و آیا فرصتی برای تغییر یا توزیع مجدد بودجهشان برای جذب بیشتر وجود دارد یا خیر.
به طور خلاصه
ویژگیهای جدید Google برای کمپینهای Performance Max کنترل، انعطافپذیری و بینش بیشتری را در اختیار تبلیغکنندگان قرار میدهد.
توانایی حذف اصطلاحات برند و مسدود کردن ترافیک از غلط املایی برند و زبان های خارجی به بهبود عملکرد کمپین و بازگشت سرمایه کمک می کند.
معرفی فیدهای صفحه و ابزارهای یکپارچه ایجاد ویدیو باعث می شود تبلیغ کنندگان بتوانند نتایج خود را اصلاح کنند و تبلیغات ویدیویی با کیفیت بالا ایجاد کنند.
در نهایت، ویژگیهای گزارشدهی و بینشهای جدید، تبلیغکنندگان را قادر میسازد تا افزایش نرخ تبدیل را اندازهگیری کنند و گزارشهای عمیقتری دریافت کنند، و درک بهتری از نحوه عملکرد کمپینهایشان و نحوه بهینهسازی بودجه و عملکردشان ارائه میدهند.
به طور کلی، این بهروزرسانیها برای بازاریابهایی که به دنبال سود بیشتر از کمپینهای Performance Max خود هستند، افزودنی ارزشمند به Google Ads هستند.
تصویر ویژه: Camilo Concha/Shutterstock
window.addEventListener( 'load2', function() { console.log('load_fin');
if( sopp != 'yes' && !window.ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', '
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'google-ads-new-features-for-performance-max-campaigns', content_category: 'news pay-per-click' }); } });
منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-new-features-for-performance-max-campaigns/480858/