گوگل آنالیتیکس ابزار قدرتمندی برای کسب و کارها است تا حضور آنلاین خود را درک کنند، اما مجموعه داده های بزرگ و پیچیده می تواند بسیار زیاد باشد.
برای بهبود تجربه گزارش دهی، گوگل آنالیتیکس چندین ویژگی جدید را معرفی کرده است.
این بهروزرسانیها به کاربران اجازه میدهند تا مسائل مربوط به کیفیت دادهها را شناسایی کرده و به آنها رسیدگی کنند، گزارشهای دقیقتر و دقیقتری ایجاد کنند، و کنترلهای نمونهگیری را برای بینش سریعتر و دقیقتر تنظیم کنند.
در این مقاله، ویژگیهای جدید را بررسی میکنیم و در مورد چگونگی کمک به کسبوکارها در تصمیمگیری بهتر بر اساس دادههایشان بحث خواهیم کرد.
نماد کیفیت داده
نماد کیفیت داده اکنون در سطح کارت فردی ظاهر می شود و شناسایی و رسیدگی به مشکلات کیفیت داده را برای کاربران آسان تر می کند.
در گذشته، نماد کیفیت دادهها فقط در بالای گزارش عکس فوری گزارش و گزارشهای نمای کلی ظاهر میشد، که تعیین دقیق محل وقوع مشکلات را دشوار میکرد.
گوگل آنالیتیکس با نشان دادن پیامهایی که در یک گزارش برای هر کارت اعمال میشود، اکنون به کاربران اجازه میدهد تا سریعاً مشکلات را ببینند و اقدامات لازم را برای رفع آنها انجام دهند.
ردیف “(سایر)”.
هنگامی که یک گزارش تحت تأثیر محدودیتهای اصلی قرار میگیرد، اکنون ممکن است یک پیام ردیف جدید «(سایر)» در نماد کیفیت داده ظاهر شود.
محدودیتهای اصلی میتوانند مقدار دادههای نمایشدادهشده در یک گزارش را محدود کنند و منجر به گروهبندی کمتر دادهها در ردیف «(سایر)» شوند.
گوگل آنالیتیکس با ارائه چندین راه به کاربران برای کاهش این محدودیت ها، گزارش های دقیق تری را فعال می کند و منجر به تصمیم گیری های تجاری بهتر می شود.
ایجاد گزارش با یک کلیک در Explore
اکنون همه ویژگی ها یک گزینه با یک کلیک برای ایجاد همان گزارش در Explore دارند.
این به روز رسانی قابل توجه است زیرا از داده های خام و در سطح رویداد برای ارائه گزارش دقیق تر استفاده می کند.
این امر به ویژه برای ویژگیهای دارای مجموعه دادههای بزرگ و پیچیده مهم است، زیرا به کاربران اجازه میدهد تا دادههای دقیقتری را دریافت کنند و بینشهایی را ارائه میدهند که در غیر این صورت ممکن است از دست بروند.
بهروزرسانیهای Google Analytics 360 Properties
مجموعه داده های گسترده اکنون برای دارایی های Google Analytics 360 در دسترس است و به کاربران امکان می دهد تا 100 گزارش در هر ویژگی را به عنوان اولویت بالا علامت گذاری کنند.
وقتی گزارشی پرچمگذاری میشود، Google Analytics ردیف «(سایر)» را برای همیشه از گزارشها حذف میکند و گزارشهای دقیقتری را به کاربران ارائه میدهد.
در نهایت، ویژگیهای Google Analytics 360 اکنون به کنترلهای نمونهگیری جدید دسترسی دارند.
این کنترل ها به کاربران اجازه می دهد تا سطح دقت و سرعت را در کاوش های خود تنظیم کنند.
این بدان معناست که کاربران می توانند با استفاده از حداکثر حجم نمونه یا نتایج سریعتر با استفاده از حجم نمونه کوچکتر، نتایج دقیق تری دریافت کنند.
این به ویژه برای کاربرانی مفید است که نیاز به تصمیم گیری سریع بر اساس داده های خود دارند اما همچنان به بالاترین سطح دقت نیاز دارند.
به طور خلاصه
هدف از ویژگی های جدید معرفی شده توسط Google Analytics ارائه یک تجربه گزارش دهی بهبود یافته برای کاربران خود در هنگام کار با مجموعه داده های بزرگ و پیچیده است.
نماد کیفیت داده در سطح کارت فردی، پیام ردیف «(دیگر)» و ایجاد گزارش با یک کلیک در Explore همگی دقت گزارشها را افزایش میدهند و به کاربران اجازه میدهند تا حرکتهای تجاری بهتری انجام دهند.
علاوه بر این، مجموعه دادههای گسترده، پرچمگذاری با اولویت بالا، و کنترلهای نمونهگیری جدید برای ویژگیهای Google Analytics 360، جزئیات و دقت گزارشدهی دادهها را بیشتر افزایش میدهند.
این بهروزرسانیها تعهد Google را به بهبود مستمر ابزار تحلیلی خود نشان میدهد و دادههایی را که برای تصمیمگیری آگاهانه به کسبوکارها نیاز دارند ارائه میکند.
تصویر ویژه: یک عکس/Shutterstock
منبع: گوگل
منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-analytics-new-features-for-managing-large-data-sets/480016/