افزودن بخش پرسش و پاسخ به فروشگاه آنلاین خود همچنین به شما امکان می دهد محتوای تولید شده توسط کاربر را مدیریت کنید که رتبه بندی جستجوی محصول WooCommerce شما را بهبود می بخشد.
برای افزودن پاسخ به یک سؤال، میتوانید به سادگی روی پیوند «ویرایش» در زیر آن سؤال کلیک کنید. در صفحه ویرایش، به بخش «پاسخ شما» بروید تا به سؤال پاسخ دهید.
بعد، باید اندازه صفحه را انتخاب کنید.
اکنون، باید به تب «تنظیمات پیشرفته» بروید.
اگر میخواهید بخش پرسش و پاسخ را در پاراگرافها نمایش دهید، میتوانید گزینه «عادی» را انتخاب کنید.
پس از فعال سازی، به YITH » فعال سازی مجوز صفحه و کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب کاربری خود در وب سایت افزونه پیدا کنید.
افزودن بخش پرسشها و پاسخهای محصول به مشتریان امکان میدهد در همان صفحه محصول سؤالات خود را درباره محصول بپرسند.
ابتدا باید آن را نصب و فعال کنید پرسش و پاسخ محصول برای WooCommerce افزونه برای دستورالعمل های بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.
در مرحله بعد، باید به گزینه «نمایش در برگههای محصول» بروید.
بخش پرسش و پاسخ محصول در فروشگاه نمایشی ما به این صورت است.
2. افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول با استفاده از یک افزونه رایگان
اگر سوالات بی پاسخ بیشتری دارید، این روند را تکرار کنید.
سپس شما یا مشتریانتان میتوانید به آن سؤال پاسخ دهید و برای سایر مشتریان جدید که ممکن است سؤال مشابهی در ذهن داشته باشند قابل مشاهده است.
پس از اتمام، فراموش نکنید که روی دکمه ارسال در پایین کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.
بعد، شما باید به YITH » پرسش و پاسخ صفحه برای پیکربندی تنظیمات افزونه.
پس از آن می توانید تنظیمات دیگر را بررسی کنید. گزینه های پیش فرض برای اکثر وب سایت ها کار می کنند، اما در صورت نیاز می توانید آنها را تغییر دهید.
پس از فعال سازی، روی پرسش و پاسخ محصول منو از نوار کناری مدیریت وردپرس که شما را به صفحه “تنظیمات پرسش و پاسخ محصول” هدایت می کند.
در اینجا، باید سوئیچ را روی «بله» تغییر دهید تا افزونه به طور خودکار بخش «پرسش و پاسخ» را به صفحات محصول اضافه کند.
در طی یک دوره زمانی، صفحه محصول شما بخش سوالات متداول خود را دارد که به افزایش فروش و کاهش نرخ سبد خرید کمک می کند.
به سادگی گزینه “اعلان در ایمیل HTML” را از منوی کشویی کنار قسمت “اعلان سوال جدید” انتخاب کنید.
از اینجا باید به گزینه “تایید سوال” بروید و به سادگی سوئیچ را روی “بله” تغییر دهید.
همچنین اگر نمیخواهید سؤال در صفحه محصول نمایش داده شود، میتوانید تیک گزینه «تأیید» را بردارید.
فراموش نکنید که پس از وارد کردن کلید لایسنس خود، روی دکمه Activate کلیک کنید.
کاربر شما همچنین می تواند پس از پاسخ به سؤال ارسال شده توسط کاربر، اعلان دریافت کند.
همانطور که گفته شد، بیایید ببینیم چگونه می توانید به راحتی سؤالات و پاسخ های محصول را به WooCommerce اضافه کنید.
این یک افزونه ممتاز است و دارای ویژگی های بیشتری است تا به راحتی بخش پرسش و پاسخ جذاب را با تجربه کاربری بهتر اضافه کنید.
اگر میخواهید سؤالی را به دلیل نامناسب یا نامرتبط با محصولتان حذف کنید، میتوانید با کلیک کردن روی نماد حذف در گوشه سمت راست هر سؤال، این کار را نیز حذف کنید.
افزودن این دکمه به مشتریان امکان میدهد تا سؤالات قدیمیتر را بارگذاری کنند و در صورت دریافت تعداد زیادی سؤال، زمان بارگذاری صفحه را کاهش میدهد.
از طرفی می توانید سوالات خود را به صورت منوی آکاردئونی نیز نمایش دهید. این بدان معناست که کاربران برای مشاهده پاسخ باید روی یک سوال کلیک کنند.
ابتدا باید افزونه YITH WooCommerce Questions and Answers را نصب و فعال کنید. برای دستورالعمل های بیشتر، لطفا راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.
نکته: برای اطمینان از تحویل ایمیل، باید از یک سرور SMTP استفاده کنید. راهنمای ما در مورد نحوه رفع مشکل ارسال نشدن ایمیل توسط WooCommerce را ببینید.
پس از آن، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره گزینه ها” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.
آیا به دنبال افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول در ووکامرس هستید؟
اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا بخش پرسش و پاسخ در صفحات محصول شما ظاهر شود.
به همین ترتیب، اگر میخواهید پس از پاسخ به سؤال در سایت خود، ایمیلی دریافت کنید، میتوانید گزینه «اعلان در ایمیل HTML» را در قسمت «اعلان پاسخ جدید» انتخاب کنید.
اگر می خواهید از یک افزونه رایگان برای افزودن بخش پرسش و پاسخ محصول به فروشگاه ووکامرس خود استفاده کنید، این روش برای شما مناسب است.
این به این معنی است که شما باید تعداد پیش فرضی از سوالات را که در بخش پرسش و پاسخ شما نشان داده می شود، انتخاب کنید.
در مرحله بعد، باید از منوی کشویی در کنار گزینه «Layout» یک طرح بندی برای بخش پرسش و پاسخ محصول خود انتخاب کنید.
در اینجا تمام سوالات ارسالی در صفحه آن محصول خاص نمایش داده می شود.
در نهایت فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه “ذخیره گزینه ها” کلیک کنید.
میتوانید ورودیها را در اینجا بر اساس «محتوا تأیید نشده» یا «سوالات بدون پاسخ» مرتب کنید.
در مرحله بعد، میتوانید انتخاب کنید که آیا میخواهید پس از ارسال سؤال در وبسایت خود، اعلان ایمیلی دریافت کنید.
افزودن بخش پرسش و پاسخ به مشتریان این امکان را می دهد که قبل از خرید محصول، سؤالات خود را در مورد آن بپرسند و سؤالات و پاسخ های سایر مشتریان را ببینند. این به بازیابی فروش سبد خرید رها شده و بهبود تعامل مشتری در فروشگاه شما و کاهش درخواستهای پشتیبانی کمک میکند.
امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه افزودن پرسش و پاسخ محصول در ووکامرس کمک کرده باشد. همچنین میتوانید انتخابهای برتر ما را برای بهترین افزونههای WooCommerce برای رشد فروشگاه خود و راهنمای مبتدیان ما در مورد نحوه اضافه کردن اعلان فشار وب برای افزایش فروش را بررسی کنید.
هنگامی که یک کاربر سوالی را ارسال می کند، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد.
پس از پیکربندی افزونه، به سادگی از هر صفحه محصول در فروشگاه خود دیدن کنید. متوجه خواهید شد که یک برگه پرسش و پاسخ جدید در آنجا اضافه شده است.
تمام سوالات دیگر از دید پنهان خواهند شد. کاربران پس از کلیک بر روی دکمه “بارگیری بیشتر” می توانند به این سوالات دسترسی پیدا کنند.
با کلیک بر روی آن، بخش “پرسش و پاسخ” نمایش داده می شود که در آن مشتریان می توانند سوالات خود را ارسال کنند.
از اینجا، اگر میخواهید دکمه «بارگذاری بیشتر» را به بخش پرسش و پاسخ محصول خود اضافه کنید، به سادگی گزینه «بارگیری بیشتر» را علامت بزنید.
مدیریت پرسش و پاسخ محصول
از اینجا، به سادگی روی دکمه «ویرایش» در زیر یک محصول کلیک کنید تا صفحه «ویرایش محصول» آن باز شود.
پس از پاسخ دادن به سؤالات محصول، به بالای صفحه بروید و روی دکمه «بهروزرسانی» کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.
اکنون برای پاسخ به سوالات مشتریان، باید به آدرس زیر مراجعه کنید محصولات » همه محصولات صفحه از داشبورد مدیریت وردپرس.
همچنین میتوانید متن مورد استفاده برای دکمه «بارگذاری بیشتر» را به هر چیزی که دوست دارید تغییر دهید. برای مثال، میتوانید آن را «بارگیری سؤالات بیشتر» بنامید.
از اینجا، مشتریان شما می توانند سوالات خود را ارسال کنند.
برای سوالات جدید ارسال شده توسط کاربران یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد. شما همچنین می توانید آنها را با مراجعه به پرسش و پاسخ » همه بحث صفحه