گوگل اخیراً بهترین شیوه های عملکرد حداکثر خود را برای تبلیغ کنندگان در صنعت گردشگری و سفر ارائه کرده است.
نیاز به ابزارهای پشتیبانی اضافی خارج از خردهفروشی و تجارت الکترونیک شدید بوده است زیرا Google همچنان به اولویتبندی حداکثر عملکرد و اتوماسیون ادامه میدهد.
جدیدترین آموزش های گوگل ویدئو مراحل کلیدی را برای راه اندازی کمپین موفقیت آمیز Performance Max برای املاک هتل ارائه می دهد.
مزایای تبلیغ شده Performance Max برای هتل ها مشابه سایر صنایع است:
- امکان دسترسی به کاربران در طیف کامل موجودی Google
- با قالبها و کانالهای تبلیغاتی، دسترسی برند را گسترش دهید
- استفاده از ورودی های استراتژیک برای کمک به هدایت هوش مصنوعی Google برای حداکثر عملکرد.
مرحله 1: تنظیمات حساب را آماده کنید
قبل از شروع به ایجاد کمپین، بررسی تنظیمات داده های کسب و کار ضروری است.
به «ابزارها و تنظیمات» >> «دادههای تجاری» بروید و فید «ملاکهای هتل» را انتخاب کنید.
اینجاست که تبلیغکنندگان انتخاب میکنند که بعداً در کمپین حداکثر عملکرد کدام هتلها را انتخاب کنند.
برای بازاریابهایی که داراییهای کمی هستند، با انتخاب هتلها از روی نقشه، از «انتخابگر هتل» استفاده کنید.
اگر بیش از 50 ملک استفاده می شود، سه گزینه برای افزودن آنها به داده های کسب و کار وجود دارد:
- با استفاده از نشانیهای اینترنتی Google Maps یک فید ایجاد کنید
- از هتلها در حساب مرکز هتل که به حساب Google Ads مرتبط است استفاده کنید
- از Google API استفاده کنید
مرحله 2: تنظیمات کمپین را انتخاب کنید
اکنون زمان راه اندازی کمپین Performance Max برای هتل ها است.
هنگام ایجاد یک کمپین جدید، «فروش» را به عنوان هدف انتخاب کنید، سپس یک اقدام تبدیل «خریدها» را از حساب کاربری انتخاب کنید.
پس از این انتخابها، «Performance Max» را انتخاب کنید که بهطور پیشفرض به انتخاب هتل تبدیل میشود. بهبود ویژه سفر به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که منبع خوراک داده را انتخاب کنند (از مرحله 1).
یکی از مهم ترین مولفه ها انتخاب استراتژی پیشنهادی است که با اهداف شرکت همسو باشد. یکی از یکی از حداکثر کردن را انتخاب کنید:
- تبدیل ها (اگر همه تبدیل ها ارزش یکسانی داشته باشند)
- ارزش تبدیل (اگر هر تبدیل دارای ارزش متفاوتی باشد، مانند هتل های دیگر که نرخ های متفاوتی ارائه می دهند و غیره)
Google توصیه میکند که یک CPA هدف (هزینه به ازای خرید) یا هدف ROAS (بازده هزینه تبلیغات) از 30 روز گذشته، قابل مقایسه با کمپینهای دیگر در حساب با اهداف مشابه تنظیم کنید. این به هدایت هوش مصنوعی گوگل از همان ابتدا در مسیر درست کمک می کند.
در نهایت تنظیمات دیگر مانند زمان بندی تبلیغات، تاریخ شروع و پایان و بودجه را تنظیم کنید.
مرحله 3: گروه های دارایی را سفارشی کنید
اولین موردی که باید انتخاب کنید یک لوگوی پیش فرض است که می تواند برای هر هتلی در کمپین Performance Max استفاده شود.
هر هتلی که در کمپین انتخاب شده است به طور خودکار به گروه دارایی خود تبدیل می شود (مشابه گروه تبلیغاتی برای کمپین های غیر عملکرد حداکثر).
اجزای گروه دارایی
هر گروه دارایی از موارد زیر تشکیل شده است:
- آدرس وب سایت
- تصاویر
- لوگو(های)
- فیلم های
- عنوان(های) متن
- توضیحات متنی
- فراخوان برای اقدام (CTA)
هوش مصنوعی گوگل به طور خودکار دارایی ها را از وب سایت انتخاب شده کپی می کند. با این حال، تبلیغکنندگان باید هر چیزی را که انتخاب کردهاند بررسی کنند. تبلیغکنندگان همچنین میتوانند در مورد ترکیبهای مورد استفاده تصمیم بگیرند.
گوگل بیان میکند که اگر هیچ دارایی ویدیویی در دسترس نباشد، بهطور خودکار بر اساس سایر داراییهای تصویر انتخابی، یکی را ایجاد میکند.
بررسی دارایی های انتخاب شده به صورت خودکار ضروری است زیرا همیشه جایی برای حاشیه خطا وجود دارد – به خصوص اگر وب سایتی به روز نباشد. موارد زیر را حتما بررسی کنید:
- گرامر در سرفصل ها و توضیحات
- تصاویر و ویدئوها به روز و با کیفیت هستند
- لوگوها به درستی برش داده شده اند
- CTA ها با اهداف وب سایت همسو هستند
از سیگنال های مخاطب استفاده کنید
تبلیغکنندگان همچنین میتوانند داراییهای خود را برای کنترل بیشتر ایجاد و آپلود کنند. در حالی که این روند می تواند کمی بیشتر به صورت دستی باشد، اما برای بازاریابان که خواهان کنترل بیشتر کمپین هستند بهتر است.
یکی دیگر از موارد حیاتی که باید قبل از راه اندازی به کمپین اضافه کنید این است سیگنال های مخاطب با افزودن هر گونه داده شخص اول یا مشتری در دسترس شروع کنید تا به هوش مصنوعی Google کمک کند کاربران بیشتری را پیدا کند که احتمالاً بلافاصله رزرو می کنند.
سیگنالهای مخاطب اضافی که برای اضافه کردن توصیه میشوند، بخشهای «در بازار» Google هستند. مشابه دادههای شخص اول، این سیگنالها هوش مصنوعی گوگل را به سمت کاربرانی که در پایین قیف آماده هستند، هدایت میکند.
در نهایت، قبل از راهاندازی، داراییهای اضافی (که قبلاً «افزونهها» نامیده میشدند) مانند پیوندهای سایت، پیامهای تبلیغاتی و تماسها را برای برجستهتر کردن آگهی اضافه کنید.
پس از ایجاد و بررسی این موارد، می توان کمپین را راه اندازی کرد!
مرحله 4: بهینه سازی عملکرد کمپین
گوگل توصیه می کند که عملکرد اولیه کمپین را پس از چند هفته از راه اندازی ارزیابی کنید. این توصیه میشود زیرا به Google اجازه میدهد هر گونه تاخیر یا تأخیر در تبدیل احتمالی را که مشتریان به زمان بیشتری برای رزرو نیاز دارند، آزمایش، بهینهسازی و حسابرسی کند.
هنگام بهینه سازی کمپین حداکثر عملکرد برای هتل ها، موارد زیر را به طور منظم مرور کنید:
- به دنبال هر گونه رد آگهی یا دارایی باشید که ممکن است بر عملکرد تأثیر بگذارد
- عملکرد دارایی های فردی برای بهبود خلاقیت
- سیگنال های مخاطب برای اطمینان از اینکه مرتبط ترین تبلیغات به مرتبط ترین کاربران نشان داده می شود
Google برای تبلیغکنندگان برای کمک به تعیین نشانهای از تقاضای مسافران در مکانهای مختلف، گزارشهای مربوط به ملک را ارائه میکند. این اطلاعات ارزشمندی برای بازاریابان است، زیرا میتواند به تأثیرگذاری بر سایر کمپینهای غیرعملکرد مکس و جابهجایی اولویتها کمک کند.
علاوه بر گزارشدهی خاص دارایی، از توانایی تقسیم بر اساس ابعاد «علاقه» در برگه «هتل» در سمت چپ رابط پشتیبانی میکند.
حداکثر عملکرد برای هتلها از همان تنظیمات ایمنی برند در سطح حساب استفاده میکند که در قسمت «مناسب بودن محتوا» در پیمایش «ابزارها و تنظیمات» یافت میشود.
خلاصه
همانطور که Performance Max به رشد خود ادامه می دهد، پشتیبانی آن از سایر صنایع خارج از خرده فروشی و تجارت الکترونیک نیز افزایش می یابد.
این راهنمای گام به گام برای راهاندازی کمپین حداکثر عملکرد برای هتلها میتواند با بررسی همه ورودیهای اولیه ضروری به کاهش نقاط درد بهینهسازی کمک کند.
منبع: https://www.searchenginejournal.com/how-to-use-performance-max-for-travel-campaigns/483155/