HubSpot اخیرا اعلام کرد راه اندازی ابزارهای جدید هوش مصنوعی – دستیار محتوا و ChatSpot.ai – برای افزایش بهره وری و صرفه جویی در وقت ارزشمند تیم های بازاریابی و فروش برای تحقیق، گزارش و خلاصه کردن اطلاعات مهم.
SEJ این فرصت را داشت تا از این ابزارهای جدید استفاده کند – در ادامه بخوانید تا بدانید که ما در مورد نحوه استفاده از آنها چه آموختیم.
ChatSpot.ai چیست؟
ChatSpot.ai قدرت ChatGPT و GPT-4 را با HubSpot CRM ادغام می کند، بنابراین کاربران می توانند سؤالات خود را بپرسند و دستورالعمل های دقیقی را برای یک کار از طریق زبان طبیعی در رابط چت ارائه دهند.
این چت ربات جدید هوش مصنوعی به کاربران اجازه می دهد تا کارهای مختلفی را انجام دهند، مانند افزودن مخاطبین به CRM، ایجاد گزارش های سفارشی، خلاصه کردن داده های HubSpot و تهیه پیش نویس پیام ها و ایمیل های بازاریابی شخصی و مؤثر.
در مجموع، این ویژگی ها می توانند در زمان تیم های بازاریابی و فروش صرفه جویی زیادی کنند.
به جای رفتن به چندین مکان برای اجرای گزارشها بر اساس دادههای HubSpot یا تحقیق درباره رقیب، فقط میتوانید از ChatSpot.ai بخواهید که اطلاعات را در چت جمعآوری کند.
داخل ChatSpot.ai، پیشنهادات بازاریابی، فروش، هوش مصنوعی مولد و تحقیقات را پیدا خواهید کرد.
ChatSpot.ai همچنین دارای یک کتابخانه سریع با 40 درخواست دیگر است تا به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه چت ربات هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند در تلاش های بازاریابی و فروش خود سازنده تر باشید.
نمونه هایی از پاسخ های ChatSpot.ai
موارد زیر نمونههایی از پاسخهایی است که میتوانید از ChatSpot.ai هنگام استفاده از آن برای بازاریابی و فروش انتظار داشته باشید.
ابتدا، میتوانیم از چت بخواهیم کلمات کلیدی PPC را برای ابزار طراحی محبوب Canva فهرست کند. ربات چت هوش مصنوعی با لیستی از کلیدواژه های برتر که ترافیک جستجوی پولی را به وب سایت خود هدایت می کند پاسخ می دهد.
می توانید با کلیک روی کلمات کلیدی ارگانیک به تحقیق در مورد Canva ادامه دهید تا لیستی از کلمات کلیدی ارگانیک برتر Canva را در جستجو مشاهده کنید. مجدداً، فهرستی از کلیدواژه های برتر که ترافیک ارگانیک را به وب سایت آن هدایت می کنند، دریافت خواهید کرد.
پیوند کنار هر کلمه کلیدی PPC و ارگانیک شما را به صفحه فرود مورد نظر برای آن کلمات کلیدی می برد تا از طراحی و کپی صفحه شما الهام بگیرد.
دوم، ما میتوانیم درباره شرکتهای خاصی مانند OpenAI تحقیق کنیم. این ابزار اطلاعات اولیه درباره شرکت را از پروفایل های اجتماعی مانند توییتر و لینکدین استخراج می کند – به کاربران کمک می کند قبل از برقراری تماس فروش، سریعاً در مورد یک مشتری بالقوه مطلع شوند.
در زیر اطلاعات شرکت، میتوانید روی پیوندها کلیک کنید تا کلمات کلیدی PPC و ارگانیک شرکت را ببینید.
سوم، ChatSpot.ai می تواند به شما کمک کند تا محتوای وبلاگ را در مورد موضوعات خاص تهیه کنید.
مانند هر پاسخ مبتنی بر ChatGPT، تأیید اطلاعات (و منابع) ارائه شده و بازنویسی آن به زبان خودتان مهم است.
این نوع دقت می تواند به جلوگیری از مطابقت محتوای وبلاگ شما با سایر شرکت هایی که از همان دستورات برای تولید محتوا استفاده می کنند کمک کند.
اگر همه از ChatSpot.ai بپرسند که سئو برای الهام بخشیدن به وبلاگ چیست، احتمالاً پاسخ مشابهی را دریافت می کنند. تنها راه برای اطمینان از منحصربفرد بودن آن، بازنویسی آن با لحن و بینش منحصر به فرد خود است.
ChatSpot.ai در حال حاضر در حالت آلفا است. کاربران ممکن است متوجه شوند که برای پاسخ دادن به سؤالات فراتر از درخواست های ارائه شده توسط HubSpot دچار مشکل می شوند.
باید کاملاً کاربردی باشد و آماده باشد تا به مرور زمان به نیازهای بازاریابی و فروش شما کمک کند.
نحوه دسترسی به ChatSpot.ai
ثبت نام برای لیست انتظار برای دسترسی به ChatSpot.ai.
همچنین، برای Content Assistant ثبت نام کنید لیست انتظار برای تولید کننده محتوای قدرتمندتر برای استراتژی بازاریابی شما.
نتیجه
پیاده سازی هوش مصنوعی توسط گوگل، مایکروسافت، هاب اسپات و دیگران مزایای بالقوه هوش مصنوعی را برای همه، از کسب و کارهای کوچک گرفته تا شرکت ها، برجسته می کند. همانطور که ابزارهای هوش مصنوعی در دسترس تر و استفاده آسان تر می شوند، کسب و کارها باید از آنها برای افزایش کارایی و بهره وری استفاده کنند که منجر به دستیابی سریعتر به اهداف تجاری می شود.
تصویر ویژه: 4H4 PH/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/hubspot-chatspot-ai/482450/