مزایا و معایب راه حل قیمت گذاری


آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا آمازون قیمت محصولات خود را تغییر می دهد یا به طور مکرر تخفیف ارائه می دهد؟ غول تجارت الکترونیک این کار را برای به حداکثر رساندن سود خود با اعمال قیمت های مختلف برای محصولات مشابه، بر اساس تقاضا، عرضه و موجودی، و رفتار مشتری انجام می دهد.

به عنوان یک مالک فروشگاه WooCommerce، شما نیز می توانید این استراتژی قیمت گذاری را که نام آن قیمت گذاری پویا است، اتخاذ کنید. این رویکرد قیمت‌گذاری می‌تواند مزایای متعددی را برای کسب‌وکار شما به ارمغان بیاورد، از حذف بیش از حد محصولات از قفسه‌ها گرفته تا افزایش ارزش طول عمر هر مشتری.
YayPricing یک افزونه وردپرس برای وب سایت WooCommerce شما است که ارائه قیمت و تخفیف پویا را ساده می کند. شما می توانید انواع مختلفی از پیشنهادات را اضافه کنید و انتخاب کنید که کدام یک را اولویت بندی کنید. به علاوه، YayPricing به شما امکان می‌دهد تخفیف‌های خودکار ایجاد کنید، قیمت‌ها را بر اساس نقش‌های کاربری مشتری تنظیم کنید و موارد دیگر.

راه حل قیمت گذاری yaypricing برای وردپرس

اما آیا راه اندازی و استفاده از YayPricing آسان است؟ چه نوع تخفیف هایی می توانید با این افزونه ایجاد کنید؟ آیا به شما امکان می دهد تخفیف های موجود را به روز کنید و مدیریت کنید؟

در این بررسی عملی YayPricing، به این سوالات پاسخ می‌دهم و شما را در روند ایجاد قوانین قیمت‌گذاری پویا با افزونه راهنمایی می‌کنم.

YayPricing: نمای کلی و ویژگی های کلیدی

yaypricing: نمای کلی و ویژگی های کلیدی

YayPricing بهترین انتخاب برای قیمت گذاری پویا در WooCommerce است که دارای مجموعه ای چشمگیر از ویژگی ها است. رابط کاربر پسند و قابلیت های جامع آن، ایجاد قوانین قیمت گذاری و تخفیف های مختلف را ساده می کند.

می‌توانید برای سازمان‌دهی قوانین قیمت‌گذاری بکشید و رها کنید، موارد خاص را برای جلوگیری از همپوشانی تخفیف‌ها حذف کنید، و حتی چندین قانون را همزمان اجرا کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • روش های تخفیف قیمت ثابت، درصدی و ثابت
  • قوانین تخفیف برای نام محصول، دسته بندی، قیمت، تنوع قابل اعمال است
  • تخفیف انبوه و خرید یک معامله رایگان دریافت کنید
  • الگوهای قیمت گذاری با یک کلیک برای کمک به شما در انتخاب نقش های مورد نظر ما
  • توضیحات پیشنهاد را در صفحه محصول نمایش دهید

دستی با YayPricing

در این بخش نحوه راه اندازی و استفاده از YayPricing در وب سایت WooCommerce را توضیح خواهم داد.

ابتدا YayPricing را از اینجا دانلود کنید سایت رسمی YayCommerce. سپس بخش افزونه ها را در ادمین وردپرس خود باز کنید و فایل افزونه را با فرمت zip آپلود کنید. اکنون بر روی Install Now > Activate plugin کلیک کنید تا YayPricing در وب سایت شما اجرا شود.

یک منوی جدید برای YayPricing اکنون باید در تب WooCommerce در داخل وردپرس وجود داشته باشد. برای شروع پیکربندی افزونه روی آن کلیک کنید.

پیکربندی افزونه ووکامرس yaypricing

ایجاد قوانین قیمت گذاری محصول

برگه اول – قیمت گذاری محصول – به شما امکان می دهد قوانینی را برای تنظیم قیمت اقلام ایجاد کنید. زمانی که مشتریان اقلام را به سبد خرید خود اضافه می کنند، تنظیمات انجام می شود، اما در صفحه محصول منعکس نمی شوند.

ادامه مقاله در زیر

شما می توانید از 4 قانون مختلف برای تعیین قیمت محصول انتخاب کنید:

  • تنظیم ساده
  • قیمت انبوه
  • BOGO (همان محصول)
  • X بخرید Y
ایجاد قوانین قیمت گذاری محصول در قیمت گذاری

تنظیم ساده به شما امکان می دهد قوانین اساسی و غیر پیچیده را برای قیمت گذاری ایجاد کنید. پس از انجام، به شما امکان می‌دهد نام محصول، تنوع، دسته‌ها، برچسب‌ها، قیمت یا موارد خاصی را انتخاب کنید که تحت تأثیر این قانون قرار می‌گیرند. 5 روش قیمت گذاری در این قانون موجود است:

  • تخفیف ثابت
  • درصد تخفیف
  • هزینه ثابت
  • کارمزد درصد
  • قیمت ثابت

روش قیمت گذاری مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس روی روش تنظیمات کلیک کنید تا کادرهای انتخاب را ببینید:

  • گزینه های سبد خرید: فعال کردن این، راهنمای ابزار را در حالت شناور نشان می دهد
  • گزینه های صفحه محصول: فعال کردن این گزینه توضیحات پیشنهاد را در صفحه محصول نشان می دهد
  • تاریخ های فعال: فعال کردن این برنامه زمان بندی را فعال می کند
  • حداکثر استفاده: فعال کردن این تعداد دفعات استفاده از تخفیف را محدود می کند

سپس از Conditions، می توانید معیارهایی را برای زمان اعمال قوانین قیمت گذاری محصول مشخص کنید. در اینجا، گزینه های زیر را دریافت می کنید:

  • قیمت کل سبد خرید (معادل/کمتر/بیشتر از)
  • تعداد سبد خرید (برابر/کمتر/بیشتر از)
  • مشتری وارد شده است (ورود به سیستم / وارد نشده است)
  • نقش مشتری (در لیست است / در لیست نیست، مدیر / ویرایشگر / نویسنده و غیره)
  • تعداد سفارش مشتری (برابر/کمتر/بیشتر از)

من یک درصد تخفیف (20٪ ارزش) را به عنوان روش قیمت‌گذاری انتخاب کردم و شرطی گذاشتم که قیمت کل سبد خرید باید بالای 150 دلار باشد تا این قانون اعمال شود.

بنابراین اگر شخصی 4 تکه تی شرت به ارزش 75 دلار را به سبد خرید خود اضافه کند، 20 درصد تخفیف به طور خودکار روی سفارش او اعمال می شود.

ایجاد قوانین قیمت گذاری محصول در پیش نمایش yaypricing

پیکربندی تخفیف های سبد خرید

دومین تب در YayPricing تخفیف های سبد خرید است. این برگه به ​​شما امکان می دهد قوانین قیمت گذاری محصول را فقط برای صفحه سبد خرید تنظیم کنید. در اینجا، سه نوع قیمت گذاری دریافت می کنید:

  • تخفیف ثابت
  • درصد تخفیف
  • تخفیف ثابت به ازای هر کالای سبد خرید
پیکربندی تخفیف های سبد خرید در قیمت گذاری

همچنین می‌توانید انتخاب کنید که راهنمای ابزار در حالت شناور نمایش داده شود، زمان‌بندی را فعال کنید، و تعداد دفعات استفاده از تخفیف را محدود کنید. به علاوه، می‌توانید شرایطی را مانند برگه قبلی برای زمانی که نوع قیمت‌گذاری اعمال می‌شود، تنظیم کنید.

من از “تخفیف در سال نو” به عنوان متن راهنمای ابزار استفاده کردم و 25٪ درصد تخفیف در کل سبد خرید ارائه کردم. در اینجا به نظر می رسد در قسمت جلویی.

پیکربندی تخفیف های سبد خرید در پیش نمایش yaypricing

قوانین هزینه

YayPricing همچنین به شما امکان می‌دهد قوانینی را ایجاد کنید تا بر هزینه‌هایی که هنگام پرداخت اعمال می‌شود، تأثیر بگذارد. می توانید یک قانون تخفیف ثابت یا درصد تخفیف برای انواع کارمزد زیر ایجاد کنید:

ادامه مقاله در زیر

قوانین هزینه سفارشی و حمل و نقل در قیمت گذاری

گزینه ها و شرایط مشابه در دو برگه قبلی برای قوانین هزینه نیز موجود است. می‌توانید راهنمای ابزار را در شناور، فعال کردن زمان‌بندی و غیره نشان دهید.

حذف قوانین

از طریق این برگه، می‌توانید محصولات خاصی را که نمی‌خواهید تنظیمات قوانین شما بر آن‌ها تأثیر بگذارد، معاف کنید.

قوانین را در قیمت گذاری حذف کنید

تنظیمات

در آخرین تب، می توانید تنظیمات مختلفی را برای YayPricing پیکربندی کنید. برای مثال، می‌توانید قیمت معمولی یا قیمت فروش را تخفیف دهید. به‌علاوه، می‌توانید چک باکس‌ها را برای نمایش برچسب فروش برای محصولات فروش، ترکیب تخفیف‌های سبد خرید و/یا استفاده از شناسه تخفیف به‌عنوان کد کوپن علامت بزنید.

تنظیمات yaypricing

تنظیمات همچنین جایی است که می‌توانید جدول قیمت‌گذاری را پیکربندی کنید، تایمر شمارش معکوس را برای تخفیف‌ها فعال کنید و گزینه نمایش یک اعلامیه تشویقی را انتخاب کنید. بعلاوه، می توانید قوانین را از یا به فروشگاه دیگری بر اساس ترجیحات خود وارد یا صادر کنید.

جدول قیمت گذاری تنظیمات در yaypricing

هزینه های YayPricing

YayPricing یک افزونه برتر برای وب سایت های WooCommerce است.

توسعه دهنده آن سه مجوز ارائه می دهد:

  • سایت تک – 49 دلار در سال یا 195 دلار طول عمر
  • 3 سایت – 99 دلار سالانه یا 295 دلار طول عمر
  • سایت های نامحدود – سالیانه ۱۹۹ دلار یا طول عمر ۵۹۵ دلار

هر مجوز دارای 30 روز ضمانت بازگشت وجه است که نشان دهنده اعتماد توسعه دهنده به محصول است

حکم نهایی

قیمت گذاری پویا سال هاست که سلاح قدرتمندی برای فروشگاه های تجارت الکترونیک بوده است. بازرگانان از آن برای رقابتی ماندن و هماهنگ کردن قیمت ها با اهداف خود – بدون نظارت دستی – استفاده کرده اند.

با YayPricing، می توانید به راحتی قوانین قیمت گذاری و تخفیف پویا ایجاد کنید تا تجربه مشتری را افزایش دهید و فروش بیشتری را برای فروشگاه WooCommerce خود ایجاد کنید.

حتی می توانید قوانین قیمت گذاری را بین چندین وب سایت انتقال دهید. اگر چندین فروشگاه دارید و نیاز به استفاده از تنظیمات قیمت یکسان در همه آنها دارید، این یک گزینه ایده آل است.

قیمت گذاری پویا را در اولین فروشگاه خود تنظیم کنید، سپس آنها را به فروشگاه های دیگر وارد کنید این کار باعث صرفه جویی در وقت شما در پیکربندی افزونه برای هر سایت می شود.

ادامه مقاله در زیر

امروز استراتژی قیمت گذاری و تخفیف خود را افزایش دهید تا تبدیل ها را افزایش دهید، از رقبا بالاتر بروید و سال به سال سود ثابتی کسب کنید.

YAYPRICING را دریافت کنید






منبع: https://wplift.com/yaypricing-review-pricing-solution-for-wordpress