محتوای خود را برای مخاطب هدف خود ترسیم کنید

نکته: اگر مکان کش را فعال کرده اید، حتما قبل از آزمایش با VPN آن را خاموش کنید

راه اندازی تغییر مسیرها

Geotargeting WP روش‌های مختلفی را برای هدف‌یابی پست‌ها، صفحات و سایر محتواها در اختیار شما قرار می‌دهد. به عنوان مثال، شما می توانید جغرافیایی را هدف گذاری کنید:

  • محتوای جزئی با استفاده از کدهای کوتاه
  • مناطق (یعنی گروهی از شهرها، ایالت ها یا کشورها)
  • آیتم های منو و ویجت ها
  • بسیاری از مطالب دیگر با استفاده از توابع و قلاب های مستند PHP

یک عنوان برای تغییر مسیر بنویسید (این برای استفاده داخلی است)

ادامه مقاله در زیر

پس از اتمام، از هر ترکیبی از عبارات گروهی AND/OR برای هدایت بازدیدکنندگان به صفحات و مناطق مختلف سایت خود استفاده کنید.

قیمت گذاری WP هدف گذاری جغرافیایی

Geotargeting WP مجموعه‌ای از افزونه‌ها است که به شما امکان می‌دهد محتوا و پیشنهادات را بر اساس موقعیت مکانی بازدیدکنندگان خود هدف‌گیری کنید. از شهرهای خاص گرفته تا هدف‌یابی جغرافیایی در سطح کشور، می‌تواند به شما کمک کند محتوای خود را بر اساس قوانین و متغیرهای مختلف برای مخاطبان خاص ترسیم کنید.

امروز WP را به هدف گذاری جغرافیایی امتحان کنید




منبع: https://wplift.com/geotargetingwp-review

برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

اگر می‌خواهید از توابع PHP برای افزودن هدف‌گیری جغرافیایی استفاده کنید، خوشحال می‌شوید بدانید که Geotargeting WP این گزینه را ارائه می‌دهد. در واقع، توابع و قلاب‌های PHP این افزونه به قدری مستند هستند که برای شروع کار با هدف‌گذاری جغرافیایی مشکلی ندارید.

تست ژئوتارگتینگ کاربردی

شما می توانید یک پست کامل را به یک شهر یا کشور خاص محدود کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات صفحه هدف گذاری جغرافیایی متا باکس و پیکربندی گزینه ها برای کل مقاله.

هدف گذاری جغرافیایی محتوای خاص

پس از خواندن در مورد ویژگی‌های آن، Geotargeting WP را بر روی یک سایت مرحله‌بندی نصب و به طور گسترده آزمایش کردم تا مشخص کنم که آیا به اندازه کافی محکم است که بتوان آن را توصیه کرد. TLDR: Geotargeting WP ابزاری عالی برای به دست آوردن چشم انداز مناسب در محتوای شما است — و اگر در زمینه هدف گذاری جغرافیایی تازه کار هستید ایده آل است.

سپس روی دکمه Insert Shortcode کلیک کردم و ویرایشگر محتوایی را که در داخل یک کد کوتاه پیچیده شده بود به من ارائه داد که به شکل زیر ظاهر می شود:

اما این حالت تنها زمانی امکان پذیر است که از هدف گذاری جغرافیایی در سراسر سایت استفاده کنید. اگر فقط یک یا دو صفحه را هدف‌گیری جغرافیایی کنید و حافظه پنهان فعال باشد، درخواست‌های بیشتری را مصرف خواهید کرد زیرا این افزونه مکان یک فرد را در حافظه پنهان می‌کند، حتی اگر صفحه‌ای را که از هدف‌گذاری جغرافیایی استفاده می‌کند مشاهده نکند. بنابراین مطمئن شوید که Cache را بسته به نحوه استفاده از هدف‌گذاری جغرافیایی فعال یا غیرفعال کنید.

پس از راه اندازی geotargeting، آن را با استفاده از VPN تست کردم. اصولا آی پی اروپایی ام را به آی پی آمریکای شمالی تغییر دادم و سایت استیجینگ را باز کردم. این افزونه کاملاً کار می‌کرد – می‌توانست موقعیت مکانی من را شناسایی کند و محتوای جغرافیایی را به من نشان دهد.

GeoTargeting WP را در وردپرس باز کنید. سپس روی Geo Redirects > Add New کلیک کنید.

به علاوه، این افزونه انجام هدف‌گذاری جغرافیایی را با کدهای کوتاه ساده می‌کند. و برای کسانی که دوست دارند با کد کار کنند، توابع و هوک های PHP در دسترس هستند.

راه دیگر برای افزودن هدف‌گذاری جغرافیایی به سایت، از طریق آیتم‌های منو یا ابزارک‌ها است. برای انجام این کار، به منوی معمولی یا رابط های ویجت بروید و سپس موردی را که می خواهید هدف گذاری جغرافیایی به آن اضافه کنید، انتخاب کنید. (هر آیتم دارای یک گزینه جدید است که به شما امکان می دهد هدف گذاری جغرافیایی را فعال کنید.)

انتخاب مناطق: آمریکای شمالی

این افزونه همچنین دارای بسیاری از ویژگی های دیگر است:

دست به کار با WP Geotargeting

شایان ذکر است که شما باید از درخواست ها فقط برای بازدیدکنندگان واقعی و انسانی استفاده کنید زیرا این افزونه ترافیک ربات را از محاسبات خود حذف می کند. می‌توانید با محدود کردن هدف‌گذاری جغرافیایی به صفحات خاص (مانند صفحه‌های فرود محصول و کمپین) این تعداد را پایین نگه دارید.

حکم نهایی

مثلا من انتخاب کردم

سپس به آی پی یک کشور آسیایی وصل شدم و سایت را باز کردم. این بار، من نتوانستم به محتوا دسترسی داشته باشم زیرا هدف‌گیری جغرافیایی فقط برای آمریکای شمالی تنظیم شده بود. در مجموع، در مورد ویژگی های WP Geotargeting هیچ مشکلی را تجربه نکردم.

شما همچنین یک را خواهید دید کشویی Geotarget ویجتی که به بازدیدکنندگان امکان می دهد مکان پیش فرض خود را تغییر دهند.

هدف‌گیری جغرافیایی از طریق آیتم‌های منو یا ویجت‌ها با Geotargeting WP

هدف گذاری جغرافیایی از طریق PHP

همچنین می توانید بازدیدکنندگان را بر اساس شرایط مختلف تغییر مسیر، از جمله اپراتورهای AND/OR تغییر مسیر دهید.

برای شروع استفاده از افزونه:

  1. برای یک طرح WP هدف گذاری جغرافیایی ثبت نام کنید (برای جزئیات بیشتر به بخش قیمت گذاری مراجعه کنید)
  2. حساب کاربری Geotargeting WP خود را باز کنید و کلید API خود را پیدا کنید.
  3. افزونه را در رایانه خود دانلود کنید.
  4. مدیر وردپرس خود را باز کنید و کلیک کنید افزونه ها > افزودن جدید و فایل های .zip را برای افزونه ها آپلود کنید.
  5. پس از اتمام نصب، به WP > تنظیمات برای پیکربندی برخی تنظیمات اولیه

پیکربندی تنظیمات

از Geotargeting WP برای ارائه محتوای مرتبط و جالب به مخاطبان مختلف استفاده کنید و به زودی شاهد افزایش نرخ تبدیل خود خواهید بود.

تو می توانی به لیست کامل کدهای کوتاه اینجا دسترسی داشته باشید.

[geot country_region=”north-america”] محتوای انتخاب شده [/geot]

برای هدف‌گیری جغرافیایی یک قطعه محتوای جداگانه، باید از یک کد کوتاه استفاده کنید. در ویرایشگر کلاسیک وردپرس، گزینه Country GeoTarget Content را انتخاب کنید تا یک سازنده کد کوتاه راه اندازی شود.

محتوای جغرافیایی با هدف‌گیری جغرافیایی WP

بنابراین اگر به دنبال تبلیغ یک محصول تجارت الکترونیک، پیشنهاد وابسته، یا هر چیز دیگری برای مخاطبان توزیع شده هستید، Geotargeting WP باید مفید باشد.

قوانین تغییر مسیر را انتخاب کنید تا تعیین کنید که چه زمانی تغییر مسیر انجام می شود.

اما راه اندازی و استفاده از آن چقدر آسان است؟ برخی از ویژگی های قابل توجه این افزونه هدف گیری جغرافیایی چیست؟ پاسخ‌ها را در این بررسی عملی گسترده از Geotargeting WP بیابید.

بررسی اجمالی WP هدفگیری جغرافیایی

بررسی اجمالی WP هدفگیری جغرافیایی

Geotargeting WP پنج طرح قیمت گذاری را ارائه می دهد:

اگر می خواهید آیتم های محتوا را بر اساس مکان بازدیدکنندگان خود هدف قرار دهید، Geotargeting WP انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد. نه تنها شما را قادر می سازد تا بر اساس شهر و کشور هدف قرار دهید، بلکه به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان را بر اساس آدرس IP، مناطق، شهرها، ایالت ها، شعاع و موارد دیگر هدایت کنید.

علاوه بر این تنظیمات، شما می توانید چندین شهر یا کشور را در یک منطقه گروه بندی کنید. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و به شما امکان می دهد تا زمانی که قصد ایجاد کدهای کوتاه را دارید، به سرعت هدف گذاری جغرافیایی را تنظیم کنید.

در منوی تنظیمات برای WP هدف‌گیری جغرافیایی، مطمئن شوید که آن را پیکربندی کنید حالت کش.

انتخاب کنید: فقط محتوا را در

به عنوان مثال، به جای اینکه مجبور باشید برای چین، ژاپن و کره جنوبی هدف‌گیری جغرافیایی جداگانه ایجاد کنید، می‌توانید کشورها را در یک منطقه آسیای شرقی گروه‌بندی کنید. در اینجا انعطاف پذیری زیادی دارید، بنابراین می توانید کشورها/شهرها را هر طور که ترجیح می دهید گروه بندی کنید.

استفاده از هدف گذاری جغرافیایی در محتوای شما

سپس، کدهای کوتاه برای مکان یا منطقه دلخواه خود ایجاد کنید و یکی را انتخاب کنید هرگز محتوا را نشان ندهید که در یا فقط محتوا را در گزینه.

نکته حرفه ای: اگر تصمیم دارید بازدیدکننده را از دسترسی به محتوا محدود کنید، می‌توانید حذف پست از حلقه را انتخاب کنید و یک پیام سفارشی برای بهبود تجربه آنها ارائه دهید.

همچنین می توانید فعال سازی را انتخاب کنید حالت اشکال زدایی اگر مشکلی را تجربه می کنید با این حالت، می توانید اطلاعات اشکال زدایی را به عنوان نظرات HTML در پاورقی صفحات وب خود چاپ کنید. FYI: من این حالت را خاموش گذاشتم زیرا هنگام آزمایش Geotargeting WP در سایت استیجینگ خود با مشکلی مواجه نشدم.

نمی توان انکار کرد که محتوا زمانی که بخش بندی و شخصی سازی شده باشد، بهترین کار را دارد. و برای صاحبان سایت های وردپرسی، بهترین راه برای دستیابی به آن ممکن است استفاده از هدف گذاری جغرافیایی باشد.

بسیار خوب، اکنون که تنظیمات را پیکربندی کرده اید، در اینجا نحوه افزودن هدف گذاری جغرافیایی به محتوای وردپرس خود آورده شده است.

هدف گذاری جغرافیایی یک پست کامل

سپس شما همچنین دارید:

  • کشور بازگشتی این تنظیم به شما امکان می دهد یک کشور پیش فرض را برای بازدیدکنندگانی که IP آنها شناسایی نمی شود تعیین کنید.
  • کشور ربات ها. فعال کردن این تنظیم تضمین می‌کند که افزونه با همه ربات‌ها و خزنده‌ها به‌گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی از یک کشور خاص هستند.
پیکربندی تنظیمات WP Geotargeting

حالت کش به شما این امکان را می دهد که مکان بازدیدکنندگان را به محض ورود به وب سایت شما در جلسات PHP ذخیره کنید. این نیاز به درخواست API اضافی را هنگام مشاهده صفحات دیگر شما از بین می برد، به این معنی که می توانید در هنگام استفاده از هدف گذاری جغرافیایی در بسیاری از صفحات سایت خود، در هزینه خود صرفه جویی کنید.