مایکروسافت برنامه آزمایشی تبلیغات خدمات دولتی شخص ثالث را راه اندازی کرد


مایکروسافت یک محصول جدید راه اندازی کرده است برنامه آزمایشی تبلیغات به مشاغل مجاز برای ارائه خدمات دولتی منتخب برای استفاده از تبلیغات مایکروسافت برای دسترسی به مشتریان اجازه می دهد. این فرصت‌های بازاریابی جدیدی را برای بسیاری از مشاغل محلی ایجاد می‌کند که خدمات دولتی مانند عناوین خودرو و ثبت نام را ارائه می‌دهند.

این برنامه از امروز آغاز می شود و به شبکه جستجوی تبلیغات مایکروسافت و شبکه مخاطبان مایکروسافت در ایالات متحده محدود می شود

این برنامه به ارائه دهندگان شخص ثالث مجاز خدمات دولتی منتخب اجازه می دهد تا به شبکه جستجوی مایکروسافت دسترسی پیدا کنند حضار از 120 میلیون کاربر منحصر به فرد رایانه شخصی که 7.6 میلیارد جستجو ماهانه در ایالات متحده انجام می دهند که 38.1 درصد از سهم بازار رایانه های شخصی را تشکیل می دهد. این مخاطبان معمولاً 32 درصد بیشتر از میانگین کاربران اینترنت خرج می کنند.

مایکروسافت تبلیغاتی را از ارائه دهندگان خدمات مجاز ارائه می کند محصولات مایکروسافت مانند کورتانا، آفیس، بینگ و اج و همچنین وب سایت های شریک مانند AOL، The Wall Street Journal، Fox Business و MSN.

این برنامه آزمایشی یک گام مهم برای مایکروسافت است زیرا فرصت های جدیدی را برای تبلیغات در حوزه خدمات دولتی بررسی می کند.

این برنامه فقط به تبلیغ کنندگان برخی از خدمات دولتی از ارائه دهندگان مجاز اجازه می دهد. این خدمات شامل مجوز/گواهی تفریحی (مجوز شکار، مجوز ماهیگیری، مجوز پارک ملی، مجوز جنگل)، خدمات ثبت نام و مالکیت وسیله نقلیه (تجدید ثبت نام، جایگزینی عناوین گمشده، جایگزینی برگه ها/برچسب های گم شده) و سوابق حیاتی (گواهی تولد) است. ، گواهی فوت، گواهی ازدواج).

سایر مشاغلی که خدمات دولتی مرتبط ارائه می دهند برای ورود به برنامه آزمایشی به تأیید مایکروسافت نیاز دارند.

تبلیغ کنندگان باید همه را رعایت کنند سیاست های تبلیغاتی مایکروسافت، مقررات ایالتی مربوطه و الزامات صدور مجوز.

پیش از این، ارائه دهندگان شخص ثالث خدمات دولتی بودند مجاز نیست به عنوان بخشی از تبلیغات مایکروسافت سیاست های یکپارچگی اطلاعات و پیام های گمراه کننده.

تبلیغ‌کنندگان نمی‌توانند هویت یک آژانس دولتی را جعل کنند، ادعای وابستگی نادرست به سازمان‌های دولتی داشته باشند، یا وب‌سایت‌هایی را که مرتبط با صفحات رسمی دولتی هستند، با استفاده از رنگ‌ها، آرم‌ها یا نام‌های دامنه مشابه که در محصولات و خدمات دولتی محدود ذکر شده است تبلیغ کنند. خط مشی.

تبلیغ کنندگان علاقه مند باید برای این درخواست اقدام کنند برنامه خلبان و اطلاعات زیر را ارائه دهید.

  • محصولات یا خدماتی که قصد دارند تبلیغ کنند.
  • فهرستی از حالت های هدف برای هر محصول یا خدمات.
  • گواهی مجوز برای هر محصول یا خدمات در ایالتی که تبلیغات در آن انجام می شود.

این اعلامیه یک روز پس از آن است که Google Ads اجرای سیاست‌های جدید مربوط به دریافت مستقیم اسناد و خدمات دولتی را به تعویق انداخت. این تغییرات در سیاست های تبلیغاتی در زمانی رخ می دهد که عدم اطمینان اقتصادی منجر به کاهش پیش بینی ها شده است هزینه تبلیغات در امریکا


تصویر ویژه: sdx15/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/microsoft-third-party-government-service-advertising-pilot-program/483459/