در پیشنمایش سالانه لینکدین از ویژگیهای جدید که در سال آینده ارائه میشود، این شرکت هفت ویژگی را که در سال 2023 عرضه میشوند، از جمله تغییرات در جستجوی کار را اعلام کرد.
در اینجا چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید که قبل از پایان سال به لینکدین اضافه شود.
1. بهبود دسترسی به ویدیو
لینکدین به طور خودکار برای ویدیوهای آپلود شده در پلتفرم زیرنویس ایجاد می کند (در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی موجود است). میتوانید قبل از انتشار ویدیو، این زیرنویسها را اضافه یا ویرایش کنید.
همچنین میتوانید حالت کنتراست بالا را در برنامه LinkedIn فعال کنید تا دسترسی به ویدیوها را برای افرادی که دارای اختلالات بینایی یا کم بینایی هستند افزایش دهید.
2. عناوین شغلی دسترسی استاندارد
اگر در زمینه دسترسپذیری کار میکنید، اکنون میتوانید از فهرستی از عناوین شغلی استاندارد شده، مانند «طراح دسترسی» یا «مهندس دسترسپذیری» انتخاب کنید تا به شما کمک کند راحتتر کشف شوید و فرصتهایی را پیدا کنید که با مهارتهای شما مطابقت دارند.
3. قابلیت متن جایگزین در Campaign Manager
Campaign Manager اکنون به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا توضیحات متن جایگزین یا متن جایگزین را به تصاویر در تبلیغات خود اضافه کنند. این به کاربران نابینا یا کم بینا امکان می دهد تصاویر ارائه شده را درک کنند.
4. به روز رسانی برای جستجوی کار
روند جستجوی شغل جدید در سال های اخیر دستخوش تغییرات فوق العاده ای شده است. حتی اگر فعالانه به دنبال شغل جدید نباشند، بسیاری از متخصصان علاقه مند به یادگیری و دنبال کردن چشم اندازهای شغلی جدید هستند.
لینکدین گزارش می دهد که افراد به طور معمول به دنبال فرصت های شغلی هستند که با ارزش ها و علایق آنها، مانند ارتقاء مهارت، پیشرفت حرفه ای، و تعادل بین کار و زندگی مطابقت دارد.
لینکدین برای کمک به جویندگان کار معمولی، مجموعههای شغلی شخصیسازی شدهای را آزمایش میکند که کاربران میتوانند بدون انجام جستجو آنها را کشف کنند.
لینکدین در حال آزمایش مجموعههای شغلی شخصیشده در ایالات متحده با تعداد کمی از مشاغل است، اگرچه این شرکت برای گسترش «سریع» برنامهریزی میکند.
5. به روز رسانی برای جستجوی محصول B2B
لینکدین اخیراً صفحات محصول را راهاندازی کرده است تا به اعضا کمک کند محصولاتی را که نیازهایشان را برآورده میکنند کشف کنند، با کارشناسان جامعه ارتباط برقرار کنند و در صورت علاقه، خرید انجام دهند.
لینکدین تقریبا 90000 محصول B2B دارد و اعضا می توانند به راحتی آنها را از طریق جستجوی لینکدین پیدا کنند. لینکدین قصد دارد فیلترهای دسته بندی جدیدی اضافه کند و ارتباط صفحات محصول را بهبود بخشد تا تجربه شخصی تر ایجاد کند.
حرفه ای ها اغلب برای به دست آوردن اطلاعات مرتبط هنگام تصمیم گیری خرید برای کسب و کار خود، از جمله تحقیق در مورد محصولات و گزینه های جایگزین، جستجوی بازخورد از مشتریان و تماس با نمایندگان فروش، مجبورند یک فرآیند طولانی و پیچیده را طی کنند. هدف صفحات محصول توانمندسازی حرفه ای ها برای تصمیم گیری بهتر و آگاهانه تر برای خرید است.
6. زمان بندی پست
اکنون لینکدین قابلیتی را فراهم می کند که بسیاری از برندها و حرفه ای ها خواستار آن هستند – توانایی برنامه ریزی و برنامه ریزی پست های خود از قبل.
هنگام ایجاد یک پست، نماد “زمان بندی” در کنار دکمه “پست” ظاهر می شود. برای برنامهریزی پست خود روی نماد کلیک کنید، سپس روز و ساعتی را که میخواهید محتوایتان به اشتراک گذاشته شود، انتخاب کنید. شما کنترل کاملی بر محتوای خود دارید و می توانید در حین انجام آن را ویرایش کنید.
7. تجزیه و تحلیل محتوا
لینکدین درک می کند که دسترسی به داده هایی که می تواند مخاطبان شما را افزایش دهد و اثربخشی محتوای شما را بسنجد چقدر حیاتی است.
برای رسیدن به این هدف، لینکدین داشبورد تجزیه و تحلیل سازندگان را بهروزرسانی میکند تا شامل دادههای مخاطبان و محتوای با عملکرد برتر باشد. این به شما امکان می دهد تا سیر تکامل دنبال کنندگان خود را بررسی کنید و اطلاعات بیشتری در مورد جمعیت شناسی مخاطبان خود کشف کنید.
به لطف ویژگی جدید صادر کردن داده در داشبورد، میتوانید از این دادهها برای شناسایی الگوها و مدیریت تجزیه و تحلیل به روشی که مناسب شماست استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای دسترسی به این به روز رسانی ها باید حالت creator را فعال کنید.
منبع: لینکدین
تصویر ویژه: تصاویر با کارما/شاتراستوک خوب
منبع: https://www.searchenginejournal.com/linkedin-announces-7-updates-coming-in-2023/475504/