لینکدین مجموعه ای از ویژگی های جدید را برای صفحات تجاری ارائه می کند.
این بهروزرسانیها میتوانند به شما کمک کنند هویت برند، ارزشها و پیشنهادات کسبوکارتان را در عین استفاده از ابزارهای پیشرفته انتشار و جامعهسازی به نمایش بگذارید.
بیاموزید که چگونه این ویژگی های نوآورانه می توانند تلاش های بازاریابی لینکدین شما را افزایش دهند.
1. به روز رسانی به پست های زمان بندی شده
یکی از ویژگی های جدید به شما این امکان را می دهد که پست های صفحه کسب و کار خود را تا سه ماه آینده برای تعامل پایدار با دنبال کنندگان برنامه ریزی کنید.
این ویژگی که اکنون بر روی دسکتاپ موجود است، به زودی برای موبایل نیز عرضه خواهد شد.
2. رویدادهای صوتی
لینکدین بحث های زنده و فقط صوتی را معرفی می کند و اتکا به برنامه های پخش خارجی را حذف می کند.
این رویکرد گاه به گاه و همه کاره ارتباطات مخاطبان را تقویت می کند و می تواند سازمان شما را به عنوان یک مرجع در صنعت قرار دهد.
شنوندگان می توانند از طریق ایموجی ها در بحث شرکت کنند و در صورت تمایل به مشارکت شفاهی، درخواست کنند که صحبت کنند.
3. ارسال خودکار شغل
برای مشاغلی با کمتر از 1000 کارمند، لینکدین اکنون یک ویژگی خودکار آگهی شغلی را ارائه می دهد.
پس از فعال شدن، پلتفرم به طور خودکار روزانه یک نقش باز را به عنوان یک پست از پیش برنامه ریزی شده به اشتراک می گذارد. پستها را میتوان پس از اشتراکگذاری ویرایش کرد.
این ویژگی آنچه را که LinkedIn به عنوان “شغل های اساسی” طبقه بندی می کند، حذف می کند.
4. دنبال کردن صفحات به عنوان یک صفحه
صفحات لینکدین اکنون می توانند صفحات دیگر را دنبال کنند و با فید اختصاص داده شده به محتوای کسب و کارهایی که دنبال می کنید، به چت های مرتبط با حوزه خود بپیوندید.
هدف این ویژگی کمک به کسب و کارها برای همکاری با یکدیگر، اشتراک گذاری ایده ها و ایجاد جوامع آنلاین قوی از متخصصان است.
به طور خلاصه
جدیدترین ویژگیهای لینکدین برای صفحات تجاری، گزینههای جدیدی را برای اشتراکگذاری محتوا، ارتباط با مردم، جذب استعدادهای جدید و همگام شدن با صحبتهای صنعت ارائه میدهد.
با استفاده از این ابزارها، می توانید تلاش های بازاریابی B2B خود را بهبود بخشید و حضور آنلاین خود را تقویت کنید.
منبع: https://www.searchenginejournal.com/linkedin-rolls-out-4-updates-for-business-pages/482845/