محصولات DTC/B2C را از طریق WooCommerce بفروشید، اما می خواهید به عمده فروشی وارد شوید؟ خوب پس، شما به راه حلی نیاز دارید که به شما امکان می دهد هر جنبه ای از یک فروشگاه عمده فروشی B2B را مدیریت کنید.
در حالی که فروشگاههای خردهفروشی WooCommerce تنظیمات سادهای دارند، فروشگاههای عمدهفروشی به ملاحظات بیشتری نیاز دارند. شما به ویژگی هایی برای پنهان کردن قیمت ها، مدیریت مالیات بر ارزش افزوده، مدیریت ثبت حساب های تجاری و موارد دیگر نیاز دارید.
بعلاوه، ممکن است تصمیم بگیرید که هم اقلام خرده فروشی و هم عمده فروشی را بفروشید یا فروشگاه B2B خود را خصوصی کنید تا مخاطبان B2C خود را گیج نکنید.
خوشبختانه، برای انجام همه این کارها به ابزار جداگانه نیاز ندارید.
زیرا B2BKing به شما امکان میدهد هر جنبه از فروشگاه هیبریدی B2B یا B2B+B2C خود را از یک مکان مدیریت کنید.
B2BKing یک افزونه WooCommerce است که قابلیت های عمده فروشی را در هر سایت WooCommerce، جدید یا موجود، ادغام می کند.
اگرچه مملو از ویژگی های قدرتمند است، اما فشار اضافی بر نصب WooCommerce + WordPress شما وارد نمی کند. همچنین می توانید بدون هیچ مشکلی از آن در کنار سایر افزونه ها استفاده کنید.
اما آیا راه اندازی و استفاده از B2BKing آسان است؟ برخی از ویژگی های بارز آن چیست؟ آیا به اندازه کافی ماژولار برای کاربران است؟
در این بررسی عملی B2BKing، پاسخ این سوالات و موارد دیگر را خواهید گرفت.
نمای کلی B2BKing و ویژگی های کلیدی
B2BKing به شما امکان می دهد تخفیف های عمده فروشی ایجاد کنید، قوانین قیمت گذاری پویا، فرم های ثبت کسب و کار و موارد دیگر را تنظیم کنید.
ادامه مقاله در زیر
این افزونه چندین ویژگی مفید دارد، از جمله:
- فرم سفارش عمده فروشی
- وب سایت را به طور کامل مخفی کنید یا قیمت ها را برای مهمان پنهان کنید
- پیام رسانی و مکالمه
- درخواست نقل قول
- ثبت نام B2C و B2B جداگانه
- کنترل دید محصول و دسته
- سند مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا
- تخفیف های مبتنی بر شرایط
- هشدارهای ایمیل پیشرفته
- درگاه پرداخت فاکتور
بیش از 14000 کسب و کار در حال حاضر از B2BKing برای تجهیز سایت های خود به قابلیت های عمده فروشی قدرتمند استفاده می کنند.
دست به کار با B2BKing
در این بخش، نحوه نصب و استفاده از ویژگی های مختلف افزونه را در سایت ووکامرس به شما نشان می دهم.
قبل از غواصی، توصیه می کنم از آن دیدن کنید نسخه ی نمایشی زنده B2BKing– ایده ای سریع از آنچه می توانید با کمک این ابزار به دست آورید به شما می دهد.
انجام شده؟ سرد. حالا بریم سراغ چیزهای خوب.
در حال نصب افزونه
ابتدا B2BKing را از آن دانلود کنید صفحه WordPress.org
یا با استفاده از عملکرد جستجوی افزونه در وب سایت وردپرس خود به دنبال “B2BKing” باشید. با باز کردن داشبورد مدیریت و انتخاب می توانید به آن دسترسی داشته باشید افزونه ها > افزودن جدید.
فایل فشرده افزونه را آپلود کنید، سپس افزونه را نصب و فعال کنید.
پس از اتمام، B2BKing را به عنوان یک آیتم در منوی سمت چپ داشبورد وردپرس خود خواهید دید. روی آن کلیک کنید و به افزونه دسترسی پیدا خواهید کرد.
با استفاده از B2BKing
پیکربندی تنظیمات B2BKing نحوه شروع استفاده از افزونه است.
با این حال، ابتدا باید استراتژی عمده فروشی خود را تعریف کنید تا بتوانید بر اساس آن موارد را تنظیم کنید.
به مخاطبان هدف و انواع محصولاتی که می فروشید فکر کنید.
اگرچه هر فروشگاهی نیازهای متفاوتی خواهد داشت، برخی از ویژگی های B2BKing باید در همه جا مفید باشند. این شامل:
وضعیت پلاگین
از تنظیمات اصلی، می توانید وضعیت فروشگاه خود را تنظیم کنید. اگر می خواهید به طور انحصاری عمده فروشی به مشاغل بفروشید، کادر فروشگاه B2B را علامت بزنید. اگر می خواهید هم به صورت عمده و هم خرده فروشی بفروشید، جعبه هیبریدی B2B و B2C را بررسی کنید.
انتخاب گزینه ترکیبی به این معنی است که محصولات خاص B2B شما به مشتریان B2C شما نشان داده نمی شوند، اما خریداران عمده می توانند بدون هیچ مشکلی آنها را مشاهده کنند.
محدودیت دسترسی
این تابع به شما امکان میدهد کنترل کنید که بازدیدکنندگان مهمان به چه عناصری دسترسی داشته باشند یا ببینند.
بسته به استراتژی خود، می توانید انتخاب کنید که محصولات خود را پنهان کنید و خرید کنید، قیمت های خود را پنهان کنید یا کل وب سایت خود را پنهان کنید. تنظیمات پنهان کردن کل وب سایت صفحه ای را نشان می دهد که از ورود به سیستم برای مشاهده فروشگاه عمده فروشی آنلاین خود درخواست می کند.
اگر تصمیم به پنهان کردن فروشگاه و محصولات خود دارید، می توانید به تنظیمات دیگری دسترسی داشته باشید که به شما امکان می دهد دسترسی به صفحات را محدود کنید. غیرفعال کردن آن به مشتریان بالقوه اجازه می دهد تا صفحات دیگری مانند صفحه درباره ما شما را مشاهده کنند. این می تواند برای تشویق بازدیدکنندگان به خرید از کسب و کار شما مفید باشد.
ثبت
فعال کردن این گزینه کشویی راهی برای تنظیم ثبت کسب و کار است. پس از انجام این کار، کاربران می توانند بر اساس اینکه آیا به B2B یا B2C علاقه مند هستند، دسته بندی مناسب را انتخاب کنند.
شما همچنین می توانید دو ثبت نام متفاوت داشته باشید، اما این نیاز به صفحات جداگانه برای مشتریان B2C و B2B دارد. به علاوه، باید از کدهای کوتاه برای تعیین مشتریانی که می توانند ثبت نام کنند، استفاده کنید.
وقتی همه چیز تمام شد، به WooCommerce > Settings > Accounts & Privacy و گزینه اجازه دادن به مشتریان برای ایجاد حساب در صفحه “حساب من” را فعال کنید.
فرم سفارش عمده
اگر میخواهید کارها را برای خریداران B2B راحت کنید، باید یک فرم سفارش انبوه ارائه دهید. این به شرکتها اجازه میدهد محصولات را به سرعت سفارش دهند (و همچنین سفارش مجدد دهند). می توانید فرم سفارش انبوه را از طریق پنل تنظیمات B2BKing فعال کنید.
چیزی که من در مورد این فرم دوست داشتم این است که شما می توانید در هر نقطه از سایت با استفاده از کد کوتاه زیر: [b2bking_bulkorder]
به علاوه، من عاشق محتویاتی هستم که به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. یک جستجوی سریع و فوری AJAX وجود دارد که کاربران می توانند برای جستجوی سریع محصولات از آن استفاده کنند. و هنگامی که مقداری را وارد می کنند، جمع فرعی به طور خودکار محاسبه می شود.
علاوه بر این، کاربران می توانند انتخاب کنند که محتویات فرم را به سبد خرید خود اضافه کنند یا آنها را به عنوان لیست خرید ذخیره کنند تا بعداً سریعتر دسترسی داشته باشند.
دید محصول
با استفاده از این ویژگی، میتوانید مواردی را که وارد نشدهاند نشان داده یا پنهان کنید.
اما برای اینکه به درستی کار کند، ابتدا باید گروه ایجاد کنید.
ایجاد گروهها برای مشتریان B2B و B2C به شما امکان میدهد قابلیت مشاهده و روشهای پرداخت و ارسال را کنترل کنید.
در اینجا نحوه انجام آن آمده است:
- برو به گروه ها منو و انتخاب کنید گروه های تجاری.
- کلیک ایجاد گروه جدید در منوی بعدی
- یک نام برای گروه خود وارد کنید
- فعال یا غیرفعال کنید پرداخت و روش های حمل و نقل مخصوص گروه شما
- کلیک انتشار
خودشه.
اکنون فقط باید سوئیچ دید را فعال کنید تا عملکرد کار کند.
تنظیمات دیگر و پیشرفته
این بخش به شما امکان میدهد رنگهای شناور جلویی و جلویی را به همراه سرصفحه فهرستهای خرید تغییر دهید.
بعلاوه، گزینه های زیادی در اختیار دارید، از جمله:
- درخواست های نقل قول: این به شما امکان می دهد نقل قول های سفارشی را برای همه، مهمانان، B2C یا B2B فعال کنید. شما همچنین می توانید با توجه به اولویت خود، فیلدهای نقل قول سفارشی را طراحی کنید.
- ارائه می دهد: این به شما امکان می دهد تا برای گروه ها یا مشتریان خاصی کار خاصی انجام دهید. به عنوان مثال، شما می توانید یک بسته از 100 محصول تهیه کنید و آن را با قیمتی با تخفیف ارائه دهید. این تابع همچنین به شما امکان می دهد متن پیشنهادی خود را بنویسید.
- قیمت و نمایش محصول: با استفاده از این گزینه، می توانید MOQ را در صفحات آرشیو یا فروشگاه نشان دهید، قیمت عمده فروشی و خرده فروشی را به مشتریان B2B نمایش دهید و تنظیمات مالیات بر ارزش افزوده را خودکار کنید.
و خیلی چیزهای دیگر.
قیمت گذاری B2BKing
B2BKing دو نسخه از پلاگین خود را ارائه می دهد: یک نسخه رایگان و یک نسخه حرفه ای.
می توانید نسخه رایگان آن را از افزونه دانلود کنید صفحه WordPress.org. برای نسخه Pro، باید مراجعه کنید وب سایت رسمی B2BKing و برای یک طرح ثبت نام کنید
در زمان نگارش این مقاله، B2BKing تخفیف زیادی را در برنامه های قیمت سالانه خود ارائه می دهد:
- راه اندازی (35% تخفیف) – 129 دلار برای 1 وب سایت در سال با پشتیبانی و به روز رسانی افزونه
- حرفه ای (40٪ تخفیف) – 179 دلار برای 3 وب سایت در سال با پشتیبانی از افزونه و به روز رسانی
- توسعه دهنده (25% تخفیف) – ۲۹۹ دلار برای وب سایت های نامحدود در سال با پشتیبانی و به روز رسانی افزونه
حکم نهایی
قرار گرفتن خود به عنوان یک کسب و کار عمده فروشی مجموعه ای از مسئولیت ها را به همراه دارد.
از ایجاد تخفیف های عمده فروشی تا مدیریت فرم های ثبت کسب و کار، موارد زیادی برای مدیریت وجود دارد.
با B2BKing می توانید تمام این کارها را با چند کلیک انجام دهید.
در حالی که شروع کار با این افزونه آسان است، توسعه دهنده آن را ارائه می دهد مستندات گسترده در صورت گیر افتادن در هر نقطه.
برای تبدیل فروشگاه آنلاین خود به یک فروشگاه عمده فروشی کاملاً کاربردی هیجان زده هستید؟
دریافت B2BKing برای WooCommerce
منبع: https://wplift.com/b2bking-new-review