
بروزرسانی: 18 تیر 1404
فیلتر جستجوی دیدگاه های Google دیدگاه های متنوعی را با محتوای جذاب ارائه می دهد
Google Perspectives، یک فیلتر جستجوی معرفی شده در Google I/O که محتوا را با دیدگاه هایی درباره درخواست شما نمایش می دهد، اکنون در تلفن همراه در دسترس است.
فیلتر دیدگاه های ما اکنون در وب تلفن همراه و برنامه Google برای جستجوها (در حال حاضر به زبان آمریکایی/انگلیسی) در دسترس است، جایی که شنیدن نظرات افراد دیگر ممکن است مفید باشد. این به شما امکان می دهد فیلم ها، تصاویر و پست هایی را که افراد در سایت های انجمن و جوامع رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند را بیابید. بیشتر بدانید:… pic.twitter.com/LNZJ5K4flr
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 26 ژوئن 2023
فیلتر Perspectives یک رویکرد جایگزین برای جمع آوری اطلاعات لازم برای تصمیم گیری آگاهانه در اختیار کاربران جستجو قرار می دهد.
این مقاله به بررسی انواع برتر محتوا در دیدگاه های Google، اثربخشی فیلتر جستجو در ارائه محتوای به موقع و نحوه نمایش در نتایج فیلتر شده می پردازد.
چگونه نتایج دیدگاه ها با SERP های استاندارد متفاوت است
برخلاف SERP های استاندارد، Perspectives ویدئو، پست های رسانه های اجتماعی، اخبار، پرسش و پاسخ و بحث های انجمن را از منابع منتخب ترکیب می کند تا مجموعه ای از دیدگاه های معتبر را در مورد یک موضوع مورد سوال ایجاد کند.
جالب است که پس از سال ها بحث در مورد اینکه آیا سیگنال های اجتماعی یک فاکتور رتبه بندی هستند یا خیر، گوگل تعداد بازدیدهای ویدیویی، نظرات و لایک های محتوای اجتماعی را در نتایج جستجوی Perspectives گنجانده است.
برترین انواع محتوا در دیدگاه گوگل
موارد زیر انواع جستجوی محتوا را که کاربران به فیلتر چشم انداز تغییر می دهند مشاهده می کنند و هر نوع محتوا در برآوردن یک جستار چقدر مفید است.
ویدئوهای یوتیوب
ویدیوهای YouTube توسط بازبینان محصول، مشتریان و برندها به طور یکسان اغلب در Perspectives ظاهر می شوند. نتایج جستجو اغلب بازدیدها، طول و سن ویدیو را نشان می دهد و به کاربران جستجو ایده می دهد که چقدر محبوب، عمیق و به روز است.

ویدیوهای TikTok
اگرچه نه به اندازه YouTube، اما Google ویدیوهای TikTok را با سن و تعداد بازدید در نتایج Perspectives ترکیب می کند. در یک مثال، گوگل حتی یک ویدیوی TikTok را در مورد یک روند ویروسی از حساب خود اضافه کرد.

پست های ردیت
Reddit برای بسیاری از جست و جوهای گوگل چشم اندازهایی ارائه می کند. کاربران می توانند به سرعت سن پست Reddit و تعداد نظرات را در اکثر موارد مشاهده کنند، با این فرض که هنوز در دسترس عموم است.

پست های Quora
پست های Quora، یک پلتفرم معروف پرسش و پاسخ، با سن پست در Perspectives ظاهر می شوند.

پاسخ های StackOverflow
علاوه بر پست های Reddit و Quora، Perspectives پاسخ های StackOverflow را با سن آنها برای برخی جستجوهای فنی نشان می دهد. این می تواند به ویژه در صورتی مفید باشد که کاربر به جدیدترین اطلاعات نیاز داشته باشد، زیرا می تواند پست های سه هفته یا 13 سال قبل را انتخاب کند.

توییت ها
توییت هایی درباره یک عبارت جستجو ممکن است در نتایج جستجوی فیلتر شده با دیدگاه ها ظاهر شوند، اغلب با سن توییت و تعداد لایک هایی که دریافت کرده است.

پست های اینستاگرام
پست های اینستاگرام، مانند توییت ها، همراه با تعداد لایک ها و سن اینستاگرام در Perspectives نشان داده می شوند.

بحث های انجمن
Google گاهی اوقات Perspectives را در قالب پست های انجمن قدیمی برای جست وجو ارائه می کند.

پست های وبلاگ و مقالات خبری
در حالی که Google Discover به روزترین اخبار را برای کاربران جستجو می آورد، Google Perspective نتایج کمی تاریخ دار را برای پرسش هایی که می توانند از جدیدترین اطلاعات ممکن استفاده کنند، ارائه می کند.

نحوه رتبه بندی در دیدگاه های گوگل
آیا می خواهید محتوای شما در آن ظاهر شود؟ دیدگاه های گوگل هنگامی که شخصی برای کسب و کار، محصولات، خدمات و کلمات کلیدی هدف شما جستجو می کند؟
- اطمینان حاصل کنید که محتوا را در پلتفرم هایی منتشر می کنید که به احتمال زیاد در نتایج جستجو با فیلتر کردن دیدگاه ها مانند YouTube، Reddit، Twitter و موارد دیگر نشان داده شده در مثال بالا ظاهر می شوند.
- هدف قرار دادن تصاویر و ویدیوهای بهینه شده در بیشتر پست های رسانه های اجتماعی، مقالات خبری و غیره خود را داشته باشید، زیرا هر دو معمولاً بهترین تعامل در رسانه های اجتماعی را ایجاد می کنند و در نتایج Perspectives بیشتر برجسته می شوند.
- محتوا را تبلیغ کنید تا سیگنال های اجتماعی را که دیدگاه های Google با نتایج نشان می دهد، از جمله بازدیدهای ویدیویی، پسندیدن ها و نظرات به نمایش بگذارد.
- برای ایجاد محتوای ارزشمند تولید شده توسط کاربر و پاسخ به سوالات متداول در مورد محصولات و خدمات خود، یک تالار گفتمان/بورد گفتگو به وب سایت خود اضافه کنید.
همانطور که در مثال های بالا مشاهده شد، نتایج Google Perspective می تواند از چند روز تا تقریباً دو دهه گذشته باشد، بنابراین ممکن است بخواهید محتوای موجود خود را به روش های زیر برای آن بهینه کنید.
- تأیید کنید که کلمات کلیدی مورد نظر همچنان برای ترافیک و تبدیل بهترین هستند.
- تصاویر و ویدیوهای بهینه شده را به پست های وبلاگ موجود، بحث های انجمن و سایر محتوای قابل ویرایش وب سایت اضافه کنید و دیدگاه های متنوعی را در مورد محصولات یا خدمات خود ارائه دهید.
- عناوین، توضیحات، تصاویر کوچک و قابلیت مشاهده ویدیوهای YouTube موجود را ویرایش و بهینه کنید.
- پاسخ های موجود در Quora را ویرایش و بهینه کنید.
برای دیده شدن در Google Perspectives، محتوای ارزشمندی برای مخاطب ایده آل خود ایجاد کنید و مانند مثال های بالا آن را بهینه کنید. پس از انتشار، کار با محتوای خود را متوقف نکنید تا زمانی که محتوای خود را تا حد امکان درگیر اجتماعی کنید.
تصویر ویژه: زنگ های منجمد/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-perspectives-search-filter/490101/