سیاست های درخواست مجدد برنامه شریک YouTube Revamps


YouTube خط‌مشی‌های درخواست مجدد خود را برای YouTube Partner Program (YPP) به‌روزرسانی کرده است.

برنامه YPP به سازندگان محتوای واجد شرایط اجازه می دهد تا از ویدیوهای خود از طریق تبلیغات، اشتراک و سایر جریان های درآمدی در پلتفرم کسب درآمد کنند.

تغییرات در برنامه بر متقاضیان جدید و کانال های تعلیق شده از YPP تأثیر می گذارد.

اگر می خواهید روزی از محتوای خود در YouTube کسب درآمد کنید، این یک به روز رسانی مهم است که باید به آن توجه کنید.

برنامه شریک YouTube – چه چیزی در حال تغییر است؟

از 5 ژوئن 2023، کانال‌هایی که برای اولین بار برای YPP درخواست می‌کنند و رد می‌شوند، 21 روز فرصت دارند درخواست تجدیدنظر کنند یا 30 روز منتظر بمانند تا بتوانند دوباره درخواست دهند.

پس از 30 روز، اگر کانالی دوباره درخواست دهد و دوباره رد شود، 21 روز فرصت دارد تا درخواست تجدید نظر کند، اما باید 90 روز منتظر بمانید تا درخواست مجدد ارسال شود.

هدف این تغییر اولویت دادن به بررسی به موقع متقاضیان جدید و درخواست تجدیدنظر است.

ردها معمولاً به دلیل نقض خط‌مشی‌های کسب درآمد YouTube است.

این خط‌مشی‌ها شامل دستورالعمل‌هایی در مورد اصالت، حق نسخه‌برداری و محتوای مناسب آگهی‌دهنده است، که تضمین می‌کند سازندگان به استانداردهای YouTube پایبند هستند و محیطی امن برای بینندگان و تبلیغ‌کنندگان فراهم می‌کنند.

کانال‌هایی که قبلاً در YPP تعلیق شده‌اند نیز 21 روز فرصت دارند تا درخواست تجدیدنظر کنند و قبل از درخواست مجدد باید 90 روز منتظر بمانند.

این خط‌مشی برای کانال‌هایی اعمال نمی‌شود که به دلیل فسخ قرارداد، خواب آلودگی، یا قطع پیوند از شبکه چند کاناله خود (MCN) که MCN نیز نامیده می‌شود، برنامه را ترک می‌کنند.

خط‌مشی حالت توقف از 90 روز به 120 روز برای کانال‌هایی که عضویت ارائه می‌دهند تمدید خواهد شد.

کانال‌های تعلیق شده از YPP 120 روز فرصت دارند تا دوباره وارد برنامه شوند و عضویت را از سر بگیرند قبل از اینکه مبلغ پرداختی ماه گذشته به اعضای موجود بازپرداخت شود.

به‌روزرسانی‌های اضافی برای سازندگان YouTube

اخبار هفتگی YouTube برای سازندگان شامل به‌روزرسانی‌های اضافی زیر بود:

  • پادکست در برنامه YouTube Music: پادکست‌ها در ایالات متحده در برنامه YouTube Music در دسترس خواهند بود و مناطق بیشتری به زودی دنبال می‌شوند.
  • ETAهای پردازش ویدیو: YouTube ETAهای پردازش ویدیو را به صفحه جزئیات ویدیو در استودیو وب اضافه می‌کند و به سازندگان اجازه می‌دهد تا روی نشان‌های کیفیت ویدیو حرکت کنند تا زمان پردازش باقی‌مانده برای هر سطح را ببینند.
  • برابری تریلر کانال در تلفن همراه: سازندگان اکنون می‌توانند یک پیش‌پرده کانال را برای بینندگان مشترک در هر دو پلتفرم دسک‌تاپ و تلفن همراه پیکربندی کنند، با پخش خودکار بی‌صدا که اکنون در تلفن همراه در دسترس است. هدف این به روز رسانی ایجاد برابری ویژگی ها بین دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه است.

منبع: یوتیوب

تصویر ویژه ایجاد شده توسط نویسنده با استفاده از Midjourney




منبع: https://www.searchenginejournal.com/youtube-revamps-partner-program-re-application-policies/485851/