به عکاسی و شیمی آلی علاقه دارد و تا امروز تولید مطالب متنوعی از مجله فرادرس را در حوزههای شیمی، هنر و بازاریابی به عهده داشته است. او اکنون به عنوان دبیر ارشد مجله علمی-آموزشی فرادرس فعالیت میکند. کمپین تبلیغاتی با کلمه کلیدی «استارتآپ بانوان» تشکیل شده و نام «usboost» برای آن در نظر گرفته شده است. قیمت رپورتاژ آگهی به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر شرکت، تعرفه مخصوص به خود را برای این منظور در نظر میگیرد اما در ادامه، عوامل مختلف تاثیرگذار بر قیمت رپورتاژ آگهی را بررسی میکنیم. به این نکته نیز باید اشاره کنیم که اگر رپورتاژ خبری مناسبی تهیه شود، در شبکههای اجتماعی نیز به طور طبیعی (ارگانیک) به اشتراک گذاشته میشود که از همین امر میتوان برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کرد.
۱- وبسایت یا مجله مورد نظر را مطالعه کنید
یکی از مهمترین مواردی که هنگام راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی باید بدان توجه داشته باشید، طبیعی بودن روند نگارش و قرارگیری لینکهای داخل متن است. با توجه به این که رپورتاژ نوعی تبلیغات پولی است، اگر گوگل متوجه کوچکترین مورد غیر طبیعی در رپورتاژ شود، قطعا شما را با پنالتی گوگل، جریمه خواهد کرد. بنابراین زمانی که رتبه سیمیلاروب سایت بهتر باشد، نشان دهنده این نکته است که بازدیدهای این سایت بیشتر است. به همین تناسب تعداد افراد بیشتری به رپورتاژ آگهی شما جذب خواهند شد. در این مرحله اگر در هنگام تولید رپورتاژ به مسائلی که گفته شد به درستی عمل کرده باشید، شاهد این موضوع خواهید بود که افراد بسیاری از طریق این سایتها به سمت سایت شما روانه خواهند شد.
بنابراین زمان نوشتن محتوای رپورتاژ آگهیتان، ۱۰ نکته زیر را فراموش نکنید. در این متن ما برای شما به صورت کامل و ساده رپورتاژ آگهی چیست و مزایای استفاده از آن و نوشتن رپورتاژ آگهی و قیمت رپورتاژ آگهی را برایتان شرح میدهیم پس تا آخر متن با ما همراه باشید. اگر شما جزو این دسته هستید، بازی Follow و NoFollow و Sponsored را رها کنید و انتشار رپورتاژ آگهی در سایتهای معتبر را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرید. شما ترافیک میخواهید و هر نوع بک لینک معتبر، مستقل از اینکه با چه کدی اعلام شده باشد، میتواند این ترافیک را برایتان تأمین کند.
رپورتاژها را در یک تقسیمبندی کلی میتوان به دو دستهی تجاری و سیاسی تقسیم کرد. در رپورتاژ تجاری، هدف پیدا کردن مصرفکننده و مشتری جدید است و در رپورتاژ سیاسی، هدف این است که دیدگاههای سیاسی مخاطب نسبت به یک موضوع، فرد یا حزب تغییر کرده یا اصلاح شود. روشهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد؛ ولی کدامیک برای تبلیغ اپلیکیشن مناسب است؟ این مقاله را تا انتها بخوانید تا… حتما از کلمات و عبارات مترادف و هم خانواده استفاده کنید تا به بهبود سئوی مقاله کمک کنید. مثلا تبلیغات پنهان و غیرمستقیم – استفاده از یک محصول خاص در صحنههایی از یک فیلم یا سریال – تاثیر بیشتری نسبت به معرفی آن به طور مستقیم است. تعمیر و نگهداری یخچال یکی از نکاتی است که اغلب مردم درگیرآن هستند.
رپورتاژ آگهی تبلیغ محسوب میشود یا بازاریابی محتوا؟
پیش نیاز مطالعه این درس درس رپورتاژ آگهی زیرمجموعهی مباحث دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا در متمم است. اما به شکل کاملاً مستقل تدوین شده و بدون مطالعهی سایر درسها هم میتوانید آن را بخوانید. تریبون همیشه و مستمر ثبت رپورتاژ آگهی شما و لینک سازی های داخل آن را به صورت خودکار رصد و پایش میکند تا حذف یا نوفالو نشوند.
- برای اثربخشی بیشتر رپورتاژ آگهی به محتوایی تخصصی و مرتبط نیاز دارید تا بتوانید مخاطبان رسانهی هدف را به بهترین شکل ممکن با کسبوکار خود آشنا کنید.
- در ضمن با توجه به راهاندازی پنل جدید راشوب میتوانید از امکانات آن در جهت ساختن کمپینهای متنوع و دریافت تخفیفات استثنائی بهرهمند شوید.
- از صدا و سیما تا مجلات و روزنامهها و سایتهای خبری و کانالهای تلگرام و اکانتهای شبکه های اجتماعی (مثلاً اینستاگرام).
- بسیاری از رسانهها امکان انتشار یا درج رپورتاژ آگهی را در اختیار شما قرار میدهند.
- با تولید رپورتاژ آگهی در این سایتها میتوانید بازدید سایت خود را به طرز چشمگیری افزایش داده و شاهد رشد و ترقی وبسایت خود باشید.
یک رپورتاژ آگهی حرفهای، یک آگهی فروش را بدون حس تهوعآور به مخاطبان عرضه میکند و مشتریان بالقوه را به مشتریان وفادار بدل میکند. با انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر و پرخواننده، شما فرصت این را دارید که خودتان را به طور کامل به کاربران ایرانی معرفی نمایید. تا بدینجا تلاش کردیم به نکات مهمی در روند تولید محتوا رپورتاژ اشاره کنیم. اما باید بدانید برخی از اشتباهات وجود دارند که باعث میشوند روند تولید محتوا به خوبی پیش نرود و رپورتاژ به موفقیت موردنظر نرسد. در ادامه به معرفی اشتباهات رایج در تولید محتوای رپورتاژ میپردازیم.
رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟ 100 برابر رشد بیشتر!-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک
در مطالب پیشین مجله فرادرس با رپورتاژ آگهی آشنا شدیم و نحوه بررسی عملکرد رپورتاژ آگهی و تاثیرات آن بر روی سئو را مرور کردیم. در این آموزش قصد داریم نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی اثر گذار را بررسی کنیم. از آنجایی که رپورتاژ آگهی ترکیبی از یک متن تبلیغاتی و یک مقاله است در نتیجه شخص نویسنده نیز باید با مهارتهای کپیرایتینگ و تولید محتوا آشنا باشد تا رپورتاژ آگهی مناسبی را تهیه خرید رپورتاژ اگهی (https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/) کند. برای آنکه با رپورتاژ آگهی آشنا شویم بهترین کار این است که واژه انگلیسی آن یعنی «Advertorial» را بررسی کنیم. با توجه به این بررسی به راحتی میتوان دریافت که رپرتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری به نوعی تبلیغ در یک نشریه، مجله یا وبسایت میگویند و این تبلیغ با نوع محتوای آن تحریریه هماهنگی دارد. برترین ویژگی این نوع بازاریابی در این است که خواننده متن در نگاه اول نمیتواند به سرعت تشخیص دهد که با نوعی تبلیغ روبرو است و محتوای مورد نظر را همانند سایر مطالب نشریه، بررسی میکند.
رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ آگهی در حقیقت یک خبر تبلیغاتی است که در سایت های خبری منتشر می گردد. دپارتمان آموزشی رپورتاژ ادز برای افزایش اطلاعات مشتریان خود در حوزه رپورتاژ آگهی بخش آموزشی ویژه ای را در وب سایت برای این بحث اختصاص داده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد سئو و رپورتاژ آگهی به بخش آموزش رپورتاژ ادز مراجعه کنید.