
بروزرسانی: 23 خرداد 1404
راه های جدید برای کسب درآمد، ابزارهای هوش مصنوعی
رهبر جدید یوتیوب، نیل موهان، اولویت های این شرکت را برای سال 2023 اعلام کرده و بر تعهد خود به حمایت از سازندگان و هنرمندان در پلتفرم خود تاکید کرده است.
در شرایط چالش برانگیز اقتصاد کلان، موهان اظهار داشت که یوتیوب همچنان به قرار دادن سازندگان در اولویت های خود ادامه می دهد و فرصت هایی را برای رشد کسب وکارشان و کسب درآمد از انجام کاری که دوست دارند ارائه می دهد.
راه های بیشتر برای سازندگان برای کسب درآمد
موهان اعلام کرد که یوتیوب ابزارهای بیشتری را در اختیار سازندگان قرار می دهد تا بتوانند در این پلتفرم امرار معاش کنند.
این شرکت در حال گسترش کسب و کار اشتراک خود، سرمایه گذاری در خرید و بهبود عرضه کالاهای دیجیتال پولی خود است.
این گزینه ها برای سازندگان تأثیرگذار هستند، به طوری که بیش از شش میلیون بیننده برای عضویت کانال در YouTube در دسامبر 2022 پرداخت کردند که نشان دهنده افزایش 20 درصدی نسبت به سال قبل است.
گوش دادن به سازندگان
بازخورد سازنده بخش مهمی از نحوه توسعه محصولات YouTube است و موهان قصد دارد با سازندگان بیشتری به صورت حضوری ملاقات کند تا از نحوه حمایت از آنها مطلع شود.
اخیراً YouTube از سازندگان درباره اهمیت گسترش دسترسی برای افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند شنیده است.
اکنون به لطف سرمایه گذاری بلندمدت در یادگیری ماشینی، زیرنویس های خودکار را به زبان های بیشتری ارائه می کند.
ساختن برای آینده
YouTube روی ویژگی ها و تجربیاتی سرمایه گذاری می کند که اکنون و در آینده آن را به خانه بینندگان و سازندگان تبدیل می کند.
این شرکت در حال دوبرابر کردن استریم و تلویزیون متصل است، پتانسیل خلاقانه جدید را باز می کند، و بوم را برای سازندگان در قالب های مختلف گسترش می دهد.
یوتیوب اخیراً تجربه تلفن همراه Shorts را با قالبی مناسب برای تلویزیون تطبیق داده است و موهان خاطرنشان می کند که تلویزیون در سال گذشته سریع ترین رشد را داشته است.
سازندگان: باز کردن خلاقیت در قالب ها
YouTube Shorts به سازندگان دسترسی بیشتری می دهد، به طور متوسط \u200b\u200bبیش از 50 میلیارد بازدید روزانه دارد، و تعداد کانال هایی که روزانه در Shorts آپلود می کنند در سال گذشته حدود 80 درصد افزایش یافته است.
YouTube با ویژگی های جدید در YouTube Studio، نمایش پادکست های خود را در این پلتفرم برای سازندگان آسان تر می کند.
اواخر امسال، ادغام RSS راه دیگری را برای آپلود نمایش های خود در YouTube به پادکست ها ارائه می کند و گزینه های شنیداری بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.
علاوه بر این، یوتیوب ابزار جدیدی ارائه می کند که به سازندگان اجازه می دهد یک Short را در یک طرح بندی کنار هم با فیلم های Shorts و YouTube ضبط کنند تا به راحتی برداشت خود را از یک روند اضافه کنند یا با واکنش ها همراه شوند.
آینده هوش مصنوعی در ویدئوهای دیجیتال
YouTube در حال تخیل آینده خلقت است و ابزارهای پیچیده ای را برای سازندگان ایجاد می کند تا جاه طلبی های خود را در برنامه های کوتاه، زنده، پادکست و موارد دیگر توسعه دهند.
با قابلیت های مولد هوش مصنوعی، سازندگان می توانند داستان سرایی خود را گسترش دهند و ارزش تولید را افزایش دهند.
YouTube برای توسعه این ویژگی ها با نرده های محافظ متفکر وقت صرف می کند و قصد دارد ابزارهایی را برای سازندگان و محافظت هایی برای پذیرش مسئولانه این فناوری ارائه کند.
به طور خلاصه
یوتیوب امسال از سازندگان و هنرمندان در پلتفرم خود با فراهم کردن فرصت های بیشتر برای کسب درآمد و بهبود دسترسی و ویژگی ها بر اساس بازخوردشان، حمایت می کند.
YouTube در حال سرمایه گذاری در آینده پخش جریانی و تلویزیون متصل و باز کردن پتانسیل خلاقانه جدید برای کانال ها در قالب های مختلف است.
علاوه بر این، این شرکت با بررسی قابلیت های مولد هوش مصنوعی که می تواند داستان سرایی و ارزش تولید را افزایش دهد، آینده خلقت را متصور است.
هدف یوتیوب این است که در صنعت ویدیوی دیجیتال پیشرو باقی بماند و به ایجاد خانه برای سازندگان و بینندگان ادامه دهد.
تصویر ویژه: Ahmadryd307/Shutterstock
منبع: یوتیوب
منبع: https://www.searchenginejournal.com/youtubes-priorities-for-2023-new-ways-to-make-money-ai-tools/481316/