بسیاری از شرکتهای میزبانی بزرگ که به مشتریان وردپرس خدمات ارائه میدهند، مانند WP Engine، GoDaddy، و Bluehost، قبلاً راهحلهای میزبانی شده WooCommerce خود را توسعه دادهاند، اگرچه بسیاری از شرکتهای کوچکتر وجود دارند که افزونهها، تمها و نصب دوستانه را ارائه نمیدهند. برای مشارکت با سازندگان WooCommerce باز است.
پیشنهاد Bluehost با هدف ارائه خدمات به بازرگانانی است که خودشان فروشگاه ها را می سازند. این شرکت راه حل پرداخت خود را ایجاد نکرده است، اما به ارائه دهندگان پرداخت محبوب مانند PayPal و Stripe متصل می شود و گزینه های پول نقد هنگام تحویل و تحویل در فروشگاه را ارائه می دهد.
Maiorana نمی تواند جزئیات بیشتری از راه حلی که در حال توسعه است به اشتراک بگذارد، اما با بیش از 800 محصول در بازار WooCommerce.com، این شرکت این توانایی را دارد که یک معامله قانع کننده در مورد برنامه های افزودنی برای کسانی که با آنها میزبانی می کنند ارائه دهد. WooCommerce همچنین در حال حاضر در حال آزمایش بتا WooPay است، یک تجربه پرداخت بین سایتی با یک کلیک که از پرداخت WooCommerce استفاده می کند. ادغام WooPay با شبکه مشتریان میزبانی WooCommerce نیز ممکن است به پرداخت جدید (و WooCommerce Payments) رونق زیادی بدهد.
او گفت: “یک تفاوت مهم این است که ما واقعاً بر روی اکوسیستم WooCommerce – از جمله هزاران میزبان وب که به پشتیبانی و هدایت وردپرس و Woo در سراسر جهان کمک می کنند – به عنوان مهم ترین “مشتری” خود متمرکز شده ایم.
در نوامبر 2021، GoDaddy Pagely را با هدف استقرار یک محصول جدید SaaS WooCommerce خریداری کرد. Pagely با خریدهای قبلی 2020 Poynt، یک پردازنده پرداخت، و SkyVerge، یک شرکت محبوب توسعه افزونه WooCommerce، جفت شد تا یک راه حل یکپارچه ایجاد کند. ماه گذشته، GoDaddy راه اندازی شد پیش نمایش دسترسی باز از مدیریت فروشگاه های ووکامرس به مشتریان مستقر در ایالات متحده
WooCommerce در آغاز سفر خود به سمت راهاندازی یک راهحل میزبانی شده است، اما این شرکت همچنین نقش متفاوتی را در اکوسیستم به عنوان نگهدارنده نرمافزار اصلی بازی میکند. Maiorana در مصاحبه ای با Tavern پس از سخنرانی اصلی خود گفت که اکثریت قریب به اتفاق (90٪) از توسعه هسته WooCommerce در حال انجام توسط تیم WooCommerce در Automattic انجام می شود.
“موضوع ما برای وردپرس ساخته شده است، از ساختار بلوکی استفاده می کند که وب سایت های وردپرس مدرن شروع به پذیرش کرده اند (یکی از اولین های مبتنی بر بلوک
مضامین بلوک WooCommerce) و همچنین شامل سه الگوی تمام صفحه برای طرحبندیها و طرحهای مختلف صفحه اصلی است.
WooSesh این هفته با یک جلسه کلیدی توسط مدیر عامل WooCommerce، Paul Maiorana، که یک مرور کلی از وضعیت فعلی اکوسیستم ارائه کرد، آغاز شد. طبق گفته های Builtwith، بیش از 3.4 میلیون وب سایت از WooCommerce استفاده می کنند که 25 درصد از میلیون ها فروشگاه آنلاین برتر را شامل می شود. این محبوب ترین راه حل در بین سایت های وردپرس با تجارت الکترونیک است که 93 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.
Bluehost دو طرح ارائه می دهد. در سال اول، وقتی صورتحساب سالانه صورت میگیرد، مشتریان 9.95 دلار در ماه برای یک فروشگاه ساده یا 12.95 دلار در ماه برای فروش در بازارهای مختلف پرداخت میکنند. مشتریان در طرح گرانتر این گزینه را دارند که موجودی محصول را در سراسر Etsy، Amazon و eBay از طریق داشبورد تلفیقی از طریق Ecomdash مدیریت کنند. در انتهای بودجه طیف میزبانی WooCommerce، پیشنهاد Bluehost بر ایجاد یک تجربه کاربرپسند و هدایتشده از ورود تاکید دارد.

در WooSesh امروز، Beka Rice، مدیر ارشد مدیریت محصول در GoDaddy، سخنرانی کرد مروری بر فروش چند کاناله و همه کاناله برای بازرگانان تجارت الکترونیک در طول ارائه او به نظر می رسد فعال کردن مدیریت فروشگاه چند کانالی یکی از اصلی ترین نقاط فروش پیشنهاد GoDaddy باشد.

Maiorana گفت: “ما همچنین با دیدگاه “اول اصلی” کار می کنیم. «این بدان معناست که تلاشهای ما در اینجا کمک میکند تا بهبودها را مستقیماً به تجربه اصلی WooCommerce و سایر برنامههای افزودنی مرتبط برگرداند. ما می خواهیم همه چیزهایی را که یاد می گیریم و هر مزیتی که کشف می کنیم به هر کاربر ووکامرس برگردانیم.
با توجه به اینکه WooCommerce به زودی با راه حل خود در WordPress.com میزبانی می شود، رقابت در مورد میزبانی تجارت الکترونیک مدیریت شده شروع به داغ شدن کرده است. ممکن است دیگر برای شرکت های میزبان کافی نباشد که WooCommerce و Storefront را به صورت از پیش نصب شده ارائه دهند. اگرچه بزرگترین شرکتهای میزبانی، فروشگاههای افزونههای ووکامرس را به منظور ایجاد بستههای قانعکننده از عملکرد فروشگاه خریداری کردهاند، اما همچنان که پذیرش WooCommerce همچنان در حال رشد است، فضایی برای پیشنهادات متنوع در طیف گستردهای از سطوح قیمتگذاری وجود دارد.