
بروزرسانی: 04 اردیبهشت 1404
در لینکدین با مقالات مبتنی بر هوش مصنوعی همکاری کنید
لینکدین در حال راه اندازی مقاله های مشترک است، ویژگی جدیدی که از دستورات مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشویق کاربران به اشتراک گذاری دانش و بینش در مورد موضوعات مختلف استفاده می کند.
مقالات مشارکتی این پتانسیل را دارند که فرصت های شبکه سازی بیشتری ایجاد کنند، به شما کمک کنند محتوای بیشتری تولید کنید و برند خود را در لینکدین رشد دهید.
در اینجا نحوه کار آنها آمده است.
مقالات مشارکتی چیست؟
مقالات مشارکتی موضوعات دانشی هستند که توسط لینکدین با بینش ها و دیدگاه های اضافه شده توسط انجمن لینکدین منتشر شده است.
مقالات مشترک با شروع گفتگوهای مبتنی بر هوش مصنوعی که با تیم تحریریه LinkedIn توسعه یافته اند، شروع می شوند.
لینکدین بر اساس رفتار کاربر، ترجیحات محتوا و سایر بینش های مبتنی بر داده، موضوعات مرتبطی را برای افراد ایجاد می کند تا درباره آنها بنویسند.
سپس، با استفاده از نمودار مهارت های لینکدین، این پلتفرم هر مقاله را با کارشناسان عضو مرتبط که می توانند درس ها، حکایات و توصیه های خود را بر اساس تجربه حرفه ای خود ارائه دهند، مطابقت می دهد.
درخواست های مقاله به صورت اعلان ارائه می شوند و از شما دعوت می کنند تا نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف به اشتراک بگذارید.
همچنین می توانید با کلیک روی «افزودن دیدگاه خود» در حین خواندن مقاله، بدون اطلاع رسانی در مورد مقاله همکاری کنید.

چرا مقالات مشارکتی برای بازاریابان ارزشمند هستند؟
مقالات مشترک به شما این امکان را می دهند که از کارشناسان صنعت بیاموزید و در مورد آخرین پیشرفت ها در زمینه خود به روز باشید.
علاوه بر این، می توانید تخصص خود را به نمایش بگذارید و با مشارکت در بینش ها و دیدگاه های خود، شهرت حرفه ای خود را در لینکدین ایجاد کنید.
هنگامی که سایر کاربران مقاله مشترکی را می خوانند، می توانند با کلیک کردن روی واکنش "دیدگرا" واکنش نشان دهند، که به نمایش محتوا در شبکه و همتایان شما کمک می کند.
مشارکت کنندگانی که به طور مداوم محتوا تولید می کنند، دیگران به عنوان روشن فکر ارزیابی می کنند، می توانند نشان جدیدی از صدای برتر انجمن را در حوزه مهارت خود کسب کنند.
این به دیگران انگیزه می دهد تا زمان و تجربه خود را در پلتفرم سهیم کنند.
اگر لینکدین بخواهد از هرزنامه ها جلوگیری کند، می تواند از واکنش روشنگرانه به عنوان یک سیستم بررسی استفاده کند، جایی که مشارکت هایی با بیشترین واکنش ها جلوتر از دیگران ظاهر می شوند.
با این حال، اطلاعیه لینکدین اشاره ای نمی کند که آیا تعداد واکنش هایی که یک مشارکت دریافت می کند بر روی دید تأثیر می گذارد یا خیر.
به طور خلاصه
مقالات مشارکتی لینکدین برای متخصصانی که به دنبال حفظ آخرین روندها و یادگیری از کارشناسان این صنعت هستند، افزودنی ارزشمند است.
با این به روز رسانی، لینکدین روی ایجاد راه های عادلانه تر برای باز کردن قفل دانش و مقایسه یادداشت ها با دیگران در همان زمینه سرمایه گذاری می کند.
با مشارکت در یک مقاله مشترک، تخصص خود را به نمایش می گذارید و برند خود را در لینکدین می سازید.
این ویژگی جدید افراد را تشویق می کند تا زمان بیشتری را برای لینکدین صرف کنند و محتوای بیشتری تولید کنند، که می تواند منجر به فرصت های شبکه سازی بیشتر شود.
منبع: لینکدین
تصویر ویژه: Mehaniq/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/collaborate-on-linkedin-with-ai-driven-articles/481679/