توییتر تبلیغات کلمات کلیدی جستجو را برای همه تبلیغ‌کنندگان عرضه می‌کند


توییتر در حال راه اندازی واحد تبلیغاتی جدیدی به نام تبلیغات کلمات کلیدی جستجو است که به کاربران امکان می دهد توییت های حمایت شده را در نتایج جستجو تبلیغ کنند.

اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برای نمایش توییت‌هایشان در بالای نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص، هزینه پرداخت کنند.

این ویژگی مشابه توییت‌های تبلیغ‌شده است که در جدول زمانی کاربران ظاهر می‌شوند، اما با مزیت اضافه نمایش در نتایج جستجو.

این به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا به مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کنند، زیرا کاربرانی که کلمات کلیدی خاصی را جستجو می‌کنند اکنون در معرض توییت‌های حمایت شده قرار خواهند گرفت.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبلیغات کلمات کلیدی جستجو را به عنوان یک هدف کمپین جدید در واسط تبلیغات توییتر بیابند.

همانطور که این شرکت در توییت بالا بیان می کند، هدف جدید تبلیغات کلمات کلیدی جستجو برای ایجاد تبدیل به وب سایت های تبلیغ کننده طراحی شده است.

تبلیغات کلمات کلیدی جستجوی توییتر از این نظر منحصر به فرد هستند که فقط کاربرانی را هدف قرار می دهند که به طور فعال کلمات کلیدی خاصی را جستجو می کنند، که سیگنال دقیق تری از قصد کاربر ارائه می دهد.

برای بیشترین ارتباط، باید از Twitter Pixel یا Conversion API در وب سایت خود استفاده کنید.

توییتر قصد دارد در آینده تبلیغات کلمات کلیدی جستجو را به سایر اهداف تبلیغاتی گسترش دهد.

مانند سایر توییت‌های تبلیغ‌شده، تبلیغات جستجو به وضوح به عنوان «ترفیع‌شده» برچسب‌گذاری می‌شوند که به تمایز تبلیغات از توییت‌های ارگانیک کمک می‌کند.

کلمات کلیدی جستجو تبلیغات به طور بالقوه می تواند درآمدزایی قابل توجهی برای توییتر باشد که این شرکت در حال حاضر به آن نیاز دارد.

رویترز گزارش ها در ماه دسامبر، هزینه تبلیغات در توییتر 71 درصد کاهش یافت.

این کاهش به دلیل کاهش هزینه‌های تبلیغ‌کنندگان برتر در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی پس از تصاحب ایلان ماسک است.

آیا معرفی تبلیغات جستجو به جذب تبلیغ کنندگان کمک می کند؟

ممکن است در اواخر این هفته زمانی که شرکت تماس درآمدی خود را برگزار می کند، درباره برنامه های توییتر برای افزایش درآمد بیشتر بیاموزیم.




منبع: https://www.searchenginejournal.com/twitter-rolls-out-search-keywords-ads-to-all-advertisers/477362/