تم WooCommerce برای فروشگاه تجارت الکترونیک طاقچه: یک راهنما


انتخاب یک تم WooCommerce برای طاقچه انتخابی شما می تواند مشکل باشد. هزاران مورد برای انتخاب وجود دارد، بنابراین محدود کردن جستجو می تواند کار زیادی را ببرد.

این پیچیده تر از انتخاب بهترین تم است. عملکرد بسیار مهم است و می تواند تفاوت زیادی را برای مشتریان شما ایجاد کند. به‌علاوه، یک موضوع WooCommerce خوب به نمایش سریع هویت برند شما در یک نگاه کمک می‌کند.

فرقی نمی‌کند شما یک برند مد مینیمالیست هستید که به دنبال یک تم شیک هستید یا لوازم جانبی فناوری با تخفیف می‌فروشید و می‌خواهید یک تجربه مشتری بی‌نقص ایجاد کنید، در اینجا نکاتی در مورد آنچه که باید جستجو کنید وجود دارد.

در قالب WooCommerce به دنبال چه چیزی باشید

برخی از ویژگی‌های کلی وجود دارد که باید در قالب WooCommerce به دنبال آنها باشید، مهم نیست کدام حوزه را انتخاب کرده‌اید:

بارگذاری زمان

شما می خواهید که موضوع انتخابی شما زمان بارگذاری سریعی داشته باشد. از دیدگاه مشتری، هیچ چیز آزاردهنده تر از انتظار برای یک وب سایت کند و بدون پاسخ نیست.

می‌توانید بررسی‌های موضوع جدید بالقوه خود را بررسی کنید تا ببینید کاربران واقعی درباره زمان‌های بارگذاری چه می‌گویند. برای نکات بیشتر، می‌توانید راهنمای ما در مورد انتخاب تم واکنش‌گرای عالی را نیز بخوانید.

سازگار با موبایل

ضروری است که وب سایت خود را تا حد امکان برای موبایل دوست داشته باشید. بسیاری از مردم ترجیح می دهند از طریق تلفن همراه خرید کنند، بنابراین به همین دلیل منطقی است که اطمینان حاصل شود که تجربه تلفن همراه تا حد امکان روان است.

علاوه بر آن، گوگل از آن استفاده می کند شیوه های نمایه سازی موبایل اول، به این معنی که وب سایت های سازگار با موبایل در فهرست بندی و رتبه بندی بهتر عمل می کنند.

بررسی کنید که طرح زمینه جدید بالقوه شما در تلفن همراه چگونه به نظر می رسد (باید بتوانید این کار را با استفاده از نسخه نمایشی زنده انجام دهید). آیا احساس شهودی دارد، آیا می توانید به راحتی متن را بخوانید و آیا تصاویر خوب به نظر می رسند؟ اینها سوالاتی حیاتی هستند که هنگام خرید تم باید در نظر داشته باشید.

راحتی در استفاده

استفاده از تم ها باید تا حد امکان آسان باشد. البته کاربران جدید WooCommerce ممکن است برای تنظیم تم جدید خود نیاز به پشتیبانی بیشتری داشته باشند. به دنبال راهنمای گام به گام نصب و سفارشی‌سازی بگردید (بررسی نظرات موضوع باید به شما ایده دهد که چقدر استفاده از آن آسان است).

ادامه مقاله در زیر

جهت یابی

ناوبری باید تا حد امکان ساده باشد، چه مشتری شما در حال مرور روی دسکتاپ، تلفن همراه یا رایانه لوحی است. آن را از دیدگاه مشتری در نظر بگیرید:

  • آیا مشتری می تواند به راحتی دسته بندی محصولات را مشاهده کند؟
  • آیا می توان محصولات را بر اساس معیارهای مختلف (قیمت، رتبه بندی مشتریان و غیره) مرتب کرد؟
  • آیا آنها می توانند به راحتی برای پرداخت کلیک کنند؟
  • آیا آنها می توانند در صورت نیاز به پشتیبانی بیابند؟

انتخاب یک تم WooCommerce برای طاقچه خود

چه در حال اداره یک کسب و کار کوچک و دست ساز مراقبت از پوست باشید یا یک فروشگاه فناوری بزرگ که صدها محصول را با قیمت های متفاوت به فروش می رساند، یک تم WooCommerce برای شما وجود دارد.

اینکه کدام موضوع را انتخاب کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد. در اینجا ویژگی های اصلی وجود دارد که باید در هنگام خرید تم برای قسمت انتخابی خود به آنها فکر کنید:

1. نوع محصول

در بالا، ایده خوبی است که نوع محصولاتی که می فروشید و تعداد تغییراتی که می خواهید ارائه دهید را در نظر بگیرید.

اگر به دنبال فروش محصولات دیجیتال هستید – به عنوان مثال، فایل های PDF یا دوره های آنلاین – احتمالاً به ده ها صفحه محصول نیاز نخواهید داشت (البته مگر اینکه تعداد زیادی PDF مختلف بفروشید!). همچنین ممکن است نیازی به نگرانی در مورد نمایش عکس های بزرگ و با کیفیت بالا نباشد.

شما به یک موضوع با صفحه فرود نیاز دارید تا نشان دهید چرا محصول خاص شما برای مردم تفاوت ایجاد می کند. به دنبال موضوعی باشید که شامل توصیفات یا نظرات مشتریان در یک مکان برجسته در صفحه فرود است، و همچنین بنرهایی برای پیشنهادات یا تخفیف‌های ویژه در صورت تمایل به ارائه آن‌ها.

یک مثال عالی از این موضوع است DGWork توسط FocuxTheme. بازخورد و پیشنهادات ویژه را متمرکز می کند و از دیدگاه کاربر بسیار آسان می توان آن را پیمایش کرد.

تم ووکامرس برای نوع محصول

2. عکاسی محصول

عکاسی خوب برای بسیاری از جایگاه‌ها، به ویژه در سبک زندگی و مد، کلید اصلی است. مشتریان دوست دارند ببینند اقلام در یک زمینه واقعی در مدل ها چگونه به نظر می رسند، و عکاسی می تواند به فروش سبک زندگی کمک کند. به عکاسی ساحلی زیبا برای لباس شنا فکر کنید.
اگر اهل سبک زندگی یا مد هستید، موضوعی را انتخاب کنید که بر عکس های زیبا متمرکز باشد. مثلا، Moren توسط LA-Studio یک موضوع دوست داشتنی با طرحی مینیمال است که به محصولات اجازه می دهد خودشان صحبت کنند. این نوع تم ها به ویژه با برندهای متوسط ​​​​تا سطح بالا مناسب هستند.

تم ووکامرس برای عکاسی از محصولات مد/سبک زندگی

البته، برخی از جایگاه‌های مد/سبک زندگی برای تصاویر کوچک‌تر مناسب‌تر هستند تا تا حد ممکن محصولات را در صفحه اصلی به نمایش بگذارند. به عنوان مثال، موضوع لباس ها جسور، روشن و مناسب برای نمایش بسیاری از محصولات در یک فضای کوچک است.

تم ووکامرس برای عکاسی با پیشنهادات ویژه محصول

اگر قصد دارید فروش‌های زیادی یا پیشنهادات ویژه داشته باشید، این کار به خوبی کار می‌کند، زیرا مشتریان به راحتی می‌توانند پس‌اندازی را که می‌توانند انجام دهند، مشاهده کنند.
همچنین می توانید به دنبال یک تم الهام گرفته از Pinterest برای یک طاقچه مد باشید. این یک راه عالی برای ایجاد یک هویت نام تجاری منسجم با استفاده از عکاسی است و برای مشتریانی که از رسانه‌های اجتماعی آگاه هستند، احساس آشنا و آسانی می‌کند.

موضوع ووکامرس برای عکاسی محصول پیمایش کنید

یک مثال خوب است خط ساحلی، یک تم جذاب طراحی شده است تا پیمایش را برای مشتریان آسان کند.

3. تایپوگرافی

تایپوگرافی عامل دیگری است که باید در نظر گرفته شود. این تفاوت شگفت انگیزی در “احساس” وب سایت شما ایجاد می کند. علاوه بر این، یک فونت خوب انتخاب شده می تواند به تقویت انتظارات مشتریان از برند شما کمک کند.
یک مثال عالی در این مورد است آن را مرتکب می شود، یک موضوع متمرکز بر مد:

تم ووکامرس تایپوگرافی

فونت ها شیک و مینیمالیستی هستند و تصوری متمایز از کیفیتی که مشتریان می توانند انتظار داشته باشند را ایجاد می کنند. همچنین بر ارزش‌های برند تأکید می‌کند (کپی‌نویسی با کیفیت خوب در اینجا مهم خواهد بود).

می توانید در راهنمای بهترین تم تایپوگرافی وردپرس ما در مورد این موضوع بیشتر بیاموزید.

4. محتوا

نوع محتوای وب سایتی که مشتریان شما انتظار دارند به برند شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر به دنبال ظاهر مینیمالیستی با مد بالا هستید، ممکن است بخواهید به جای تمرکز بر عکاسی و تایپوگرافی شیک، نوشتن محتوا را به حداقل برسانید.

با این حال، برای مثال، اگر شما یک فروشگاه غذای حیوانات خانگی ارگانیک متعلق به خانواده را اداره می کنید، بخشی از جذابیت مشتریان، آشنایی با افراد پشت این برند خواهد بود. در این صورت، شما تمی می خواهید که حاوی محتوای پشت صحنه باشد.

یک وبلاگ می تواند برای چندین جایگاه مفید باشد. مثلا:

  • یک کسب و کار کوچک و دست ساز جواهرات که پست های وبلاگی را در مورد روند ساخت محصولات جدید ارائه می دهد
  • فروشگاهی که تصاویر سهام یا دارایی را برای ساخت وب سایت می فروشد می تواند به مشتریان در مورد نحوه استفاده از محصولات خود آموزش دهد
  • یک فروشگاه در بخش سلامت و زیبایی می تواند پست های وبلاگی هفتگی در مورد مراقبت از پوست با پیوندهایی به محصولات خود ایجاد کند

اگر فکر می‌کنید مشتریانتان از محتوایی که در مورد رشته انتخابی شماست لذت می‌برند، به دنبال موضوعی با یک وبلاگ زیبا و خوانا باشید. مثلا، حضور یک موضوع خوب با یک وبلاگ واضح و آسان برای پیمایش است.

تم ووکامرس برای محتوا

همچنین می‌توانید به سراغ تمی بروید که به شما امکان می‌دهد ویدیوهای پشت صحنه را جاسازی کنید، که راهی خوب برای مشتریان است تا شما را بشناسند. در غیر این صورت، می توانید پیوندهای واضحی را به کانال های رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید (به عنوان مثال، می توانید شبکه ای از آخرین پست های اینستاگرام خود را نشان دهید) و از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید.

5. تخفیف و پیشنهادات ویژه

اگر می‌خواهید تخفیف‌هایی ارائه دهید، به دنبال موضوعی باشید که آن پیشنهادات ویژه را در صفحه نمایش برجسته قرار دهد. البته، بیشتر سوله‌ها از فروش گاه به گاه سود می‌برند، اما برخی دیگر (مثلاً در طاقچه‌های مد یا سبک زندگی) می‌توانند با ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه شاهد افزایش واقعی فروش باشند.

به دنبال موضوعی باشید که به شما امکان می دهد به راحتی بنرها یا صفحات فرود را بر اساس رویدادهای خاص اضافه کنید (مثلاً فروش جمعه سیاه). اگر می‌خواهید فروش منظم داشته باشید یا اگر نیاز به پاک کردن سهام قدیمی دارید، این مهم است.
را تم پالتو برای این عالی است؛ به وضوح تخفیف های ویژه (مثلاً 15٪ تخفیف برای دانش آموزان) را به گونه ای نشان می دهد که برای مشتریان آسان باشد.

تم woocommerce برای تخفیف و پیشنهادات ویژه

6. عضویت و انتصابات

ممکن است کسب‌وکاری داشته باشید که عضویت‌ها و قرار ملاقات‌ها را ارائه می‌دهد، بنابراین باید موضوعی پیدا کنید که این کار را تا حد امکان برای مشتریانتان آسان کند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید ترکیبی از محصولات واحد و جعبه های اشتراک را بفروشید، بنابراین به دنبال موضوعی باشید که این موضوع را در خود جای دهد.

یک موضوع خوب برای محصولات مبتنی بر اشتراک است TheCrate; جعبه های اشتراک را در مرکز قرار می دهد و سطوح مختلف را بسیار واضح می کند.

تم ووکامرس برای عضویت و قرار ملاقات

7. اطلاعات مهم

در برخی جاها، داشتن اطلاعات واضح در صفحه اصلی ضروری است. این امر به ویژه در بخش های مراقبت های بهداشتی یا آموزشی مرتبط است.

به عنوان مثال، اگر ویتامین ها یا هر چیزی که با سلامتی مرتبط است می فروشید، ممکن است نیاز داشته باشید اعتبارنامه یا آموزش خود را از قبل داشته باشید. موضوع از پارچه اینجا عالی است

تم ووکامرس برای مراقبت های بهداشتی

8. توضیحات محصول

برخی از طاقچه ها به متن برای همراهی با عکاسی نیاز دارند. برای مثال، ممکن است لازم باشد مشخصات کلیدی را از قبل با جزئیات بیشتر در صفحات محصول تبلیغ کنید. در طاقچه فناوری

تم ووکامرس برای توضیحات محصول

موضوع SNS Nova برای این عالی است این توازن خوبی بین متن و تصاویر دارد و ظاهر و مشخصات هر مورد را به نمایش می گذارد. در نتیجه، مشتریان در یک نگاه متوجه خواهند شد که آیا محصول مورد نظر آنهاست یا خیر و به راحتی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر روی آن کلیک کنند.

سوالات متداول

قبل از خرید تم، در اینجا چند سوال متداول وجود دارد:

چگونه می توانم یک موضوع WooCommerce را پیدا کنم که متناسب با جایگاه خاص من باشد؟

شما باید بتوانید یک موضوع WooCommerce را پیدا کنید که متناسب با جایگاه شما باشد، اگرچه ممکن است در صورتی که یک طاقچه بسیار غیرعادی دارید، کمی سفارشی سازی شود.

جستجو در وب سایت های خاص می تواند کمک کننده باشد. برای مثال، می‌توانید تم‌ها را در آن جستجو کنید جنگل تم.

آیا باید به سراغ تم رایگان بروم یا پولی؟

بستگی به این دارد که به دنبال چه چیزی هستید. برخی از تم های رایگان بسیار عالی و انعطاف پذیر هستند، اما ممکن است به تلاش نیاز داشته باشند تا درست به نظر برسند. Woostify یک مثال کامل از این است.
تم های ممتاز از نظر قیمت متفاوت هستند، اما اگر یکی را پیدا کردید که هم از منظر شما و هم از دیدگاه مشتری به خوبی کار می کند، ارزش سرمایه گذاری را دارد.

چگونه می توانم افزونه های مناسب را برای فروشگاه های تجارت الکترونیک خود انتخاب کنم؟

پلاگین ها می توانند موضوع انتخابی شما را تغییر دهند تا وب سایت شما سریعتر و راحت تر استفاده شود. توصیه می کنیم افزونه ها را برای عملکردهای خاص بررسی کنید، از جمله:

برای اطلاعات بیشتر، راهنمای مبتدی نهایی ما برای افزونه های وردپرس را بررسی کنید.

تم های WooCommerce برای همه سوله ها

امیدواریم این راهنما به شما نکاتی را در مورد آنچه که هنگام خرید تم ها باید جستجو کنید، ارائه کرده است.

با کمی سفارشی سازی، هر طاقچه دارای یک موضوع در جایی است. نکته اصلی که باید در نظر بگیرید این است که مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند.

آیا مشتریان شما می خواهند احساس کنند که با یک برند لوکس خرید می کنند یا فروش مهم تر است؟ آیا آنها یک تجربه حرفه ای می خواهند یا به دنبال برقراری ارتباط با افراد پشت برند هستند؟ این سوالات به شما کمک می کند تا جستجوی خود را برای موضوع کامل محدود کنید.






منبع: https://wplift.com/how-to-choose-a-woocommerce-theme-for-a-niche-store