TikTok کاربران منتخب در ایالات متحده را به مرحله آزمایش اولیه TikTok Shop دعوت کرد.
این شامل یک بازار وابسته است که برندها را به تأثیرگذارانی متصل می کند که می توانند به آنها کمک کنند تا به مشتریان هدف خود بفروشند.
فروشگاه TikTok چیست؟
فروشگاه TikTok به بازرگانان اجازه میدهد تا محصولات را مستقیماً در TikTok از طریق محتوای ویدیویی، پخشهای زنده و برگه نمایه نمایش محصول به مخاطبان بفروشند.

این در مرحله آزمایش اولیه برای کاربران ایالات متحده، بریتانیا، اندونزی، مالزی، تایلند، فیلیپین، ویتنام و سنگاپور است.
برای بازرگانی که می خواهند از طریق فروشگاه TikTok بفروشند، هیچ نیازی به دنبال کردن وجود ندارد.
چگونه برندها می توانند با اینفلوئنسرها کار کنند؟
برندها می توانند با اینفلوئنسرها کار کنند تا فروش بیشتری از فروشگاه TikTok را از طریق یک بازار وابسته انحصاری انجام دهند.
سازندگان می توانند تبدیل شوند وابسته ها برای برندهای مورد علاقه خود پس از تایید برند، سازندگان می توانند محصولات را برای مخاطبان خود تبلیغ کنند.
هر بار که یک سازنده فروش را از طریق فروشگاه TikTok تسهیل می کند، کمیسیون دریافت می کند.

این به سازندگان این امکان را می دهد که از محتوای TikTok در حالی که محصولات مورد علاقه خود را تبلیغ می کنند، کسب درآمد کنند.
سازندگان باید حداقل 18 سال سن داشته باشد و بیش از 5000 فالوور داشته باشد.
چرا بازرگانان باید به فروشگاه TikTok فکر کنند؟
در حالی که نگرانی هایی در مورد آینده TikTok در ایالات متحده وجود دارد، این پلتفرم تمام شده است یک میلیارد کاربران در سراسر جهان، از جمله 130 میلیون آمریکایی ها
70 درصد از مخاطبان تبلیغات آن بین 18 تا 34 سال سن دارند. این تقریباً 750 میلیون کاربر TikTok است.
بیش از نیمی از کاربران TikTok برندها و محصولات جدید را از طریق کشف می کنند تبلیغات – محتوای سرگرمی ایجاد شده برای ترویج فروش یک محصول یا خدمات.
بیش از یک سوم از کاربران TikTok چیزی را پس از دیدن آن در یک تبلیغ یا ویدیو خریداری می کنند. خریداران TikTok تا 14 درصد بیشتر از سایر کاربران سایر شبکه های اجتماعی هزینه می کنند.
یک هشتگ محبوب، #tiktokmademebuyit، و تغییرات آن بیش از 50 میلیارد بازدید دارد.
با توجه به فروشگاه TikTok صفحه، دسترسی به داده های فروش به TikTok اجازه می دهد تا ترافیک واجد شرایط را به محتوای شما ارسال کند.
با توجه به اینکه TikTok از هر فروش کمیسیونی تعیین میکند، به نفع TikTok است که اطمینان حاصل کند که محتوای فروشگاه TikTok به مخاطبانی که احتمال خرید دارند میرسد.
TikTok ارائه می دهد آکادمی جایی که بازرگانان، مارکها و سازندگان میتوانند دورههای ویدیویی و راهنمای راهاندازی و رشد کسبوکار خود را بیابند.

TikTok نیز شرکای با خدمات تجارت الکترونیکی که میتوانند از برندها و سازندگان حمایت کنند تا اطمینان حاصل شود که فروش بیشتری از طریق فروشگاه TikTok و بازار وابسته دارند.
چگونه می توانید برای فروشگاه TikTok درخواست دهید؟
بازرگانان و مارکها میتوانند منتظر بمانند تا دعوتنامه به صندوق ورودی شما برسد یا از آن استفاده کنند ارتباط دادن.

الزامات اسناد بر اساس مقررات محلی متفاوت است. ساکنان ایالات متحده باید یک شماره تلفن ایالات متحده، آدرس ایمیل و حساب TikTok داشته باشند.
پس از ارسال درخواست و مدرک هویت یا ادغام، TikTok باید ظرف چند روز بررسی و پاسخ دهد.
سازندگان، وابسته ها، و تجارت الکترونیک شرکای برای کسب اطلاعات بیشتر باید پیوندهای مربوطه را دنبال کنید.
آیا این آینده تجارت اجتماعی است؟
هوش درونی پیش بینی می کند افزایش مداوم درآمد تجارت اجتماعی ایالات متحده برای چندین سال.
TikTok به پلتفرمهای متا اینستاگرام و فیسبوک میپیوندد و امیدوار است جذب شود خریداران اجتماعی جوان و برندها و اینفلوئنسرها را تشویق کنید تا درآمد بیشتری از تبلیغات ایجاد کنند.
تصویر ویژه: Ascannio/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/tiktok-shop-social-commerce/485576/