تاجران WooCommerce اکنون می توانند مستقیماً در TikTok بفروشند


WooCommerce شراکتی را با TikTok اعلام می‌کند که همه صاحبان فروشگاه‌های WooCommerce در ایالات متحده را به برنامه جدیدی دعوت می‌کند که به بازرگانان اجازه می‌دهد مستقیماً برای کاربران TikTok از فروشگاه TikTok بازاریابی کنند.

برنامه جدید که در حال حاضر در وضعیت بتا قرار دارد، به صاحبان فروشگاه‌ها امکان دسترسی به بیش از 150 میلیون مخاطب را می‌دهد که 61 درصد از آن‌ها رفتار تجارت الکترونیکی دارند.

تاجران WooCommerce، به عنوان پذیرندگان اولیه، این شانس را دارند که مستقیماً محصولات را در TikTok بفروشند و قبل از اینکه این سرویس به طور رسمی به روی تاجران بیشتری باز شود، فروش را افزایش دهند.

TikTok یک کانال خرید است

در حالی که TikTok به طور کلی به عنوان مکانی برای تماشای ویدیو در نظر گرفته می شود، اما در واقع بسیار مصرف کننده است.

آمار TikTok ارائه شده به Search Engine Journal نشان می دهد که از هر 4 کاربر TikTok 1 نفر پس از تماشای TikTok از این پلت فرم برای تحقیق در مورد محصول استفاده می کند یا خرید انجام می دهد.

با توجه به اینکه چگونه اینفلوئنسرها با میلیون ها مخاطب نظرات و نکاتی را در مورد TikTok منتشر می کنند، تعجب آور نیست.

بسیاری از کاربران برای الهام گرفتن از مد، آرایش، فعالیت های ورزشی و سایر موضوعات مرتبط با خرده فروشی به TikTok مراجعه می کنند.

مطابق با آمار TikTok Insights:

  • جامعه TikTok 1.5 برابر بیشتر مایل به خرید چیزی است که در این پلتفرم کشف می کند.
  • 95 درصد از کاربران TikTok موافق هستند که موضوعات مربوط به امور مالی برای آنها بسیار مهم است.
  • 92 درصد از کاربران TikTok گفتند که پس از تماشای TikTok اقدام می کنند.
  • 81 درصد از کاربران TikTok که خرید بازگشت به مدرسه را انجام دادند، گفتند که این پلتفرم در خرید/هدایای خریداری شده نقش دارد.
  • 44 درصد از کاربران Gen X TikTok می گویند این پلتفرم به آنها کمک می کند چیزهای جدید کشف کنند.
  • 37 درصد از کاربران TikTok بلافاصله چیزی را که از طریق پلتفرم کشف کرده بودند خریداری کردند.
  • 38 درصد از کاربران TikTok یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود را متقاعد کرده اند که محصولی را که در این پلتفرم کشف کرده اند بخرند.
  • وقتی TikTok بخشی از سفر خرده فروشی است، کاربران TikTok 14٪ بیشتر هزینه می کنند

فروشگاه TikTok و WooCommerce

WooCommerce یک رابطه موجود با TikTok در قالب پلاگین پلت فرم تبلیغاتی TikTok برای WooCommerce خود دارد که در سال 2022 راه اندازی شد.

اخیراً، WooCommerce پشتیبانی از کمپین های عملکرد هوشمند TikTok را راه اندازی کرده است.

فروشگاه TikTok گسترش این رابطه است که به بازرگانان امکان می‌دهد کل موجودی‌های خود را به TikTok بیاورند تا محصولات خود را مستقیماً به مشتریان در آن پلتفرم بفروشند.

راه های فروش در TikTok:

  • ویدیوهای درون فید
  • پخش زنده
  • برگه ویترین محصول برجسته در صفحه نمایه تاجر Woo

حقایقی درباره شراکت ووکامرس فروشگاه های TikTok

هیچ حداقل یا حداکثر محدودیت موجودی برای تعداد محصولاتی که می‌توان به فروشگاه‌های TikTop اضافه کرد وجود ندارد.

فروشگاه TikTok در اوایل نوامبر 2022 برای آزمایش آلفا در ایالات متحده راه اندازی شد. TikTok آزمایش خود را در آوریل 2023 از آلفا به بتا منتقل کرد تا به تجار بیشتری اجازه دهد به آزمایش ادامه دار فروشگاه TikTok در ایالات متحده ملحق شوند.

پلت فرم فروشگاه TikTok به خوبی آزمایش شده است. TikTok اولین بار TikTok Shop را برای تجارت در آسیای جنوب شرقی و بریتانیا راه اندازی کرد و اواخر سال گذشته به آرامی شروع به پشتیبانی از برندهای منتخب ایالات متحده کرد.

چه نوع محصولاتی پیش بینی می شود در TikTok فروش خوبی داشته باشند؟

ما از استیو دکرت، معاون توسعه کسب و کار در ووکامرس پرسیدیم که چه نوع محصولاتی در TikTok به خوبی پیش بینی می شود.

استیو پاسخ داد:

“با #TikTokMadeMeBuyIt با بیش از 60 میلیارد بازدید، خواهید دید که در حال حاضر محصولات متنوعی به طور فعال در TikTok مورد بحث قرار گرفته اند.

این هشتگ باید بینش هایی را در مورد انواع محصولاتی که به طور عمومی مورد بحث قرار می گیرند ارائه دهد.

ما انتظار داریم که محصولات تاجر ما، از جمله محصولات مد، زیبایی و مراقبت از پوست، اقلام تناسب اندام و تناسب اندام، کالاهای بازی و فناوری، و همچنین راه‌حل‌های منحصربه‌فرد سازماندهی خانه و دکوراسیون، همه به فروشگاه TikTok راه پیدا کنند.

فرصت بزرگی برای برندهای مختلف برای موفقیت وجود دارد.

علاوه بر این، محصولات غذایی و نوشیدنی نیز ممکن است رشد کنند زیرا TikTok به شکل‌دهی به روندهای آشپزی و ترجیحات مصرف‌کنندگان ادامه می‌دهد.

استیو بر اهمیت این فرصت برای بازرگانان WooCommerce تاکید کرد:

«مردم در حال تغییر روش خرید خود هستند و وو در تلاش است تا تبلیغات و فروش را برای تاجران در بزرگترین کانال‌های کشف محصول مانند TikTok بی‌نظم کند.

از طریق این بتا، تاجران Woo می‌توانند جزو اولین کسانی باشند که این کانال فروش جدید را آزمایش می‌کنند، مراحل خرید را حذف می‌کنند و محصولات خود را برای بیش از 150 میلیون کاربر فعال ماهانه TikTok ایالات متحده تبلیغ می‌کنند.

نحوه ثبت نام در فروشگاه های ووکامرس TikTok

فروشگاه TikTok در حال حاضر در نسخه بتا است و در دسترس تاجران WooCommerce در ایالات متحده است.

بتا به معنای مرحله توسعه نرم افزار است که محصول کامل می شود و همه ویژگی ها کاملاً کاربردی هستند.

کاربران در مرحله بتا اولین کسانی هستند که می توانند سرویس کاملاً ویژه را قبل از انتشار گسترده امتحان کنند.

این یک فرصت بزرگ برای بازرگانان WooCommerce است تا فروش فوق العاده ای داشته باشند.

در ووکامرس بیشتر بخوانید:

بتا خرید TikTok

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Goodmorning3am




منبع: https://www.searchenginejournal.com/woocommerce-tiktok-shops/492225/