به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google فوریه ۲۰۲۳


گوگل از انتشار به‌روزرسانی بررسی‌های محصول فوریه ۲۰۲۳ خبر داد. این به روز رسانی در سطح جهانی برای یازده زبان اعمال می شود و تقریباً دو هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود.

تغییر به راهنمای نظرات محصول

به‌روزرسانی بررسی‌های محصول فوریه 2023 همراه با توضیحی است که در دستورالعمل به‌روزرسانی بررسی‌های محصول موجود است.

Google اسناد به‌روزرسانی بررسی محصول خود را به‌روزرسانی کرد تا بهتر نشان دهد که این سند مربوط به خود سیستم بررسی محصول و کارهایی است که انجام می‌دهد.

اولین تغییر قابل توجه در عنوان مستندات است.

سند بررسی محصول قبلی عنوان:

به‌روزرسانی بررسی‌های محصول جستجوی Google و وب‌سایت شما

جدید سند بررسی محصول عنوان:

سیستم بررسی محصولات جستجوی گوگل و وب سایت شما

قبلاً از موضوع “سیستم بررسی محصولات” خبری نبود و اکنون ده بار از این عبارت استفاده می شود.

عبارت «به‌روزرسانی بررسی‌های محصول» ده بار در نسخه اصلی راهنمای به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google ظاهر شد، اما اکنون فقط سه بار ظاهر می‌شود.

در حالی که ممکن است یک تغییر جزئی به نظر برسد، تأثیر آن این است که تمرکز راهنمای Google را به دور از به‌روزرسانی بررسی محصول تغییر می‌دهد.

تغییرات در راهنما تأثیر تأکید بر سیستم بررسی محصول دارد.

این به نوبه خود واضح تر می کند که به روز رسانی تغییری در “سیستم بررسی محصول” است.

یکی از قسمت های جدید در راهنمای به روز شده سیستم بررسی محصولات توضیح می دهد:

«به طور دوره‌ای، نحوه عملکرد سیستم بررسی محصول را بهبود می‌بخشیم.

هنگامی که این کار را به روشی قابل توجه انجام می‌دهیم، آن را به‌عنوان «به‌روزرسانی بررسی‌های محصول» در صفحه به‌روزرسانی‌های رتبه‌بندی جستجوی Google خود به اشتراک می‌گذاریم.

به روز رسانی نظرات محصول برای یازده زبان

اعلامیه به روز رسانی اشاره خاصی به این واقعیت دارد که به یازده زبان در حال انتشار است.

زبان هایی که به روز رسانی به آن ها ارائه می شود عبارتند از:

  • هلندی
  • انگلیسی
  • فرانسوی
  • آلمانی
  • اندونزیایی
  • ایتالیایی
  • لهستانی
  • پرتغالی
  • روسی
  • اسپانیایی
  • ویتنامی

دو هفته بررسی محصول عرضه به‌روزرسانی سیستم

گوگل همچنین اعلام کرد که عرضه تقریباً دو هفته طول می کشد تا به پایان برسد که تاریخ تکمیل آن 7 مارس 2023 است.

اگر یک سایت تحت تأثیر به روز رسانی قرار گرفت چه باید کرد؟

به‌طور مداوم به‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل باعث تغییراتی در رتبه‌بندی می‌شود که لزوماً دائمی نیستند.

اگر سایت شما تحت تأثیر به‌روزرسانی قرار گرفت، بهتر است کمی بنشینید و منتظر بمانید تا به‌روزرسانی تمام شود.

درباره سیستم بررسی محصولات

هدف سیستم بررسی محصول حذف محتوای نازکی است که صرفاً خلاصه‌ای هستند و بررسی‌های بیشتری را بر اساس تجربه و تحقیق واقعی ارائه می‌کند.

اعلام به روز رسانی سیستم بررسی محصولات از طریق توییتر بود.

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Kues




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-february-2023-product-reviews-update/480580/