
بروزرسانی: 27 خرداد 1404
به روزرسانی های جدید YouTube به سازندگان کمک می کند تا داده ها را درگیر و تحلیل کنند
در به روزرسانی خبری این هفته برای سازندگان یوتیوب، این شرکت به روزرسانی های متعددی را اعلام کرد که تعامل کانال ها با مخاطبان خود و درک بهتر عملکرد ویدیوی آنها را آسان تر می کند.
پاسخ دادن به نظرات با YouTube Shorts
YouTube در حال ارائه به روزرسانی هایی برای نحوه پاسخ سازندگان به نظرات با Shorts است.
قبلاً، Shorts می توانست در نظرات نمایش داده شود، اما با به روزرسانی جدید، Shorts به عنوان پاسخ در فید نظرات ظاهر می شود.
این بدان معناست که بینندگان می توانند ویدیوی کوتاه یا بلند اصلی را که شخصی درباره آن نظر داده است تماشا کنند، که فرصت جدیدی برای کانال ها ایجاد می کند تا با مخاطبان خود درگیر شوند و نظرات را به محتوا تبدیل کنند.
این به روزرسانی برای اولین بار در این هفته در iOS در دسترس سازندگان قرار خواهد گرفت و در ماه های آینده برنامه ریزی شده برای عرضه آندروید.
داستان های داده برای پست ها
علاوه بر ویژگی جدید نظر، یوتیوب داستان های داده را برای پست ها معرفی می کند.
داستان های داده کارت هایی در تجزیه و تحلیل استودیوی YouTube هستند که به تفکیک موضوعات پیچیده درباره عملکرد کانال به اطلاعات کوچک کمک می کنند.
با این داستان داده جدید، سازندگان می توانند بهتر بفهمند که پست هایشان چگونه به مخاطبانشان می رسد.
ثبت نام عضویت از فید Shorts
یکی دیگر از به روزرسانی هایی که یوتیوب در حال انجام است، اضافه کردن توانایی مشترکان یک کانال برای تبدیل شدن به اعضای پولی از فید Shorts است.
این بدان معناست که دکمه پیوستن به مشترکینی که فید Shorts را در اندروید و iOS مشاهده می کنند نشان می دهد.
این به روزرسانی به مشترکین بیشتری اجازه می دهد از طریق عضویت در کانال از سازندگان حمایت کنند.
به طور خلاصه
آخرین به روزرسانی های یوتیوب از راه های مختلفی برای سازندگان سودمند است.
به روز رسانی برای پاسخ دادن به نظرات با Shorts فرصت بیشتری برای تعامل با بینندگان فراهم می کند.
علاوه بر این، به سازندگان اجازه می دهد تا با تبدیل نظرات از درگیرترین اعضای انجمن خود به محتوا، به دفعات بیشتری منتشر کنند.
معرفی داستان های داده برای پست ها در تجزیه و تحلیل YouTube همچنین به سازندگان کمک می کند تا عملکرد کانال خود را بهتر درک کنند.
با تقسیم موضوعات پیچیده به قطعات کوچک اطلاعات، سازندگان می توانند به سرعت مناطقی را که باید بهبود یابند شناسایی کرده و برای بهینه سازی عملکرد کانال خود اقدام کنند.
امکان عضویت مشترکین در کانال از طریق فید Shorts باعث می شود سازندگان بتوانند از محتوای خود درآمد کسب کنند و درآمد پایداری از کانال YouTube خود کسب کنند.
به طور کلی، این به روزرسانی ها برای کمک به سازندگان برای بهبود محتوا و تعامل با مخاطبان و دستیابی به موفقیت بیشتر در YouTube طراحی شده اند.
منبع: Creator Insider
تصویر ویژه: سرجیو فوتون/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/youtubes-new-updates-help-creators-engage-analyze-data/479491/