در اقدامی مهم، SEMrush یک جامعه بسیار مورد توجه برای متخصصان سئو به دست آورده است: تانک فکر ترافیک.
توسط کارشناسان مشهور بازاریابی دیجیتال تاسیس شده است متیو هاولز-باربی، نیک یوبانکس و ایان هاولز، اندیشکده ترافیک از زمان تأسیس خود در سال 2017، به لطف بینش ها و منابع ارزشمند خود برای علاقه مندان به سئو، طرفداران جهانی پیدا کرده است.
از سال 2017، Traffic Think Tank به دلیل ارائه بینش ها و منابع ارزشمند، شهرت خود را به دست آورده است و طرفداران وفاداری را در بین بازاریابان دیجیتال در سراسر جهان به دست آورده است.
برای عمیقتر کردن موفقیت Traffic Think Tank و جمعآوری توصیههای شغلی برای متخصصان سئو، ما این امتیاز را داشتیم که با یکی از ذهنهای پشت سر همه این موارد مصاحبه کنیم.
Howells-Barby هیجان خود را از پیوستن به SEMrush و فرصت هایی که این خرید برای مشتریان Traffic Think Tank و SEMrush به ارمغان می آورد ابراز می کند.
در این مقاله، درباره موفقیت Traffic Think Tank، چرایی فروخته شدن آن به SEMrush و مشاوره شغلی Howells-Barby برای متخصصان سئو اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.
آیا می توانید در مورد روزهای اولیه اندیشکده ترافیک به ما بگویید؟
همانطور که هاولز-باربی به یاد می آورد، تانک فکری ترافیک از میل به ایجاد جامعه ای متولد شد که یکی از تجربیات تعیین کننده حرفه او را منعکس کند:
وقتی به ابتدای کارم نگاه میکنم، زمانی که برای اولین بار وارد فضای سئو شدم، میتوانم بگویم با ارزشترین اتفاقی که برای من افتاد… این بود که به یک گروه خصوصی کوچک فیسبوک با حدود 15 نفر دعوت شدم. در مورد سئو بسیار هوشمندتر از من بودند.
و نوع قوانین گروه این بود که آنچه را که کار می کند با یکدیگر به اشتراک بگذارند و همه به یکدیگر کمک کنند. و هیچ چیز از دیوارهای این گروه خصوصی فیس بوک خارج نمی شود.”
هنگامی که نسخه بتای Traffic Think Tank در نوامبر 2017 راه اندازی شد، تنها 100 نفر مجاز به پیوستن بودند.
Howells-Barby معتقد است که استراتژی مفید بود زیرا به آنها اجازه می داد تا قبل از تبلیغات اخیر در مورد کار از راه دور و شرکت های آموزش آنلاین، جامعه ای قوی بسازند.
ارزش جوامع بسته
هاولز-باربی میگوید گروههای بستهای که با یکدیگر به اشتراک میگذارند و همه به یکدیگر کمک میکنند، برای نوآوری ضروری هستند.
میتوانید از شر صدای میلیونها مقالهای که به شما توصیههای کلی را میگویند خلاص شوید… من فکر میکنم اگر واقعاً بتوانید یک قدم جلوتر بروید، نیاز به اعتماد بسیار زیادی بین یک گروه بسته است. مایل به اشتراک گذاری چیزهایی هستند که واقعاً نمی خواهند به صورت عمومی به اشتراک بگذارند.
Traffic Think Tank بر اساس این اخلاق تأسیس شد و جامعه ای از افراد با یک موضوع مشترک در جستجو یا بازاریابی ایجاد کرد.
با گذشت زمان، جامعه به تعدادی از معتبرترین نامها در صنعت سئو، با اعضایی از پیشینهها و سطوح مهارتی مختلف، رشد کرد.
هاولز-باربی اشاره می کند که اعضای جامعه دوستی های مادام العمر ایجاد کرده اند، کسب و کارهای موفقی راه اندازی کرده اند و حتی از طریق گروه استخدام شده اند.
در حالی که تانک فکری ترافیک محتوای آموزشی ارائه می دهد، هاولز-باربی معتقد است که جنبه اجتماعی آن چیزی است که مردم بیشتر دوست دارند، زیرا تقریباً 70٪ از همه پیام ها از طریق DM های خصوصی به اشتراک گذاشته می شوند.
نزدیکی انجمن اندیشکده ترافیک با شارژ زودهنگام برای گروه و حفظ آن برای حداکثر هزار نفر حفظ شده است.
انجمن را برای افراد غیرعضو چگونه توصیف می کنید؟
از طریق گفتگو با Howells-Barby، متوجه شدیم که هدف اندیشکده ترافیک ایجاد فضایی امن از نظر روانی برای اعضا برای بحث در مورد بازاریابی دیجیتال و SEO است.
هاولز-باربی اظهار داشت که یکی از اولین چیزهایی که اعضای جدید را هیجان زده می کند این است که می توانند آشکارا در مورد موضوعاتی صحبت کنند که قبلاً دسترسی یا بحث در آنها دشوار بود.
“من فکر می کنم یکی از اولین ضربه های دوپامینی که دریافت می کنید جایی است که به نوعی وارد آن می شوید و مثل این است که، اوه صبر کنید، مردم در واقع در مورد این موضوع صحبت می کنند. مثل اولین باری است که شما آن گفتگوی باز در مورد جبران خسارات را با … همتایان در یک سازمان دارید و میگویید، اوه صبر کنید، مردم در این مورد صحبت میکنند؟ خوب، این یک نوع جالب است.»
این منجر به ابتکارات موفقی مانند شکست درمانی شده است، یک کانال محبوب که در آن اعضا می توانند شکست های خود را به اشتراک بگذارند و از یکدیگر بیاموزند.
هاولز باربی تاکید کرد که اندیشکده ترافیک ارزشها و آییننامه رفتاری خود را جدی میگیرد و هرگونه نقض قوانین رفتاری منجر به حذف فوری از جامعه میشود.
ارزش های جامعه شامل تنوع و اطمینان از این است که همه برای مشارکت در گفتگو احساس راحتی و امنیت می کنند.
علاوه بر این، هاولز-باربی به اهمیت کنار گذاشتن نفس خود در هنگام پیوستن به تانک فکری ترافیک اشاره کرد.
چرا تانک فکری ترافیک را به SEMrush بفروشیم؟
هاولز-باربی در مورد اینکه چرا تانک فکری ترافیک تصمیم به فروش به SEMrush، یک شرکت بزرگ در صنعت سئو، گرفت، گفت که دلایل متعددی پشت آن وجود دارد.
Traffic Think Tank نزدیک به شش سال بود که به عنوان یک تجارت جانبی فعالیت می کرد و همیشه نازک بود.
علیرغم داشتن یک تیم عملیاتی برای کمک به انجام وظایف روزانه، هنوز کارهای بزرگی در لیست کارهای آنها وجود داشت که برای انجام آنها به کمک نیاز داشتند.
هاولز-باربی، یوبانکس و هاولز، بنیانگذاران اندیشکده ترافیک، احساس می کردند که جامعه را ناامید می کنند و باید گزینه هایی را برای افزایش سطح رشد در نظر بگیرند.
ما میدانستیم که یا باید به جذب شرکای دیگر فکر کنیم یا تیم را به طور قابل توجهی بسازیم یا به چیزی شبیه خرید نگاه کنیم تا واقعاً در سمت رشد قرار بگیریم. ما تیم را به طور قابل توجهی رشد دادیم، اما متوجه شدیم که هنوز آن چیزی که نیاز داشتیم را ارائه نمی دهد. و آوردن شرکای دیگر بسیار پیچیده تر شد [and] مشوقها ممکن است ناهماهنگ شوند.»
SEMrush، یکی از اولین حامیان Traffic Think Tank، این خرید را پیشنهاد داد و Howells-Barby و تیمش تحت تاثیر تعهد SEMrush به حفظ فرهنگ و ارزش های زیربنایی Traffic Think Tank قرار گرفتند.
مشوقهای SEMrush با اهداف Traffic Think Tank برای ارائه ارزش به جامعهاش همخوانی دارد.
علاوه بر این، SEMrush قول داده است که در طرحهای جدید جامعه سرمایهگذاری کند، مانند بازگرداندن ارزش به جامعه، کمک به افزایش سطح تولید محتوا و ارزش تولید، و تولید تجربیات حضوری.
خرید SEMrush به Traffic Think Tank این امکان را می دهد تا لیست گسترده کارهای خود را به گونه ای ارائه دهد که تیم سبک وزن و چابک خود به تنهایی قادر به انجام آن نیست.
چه روندهایی را در شکل دادن به آینده سئو می بینید؟
هاولز-باربی در مورد چگونگی تکامل سئو می گوید که اصول و اصول رتبه بندی محتوا در جستجو در طول سال ها تغییر چندانی نکرده است.
هاولز-باربی خاطرنشان کرد که در حالی که هوش مصنوعی در سالهای اخیر به یک بحث اصلی تبدیل شده است، تأثیر آن بر جستجو به جای ناگهانی، تدریجی بوده است. او به تکامل بلندگوهای هوشمند و تغییر به سمت جستجوی محاوره ای به عنوان نمونه هایی از چگونگی تغییر جستجو اشاره کرد.
محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی احتمالاً رواج بیشتری پیدا می کند، که می تواند ایجاد محتوا را چالش برانگیزتر کند. با این حال، او تاکید کرد که احتمالاً هوش مصنوعی جایگزین همه محتوا نخواهد شد و تولیدکنندگان محتوا همچنان شغل خواهند داشت.
من فکر می کنم در سمت تولید محتوا، [quality] رنج زیادی خواهد کشید من هنوز فکر میکنم که هوش مصنوعی قطعاً جایگزین همه محتوا نمیشود. فکر میکنم بخشهای خاصی را میگیرد. منظورم این است که مدت زیادی است که در بخش خدمات مالی و مالی بوده است. فقط مردم اغلب متوجه این موضوع نمی شدند. بنابراین من فکر میکنم که این مکانی شبیه به جایی است که از نظر محتوا کمی چالش برانگیزتر میشود.»
در سالهای آینده، Howells-Barby میبیند که جستجو پراکندهتر میشود و بینگ سهم بیشتری از بازار را به دست میآورد و فرصتهای متفاوتی را نسبت به Google ارائه میدهد.
آیا فکر می کنم بینگ گوگل را شکست می دهد؟ نه، نه. آیا فکر می کنم واقعاً شروع به جمع آوری و افزایش سهم بازار کرده است؟ قطعا. و فکر میکنم برای طولانیترین زمان، وقتی در جستجوی ارگانیک کاری انجام میدادم، حتی به بینگ نگاه نمیکردم. فکر میکنم اکنون باید این کار را انجام دهید، و قوانین کمی متفاوت خواهند بود و در هر یک از این پلتفرمها فرصتهایی برای انجام کارها وجود خواهد داشت.»
در حالی که Howells-Barby نمی بیند که AR یا VR در آینده نزدیک بر جستجو تأثیر بگذارد، او معتقد است که جستجوهای جستجو خاص تر می شوند و ارتباط برای رتبه بندی ضروری خواهد بود.
او اهمیت لینک ها در سئو را برجسته کرد و خاطرنشان کرد که آنها هنوز هم مهم ترین عامل در تعیین قدرت و رتبه هستند.
مشاوره شغلی برای متخصصان مشتاق سئو
هاولز-باربی به عنوان فردی که در صنعت سئو موفق بوده است، توصیه های ارزشمندی برای سایرینی که به دنبال رشد حرفه خود هستند، دارد.
هاولز-باربی می گوید که دو مرحله اساسی برای ایجاد یک شغل موفق در سئو وجود دارد.
اولین گام، کسب دانش اساسی در مورد سئو است که می توان آن را از منابع مختلف رایگان و پولی به دست آورد.
با این حال، هاولز باربی بر این باور است که ایجاد یک شبکه قوی از افراد قابل اعتماد، حیاتی ترین گام در ایجاد یک حرفه سئو موفق است.
او پیشنهاد میکند که به جوامع، چه پولی یا رایگان بپیوندید و برای چتهای معمولی با افراد حاضر در صنعت در تمام سطوح حرفهتان ارتباط برقرار کنید.
این می تواند به شما در ایجاد روابط و به اشتراک گذاری اطلاعات و دانش کمک کند، که می تواند 10 تا 100 بار در طول حرفه شما نتیجه دهد.
من میتوانم بگویم چیزی که در اوایل کارم بیشترین ارزش را برای من داشت، و هنوز هم این کار را انجام میدهم، این است که با افراد در این صنعت در تمام سطوح حرفهام ارتباط برقرار کنم و فقط سعی کنم در این زمینه شرکت کنم. حداقل یک تماس در هفته با کسی که در همان سطح من کار می کند.
زمانی که من … در اوایل کارم بودم، افرادی را که در اوایل کار خود در جستجوی ارگانیک کار میکردند، میگرفتم و یک چت معمولی 30 دقیقهای داشتم، چه در آن زمان از طریق اسکایپ یا یک قهوه اگر نزدیک بود. و فقط یادداشتها را مقایسه کنید، و شروع به انجام کارهایی کنید، حدس میزنم، به مردم لطف کنید بدون اینکه انتظاری از آن داشته باشید، فقط شروع به ساختن این شبکههای اولیه کنید.»
باربی تأکید میکند که داشتن شبکهای از افرادی که روی شغل شما سرمایهگذاری میکنند و میتوانند پشتیبانی و راهنمایی ارائه دهند، از هر دوره آنلاین یا عنوان شغلی ارزشمندتر است.
در نهایت، او توصیه میکند که روی دنبالکنندگان رسانههای اجتماعی وسواس نداشته باشید یا معروفترین فرد در سئو توییتر نباشید، بلکه در عوض روی ایجاد جامعهای از افرادی تمرکز کنید که میتوانند به موفقیت شما کمک کنند.
به طور خلاصه
خرید Traffic Think Tank توسط SEMrush یک حرکت قابل توجه در صنعت SEO است.
Traffic Think Tank که در سال 2017 تأسیس شد، به لطف جامعه نزدیک خود که بینش ها و منابع ارزشمندی را برای علاقه مندان به سئو به اشتراک می گذارد، به سرعت طرفداران جهانی پیدا کرد.
خرید SEMrush به Traffic Think Tank این امکان را میدهد تا فهرست طولانی وظایف خود را انجام دهد و از برنامههای جدید انجمن استفاده کند، کیفیت تولید خود را بهبود بخشد و رویدادهای فیزیکی را میزبانی کند که نمیتوانست به طور مستقل انجام دهد.
به طور کلی، این خرید برای مشتریان SEMrush و Traffic Think Tank یک پیشرفت مثبت به نظر می رسد و ما مشتاقانه منتظریم ببینیم که چگونه آینده صنعت سئو را شکل خواهد داد.
استناد: BusinessWire
تصویر ویژه: Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/semrush-acquire-traffic-think-tank/482099/