بررسی سیگنال 2022 معیارهای عملکرد میزبانی وردپرس و ووکامرس – WP Tavern


کوین اوهاشی از ریویو سیگنال منتشر کرده است معیارهای عملکرد میزبانی وردپرس و ووکامرس 2022. این معیارها برخی از قابل اعتمادترین منابع بررسی در صنعت میزبانی وب به دلیل شفافیت Ohashi هستند. روش شناسی. هیچ شرکت میزبانی حامی کار نیست. در عوض، اوهاشی هزینه ای استاندارد و مستند عمومی را برای شرکت در نظر می گیرد که هزینه آزمون ها را پوشش می دهد.

در سال 2022، اوهاشی 33 شرکت را با 79 طرح مختلف در هفت سطح قیمت مختلف، از جمله ردیف WooCommerce، آزمایش کرد.

اگر سرعت یکی از نگرانی‌های اصلی شما در هنگام انتخاب یک شرکت میزبانی است، این بررسی‌های عملکرد ممکن است جالب باشد. معیارها شامل تست طوفان بار است که برای شبیه سازی کاربران واقعی بازدیدکننده از سایت، ورود به سیستم و مرور (عملکرد ذخیره نشده) طراحی شده است. آنها همچنین عملکرد حافظه پنهان، SSL، پرس و جوهای WP در هر ثانیه، عملکرد برخی از عملیات محاسباتی و پایگاه داده، و یک WebPageTest را که صفحه اصلی را به طور کامل بارگیری می کند و مدت زمانی که از 12 مکان مختلف در سراسر جهان طول می کشد را ثبت می کند.

بررسی نتایج در یک نگاه آسان است. وضعیت Top Tier (Full Star) به میزبان هایی داده می شود که در تست های آزمایشی عملکرد خوبی دارند:

میزبانی برتر وردپرس (فول ستاره)

این به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که 99.9% آپتایم را در طول کل آزمایش حفظ می‌کنند و در طول آزمایش بارگذاری، عملکردی کم یا بدون کاهش عملکرد نشان می‌دهند، در درجه اول بر روی نرخ خطا و زمان‌های پاسخ ثابت متمرکز شده‌اند. نرخ خطا بالای 0.1٪ و زمان پاسخ بالای 1000 میلی‌ثانیه*، شرکت را از دستیابی به رتبه‌های برتر دور نگه می‌دارد.

در مقوله بودجه کمتر از 25 دلار در ماه، برندگان سطح برتر 2022 شامل 20i، 34SP، EasyWP توسط Namecheap، میزبانی وب Eco، GreenGeeks، HostXNow، ICDSoft، LightningBase، MechanicWeb، Pressable، SiteGround و WPX بودند.

در انتهای دیگر طیف، در سطح سازمانی (+500 دلار در ماه)شرکت‌کنندگان بسیار کمتری بودند، اما اکثریت آن‌ها به وضعیت سطح برتر، از جمله وب‌سایت‌های پرفورمنس، Presslabs، Scaleforce ارائه‌شده توسط Virtuozzo، Servebolt (Scale + ACD)، Servebolt و WordPress VIP دست یافتند.

این دومین سالی است که Ohashi بررسی های میزبانی WooCommerce را انجام می دهد. تست ها بر روی یک وب سایت ساختگی WooCommerce با مجموعه Storefront به عنوان موضوع و نمونه محصولات لود شده.

برندگان ردیف برتر برای میزبانی WooCommerce عبارتند از GreenGeeks، Pressable، Servebolt و WordPress.com. دو نفر دیگر جوایز افتخاری را کسب کردند – ICDSoft و SiteGround.

با کلیک بر روی “مشاهده نتایج کامل” برای هر یک از سطوح، تفکیک دقیقی از تمام تست ها با نمودارهای مقایسه و خلاصه برای هر میزبان شرکت کننده نشان داده می شود.

هاست وردپرس سریعتر می شود

اوهاشی گفت: «فکر می‌کنم قابل توجه‌ترین روند این است که همه چیز چگونه سریع پیش می‌رود. به عنوان مثال، اگر به سطح سازمانی از سال 2021 در مقابل 2022 نگاه کنیم، سریع‌ترین میانگین زمان پاسخ (تست استاتیک) 9 میلی‌ثانیه و 6.4 میلی‌ثانیه و p95 41 میلی‌ثانیه تا 20 میلی‌ثانیه بوده است. سومین سریعترین p95 در سال گذشته 65 میلی‌ثانیه بود که اگر آن را جابه‌جا کنید، هفتمین (از 9) سریع‌ترین سال جاری خواهد بود.

علیرغم اینکه اعداد در حال حاضر به طرز شگفت انگیزی سریع بوده اند، کل گروه حتی سریعتر شتاب گرفته است.

“و نه تنها در سطح بالا، در سطح <25، در تست Static سال گذشته 1 شرکت با کمتر از 100 میلی‌ثانیه p95 وجود داشت (CynderHost – 61 میلی‌ثانیه). امسال شما سه مورد دارید – Pressable (18ms)، SiteGround (67ms)، WPX (89ms).

در پایان آهسته، کندترین <25 میانگین زمان پاسخ استاتیک 267 میلی‌ثانیه بود، سال گذشته 5 شرکت با میانگین‌های مساوی یا کندتر (حداکثر بیش از 1200 میلی‌ثانیه) وجود داشت.

اوهاشی گفت ممکن است برخی سوگیری های انتخابی وجود داشته باشد زیرا شرکت هایی که عملکرد بدی دارند ممکن است نخواهند دوباره شرکت کنند و خود را فیلتر کنند.

او گفت: «اما برخی از این شرکت‌ها بسیار بهبود یافته‌اند، مانند GoDaddy که 295 میلی‌ثانیه تا 234 میلی‌ثانیه بود که یک پیشرفت 61 میلی‌ثانیه است. من می‌خواهم شرکت‌هایی را که گاهی در این آزمایش‌ها دچار مشکل شده‌اند، صدا کنم و به شرکت ادامه دهم. من به آنها احترام می گذارم و دیدن پیشرفت مداوم آنها باعث خوشحالی من می شود.

«در حالی که من به شرکت‌هایی که خوب عمل می‌کنند جوایزی می‌دهم، فکر می‌کنم مهم است که بدانیم خوب انجام ندادن یک شکست نیست، بلکه این است که شرکت‌ها با آن اطلاعات چه می‌کنند و چگونه خدمات خود را بهبود می‌بخشند. به طور کلی، به نظر می رسد همه در حال بهبود هستند و این یک پیروزی برای میزبانان و مصرف کنندگان است.

اوهاشی گفت یکی از اهداف او برای سال 2022 گفتگو با شرکت ها برای توضیح ارزش مشارکت است. فراتر از ارزش خود معیارها، این بررسی ها به اکوسیستم کمک می کند تا عملکرد بهتری داشته باشد. یکی از سیاست های تست Ohashi یک محرک بزرگ برای این است:

“بسته های میزبانی تا حد امکان به پیش فرض نزدیک هستند. در برخی شرایط که روشن کردن بهبود عملکرد بسیار ساده است، به عنوان مثال کلیک کردن روی یک گزینه برای روشن کردن حافظه پنهان، این کار انجام می شود. این تغییرات باید واضح باشد یا به وضوح در ایمیل خوش آمدگویی به اشتراک گذاشته شود تا حداقل به هر کاربر تضمین شود که این گزینه به او ارائه شود. در غیر این صورت، همه چیز برای مشتریان جدید پس از ثبت نام، برای جلوگیری از مزایای اضافی شرکت‌ها که می‌دانند در حال آزمایش هستند، پیش می‌رود.»

شرکت‌هایی که در این تست‌ها به خوبی عمل می‌کنند، آنهایی هستند که به طور پیش‌فرض از عملکرد استقبال کرده‌اند، به طوری که هر فناوری بهبود عملکرد قبلاً روشن یا فعالانه به مشتریان ارائه شده است.

اوهاشی گفت: «یکی از مواردی که من در آن مدرک گرفتم، اقتصاد است و ما در مورد سیاست‌های انتخاب در مقابل انصراف مانند اهدای عضو و اینکه چگونه پیش‌فرض‌ها می‌توانند به شدت بر نتایج تأثیر بگذارند، صحبت می‌کنیم. «با اجبار بهبود عملکرد انتخاب، نمی‌دانم چند هزار یا حتی صدها هزار سایت تحت تأثیر این معیارها قرار گرفته‌اند بدون اینکه هیچ‌وقت آگاه باشند، زیرا شرکت‌های میزبان مجبور هستند پیش‌فرض‌های بهتری را فعال کنند.»

اوهاشی همچنین با شرکت‌ها در مواردی کار می‌کند که در معیارها قرار نمی‌گیرند، مانند اشاره به مشکلات مربوط به تجربه ورود/UI/UX و گزارش اشکال‌ها.

او گفت: «من احتمالاً در این مرحله از شرکت‌های میزبان وردپرس متفاوتی نسبت به هر کس دیگری در جهان استفاده کرده‌ام (من باید در بین 10 شرکت برتر برای انجام این معیارها برای یک دهه باشم؟» “اگر نمی توانم بفهمم که چگونه می توانم کاری را در سیستم شما انجام دهم، احتمالاً این سیستم شما هستم، نه من. من واقعاً می‌خواهم عملکرد همه را بهتر ببینم، زیرا همه در آن سناریو برنده می‌شوند و من سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم کمک کنم تا این اتفاق بیفتد.»

بررسی کنید معیارهای عملکرد میزبانی وردپرس 2022 برای تفکیک دقیق تر از تمام سطوح مختلف قیمت گذاری و توضیح کامل روش تست. معیارهای سال های گذشته نیز در وب سایت موجود است. امسال Load Storm از کار افتاد، بنابراین اوهاشی آزمایشات را در k6 تکرار کرد. همه اسکریپت های تست بار او منبع باز و در GitHub موجود است، بنابراین دیگران می توانند از آنها برای آزمایش سایت های خود یا ساخت مجموعه های آزمایشی خود استفاده کنند.


منبع: https://wptavern.com/review-signal-publishes-2022-wordpress-and-woocommerce-hosting-performance-benchmarks