برای تقویت تجارت الکترونیک خود، اطلاعات بینش داده را دریافت کنید

این کار را با ردیابی شناسه ها از کانال های مختلف شما و یکپارچه سازی آنها در CDP انجام می دهد. این شناسه ها بر اساس اطلاعات دموگرافیک، اطلاعات شخصی، داده های تراکنش و موارد دیگر هستند.

بنیانگذاران آن دانش گسترده ای را از دنیای تجارت الکترونیک و بازاریابی با رویکرد بدون کد، راه حل ابری و هوش مصنوعی ترکیب کردند تا یک پلت فرم داده مشتری ایجاد کنند که خطوط بین SMB ها و شرکت ها را محو کند.

اما دقیقا چه داده هایی در Custimy استفاده می شود؟ ویژگی های بارز آن چیست؟ چگونه با CRM مقایسه می شود؟

الگوریتم‌های هوش مصنوعی در Custimy مخاطبان را برای جریان‌های ایمیل و هدف‌گیری بازپرداخت شده به‌روزرسانی می‌کنند و شناسایی افرادی که آماده خرید هستند را آسان‌تر می‌کند. این به شما کمک می کند تا از دست دادن مشتری به رقبای خود جلوگیری کنید زیرا زمانی که آنها آماده خرید بودند اقدامی نکردید.

بهبود نتایج بازاریابی

Custimy به رفتار، ویژگی ها و ارزش طول عمر مشتریان (LTV) نگاه می کند. این به شما امکان می دهد با ارزش ترین مشتریان خود را بر اساس این KPI ها شناسایی کنید و بخش ها را به طور خودکار با کانال های بازاریابی خود همگام سازی کنید.

همچنین، من دوست داشتم استفاده از Custimy آسان است و کل تجارت شما را به صورت اعداد نمایش می دهد. بر اساس تجربه من در استفاده از آن، این واقعاً یک پلتفرم بدون کد است که به شما این امکان را می‌دهد تا با بینش‌های کلیدی کسب‌وکار جلوتر از بازی باشید. با روزهایی که در ابزارها یا برنامه‌های مختلف از دست داده‌اید، با داده‌های خود خداحافظی کنید.

داده های Custimy داده های شخص اول هستند


CUSTIMY را امتحان کنید




منبع: https://wplift.com/custimy-review

بازاریابی مبتنی بر داده به معنای اطمینان از اینکه مشتریان مناسب در معرض برند، محصولات و دسته های شما قرار می گیرند، است. به عبارت دیگر، شما باید کانال های بازاریابی خود را با سیگنال های لازم برای مخاطب تغذیه کنید تا از رقبا پیشی بگیرید و بازگشت سرمایه خود را بهبود ببخشید.

ادامه مقاله در زیر

در اینجا برخی از قابلیت های کلیدی آن آورده شده است:

مشتریان مناسب را به دست آورید


Custimy همه چیز در یک است CDP نرم‌افزاری که به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​بینش‌هایی را که برای تقویت تجربه مشتری‌شان نیاز دارند، ارائه می‌دهد.

با این دانش، بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که کجا اطلاعات محصول را افزایش دهید، کدام اقلام را متوقف کنید، یا حتی چه کالاهایی را به دلیل بازگشت بیش از حد به طور کامل حذف کنید. در همین راستا، هدف قرار دادن مشتریان با محصولاتی که به احتمال زیاد آنها را حفظ می کنند، می تواند به شما کمک کند هزینه ها را کاهش دهید و پول را در فروشگاه خود جریان دهید.

سود کلی را افزایش دهید

به طور معمول، شرکت ها برای ارزیابی سودآوری مشتری به ROAS (بازگشت هزینه تبلیغات) و POAS (سود در هزینه تبلیغات) نگاه می کنند. اما این KPI ها فقط یک نگاه اجمالی از دیدگاه را ارائه می دهند و شما خطر از دست دادن مشتریان مناسب را دارید.

اما با Custimy، اکنون راهی برای تبدیل دستی داده ها به محصول و فعال سازی مشتری کاملاً خودکار دارید.
پلتفرم داده های مشتری Custimy می تواند داده های مشتری را برای شما جمع آوری، ادغام، تجزیه و تحلیل و فعال کند. با استفاده از CDP در پشته فناوری خود، می توانید سفر مشتری خود را در همه کانال ها ساده کنید. این داستان‌های موفقیت نشان می‌دهد که Custimy CDP می‌تواند به شما کمک کند تا با تعاملات شخصی‌سازی‌شده‌ای که درآمد ایجاد می‌کند و کسب‌وکار را تکرار می‌کند، تجارب مشتری را تغییر دهید.

بسیاری از CDPهای دیگر، شناسه‌های مبتنی بر شناسه دستگاه یا شناسه کوکی را پایه‌گذاری می‌کنند، اما با حذف تدریجی کوکی‌های شخص ثالث، این دیگر یک راه‌حل بلندمدت یا قابل اجرا نیست.

بازگشت تجارت الکترونیک بر جنبه های بسیار بیشتری از کسب و کار شما از آنچه فکر می کنید تأثیر می گذارد. تدارکات، پشتیبانی مشتری و ارائه‌دهنده حمل و نقل شما همگی مسئولیت بیشتری را بر عهده می‌گیرند در حالی که در فروش شیرین ضرر می‌کنید.

برای بازاریاب ناآگاه، Custimy ممکن است مانند یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به نظر برسد. با این حال، تفاوت قابل توجهی بین این دو سیستم وجود دارد. حتی اگر هم CDP و هم CRM داده های مشتری را مدیریت می کنند، این تنها شباهتی است که بین آنها به اشتراک می گذارند.

CRM ابزاری است که برای مدیریت و سازماندهی تعاملات و روابط با مشتری استفاده می شود. با این حال، هیچ داده یا تحلیلی در مورد نحوه تعامل مشتریان با محصول، خدمات یا برند شما ارائه نمی دهد. اینجاست که پلتفرم داده‌های مشتری وارد عمل می‌شود – درک سفر مشتری و چگونگی تأثیر هر مرحله بر رفتار و درآمد آنها با تجزیه و تحلیل داده‌های جامع را آسان می‌کند.

می خواهی یکبار امتحانش کنی؟ یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه با Custimy داشته باشید و قدرت CDP را برای تجارت خود تجربه کنید.

اگرچه ممکن است منابع لازم برای طراحی چنین سیستمی را نداشته باشید، اما این فرصت را دارید که از نرم افزاری استفاده کنید که سطح دسترسی به داده های شما را با برندهای بزرگ ارائه می دهد.

این رویکرد خودکار و مبتنی بر داده، کسب مداوم مشتریان سودآور جدید با ارزش طول عمر بالاتر مورد انتظار را تضمین می کند.

مشتریان موجود را حفظ کنید

شرکت های کوچک و متوسط ​​که در فضای تجارت الکترونیک B2C فعالیت می کنند به طور سنتی برای غلبه بر چالش های داده های مخفی تلاش می کنند.

Custimy همچنین بینش کاملی در مورد محصولات شما و دانش دست اول از آنچه مشتریان آن اقلام را خریداری می کنند (و نگه می دارند) ارائه می دهد.

علاوه بر این، ادغام CAPI (API تبدیل) Custimy به شما این امکان را می دهد که توانایی ردیابی و تبدیل خود را دوباره به دست آورید. فرصت‌هایی را ارائه می‌کند که از iOS 14 ندیده‌اید، اقدامات را در کل قیف بازاریابی شما ردیابی می‌کند، بنابراین می‌دانید کجا آنها را برای حداکثر بازگشت سرمایه تنظیم کنید.

نرخ بازگشت را به حداقل برسانید

در این بررسی دقیق Custimy، تمام پاسخ ها را به شما می دهم و توضیح می دهم که چگونه می توانید از Custimy برای ایجاد یک تجارت بهتر و قوی تر استفاده کنید.

پلتفرم داده های مشتری Custimy – نمای کلی و ویژگی های کلیدی

در نهایت نرخ بازدهی بالا باعث از دست دادن سود و درآمد شما می شود. به حداقل رساندن این هزینه های اضافی در عین حفظ درآمد، کلید رشد تجارت الکترونیک شماست.

آیا تا به حال شنیده اید که یک CRM برای هر مشتری که دارید پروفایل ایجاد کند؟ Custimy می تواند این کار را برای شما انجام دهد. با نمایه‌های 360 درجه در دسترس شما، می‌توانید از طریق هر نقطه تماسی که برای تعامل با مشتریان خود استفاده می‌کنید، تجربیات شخصی‌سازی‌شده ایجاد و ارائه دهید.


حکم نهایی

Custimy به شما کمک می‌کند تا برای ایجاد بخش‌های مخاطب مبتنی بر ارزش، رویکرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را در پیش بگیرید. علاوه بر این، سیگنال های مخاطب به روز شده را به کانال های بازاریابی مانند اسنپ چت، تیک تاک، فیس بوک و تبلیغات گوگل می فرستد و به شما این امکان را می دهد تا مشتریان مناسب را در لحظه مناسب در کانال های مورد نظر آنها هدف قرار دهید.

بازگشت تجارت الکترونیک بر جنبه های بسیار بیشتری از کسب و کار شما از آنچه فکر می کنید تأثیر می گذارد. تدارکات، پشتیبانی مشتری و ارائه‌دهنده حمل و نقل شما همگی یک مسئولیت اضافی بر عهده دارند، در حالی که در یک فروش شیرین ضرر می‌کنید.

Custimy با پیش‌بینی تمایل به خرید، شناسایی رفتار آنها و ردیابی رفتار و عادات خرج کردن آنها در اکوسیستم برند شما (فروشگاه اینترنتی، ایمیل‌ها، شبکه‌های اجتماعی و غیره) شانس شما را برای حفظ مشتریان افزایش می‌دهد.

Custimy یک CDP بر اساس داده های شخص اول است. این بدان معناست که کاربران داده ها را مستقیماً با شرکت شما به اشتراک می گذارند. چنین روش های داده ای آینده نگر هستند و برای قدرت بخشیدن به تجارت شما به اشخاص ثالث متکی نیستند.

Custimy با CRM استاندارد شما یکسان نیست

ترغیب مشتریان ما به خرید مجدد آسان نیست. به این دلیل که ردیابی رفتار آنها پس از خرید و تعیین اینکه چه زمانی آماده خرید هستند دشوار است.

آیا مشتریان شما بین سایت تجارت الکترونیک، نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ و فهرست‌های محصولات بازار شما زیگزاگ می‌شوند؟ سپس احتمالاً برای شما چالش برانگیز است که به بینش هایی دست پیدا کنید که به شما امکان می دهد یک تجربه شخصی در مقیاس ایجاد کنید.


علاوه بر ویژگی های فوق، Custimy با ادغام هر کانال با نقاط تماس مشتری، تصویر کاملی از تمام داده های شما به شما ارائه می دهد. این کل فرآیند را برای شما خودکار می کند و تضمین می کند که می توانید به راحتی همه KPI های خود را در یک مکان پیدا کنید، یعنی Custimy Insights Cockpit.
و با گزارش‌دهی آسان، ساعات ارزشمندی را که صرف جمع‌آوری داده‌ها از منابع مختلف، ادغام آن‌ها در صفحه‌گسترده، و خرد کردن اعداد با ابزارهای متفاوت صرف می‌کنید، صرفه‌جویی می‌کنید.

بر کسی پوشیده نیست که داده‌های شخص ثالث در آینده به عنوان یک بدهی در نظر گرفته می‌شوند – به‌ویژه با تغییراتی که در قوانین مربوط به iOS 14.5 ایجاد می‌شود و گوگل اعلام کرده است که کوکی‌ها را در سال 2023 حذف می‌کند. داشتن داده‌های شخص اول تضمین می‌کند که شما مالک خود هستید. دانش مشتریان و اینکه شما بر آنچه که با آن اتفاق می‌افتد کنترل دارید (این یک روش مطمئن برای کار با داده‌ها در آینده است).

Custimy یک CDP قوی است که پایه ای را برای اطمینان از اینکه بینش و تجزیه و تحلیل داده های مشتری شما در تمام کانال ها، ابزارها یا پلتفرم شما سازگار است، فراهم می کند.

Custimy به عنوان پایه و اساس داده های مشتری شما عمل می کند و به تیم ها و ابزارهایی که از این پلتفرم استفاده می کنند، این امکان را می دهد که بینش بیشتری داشته باشند.

با چند کلیک، می توانید بینشی دریافت کنید که بهترین عملکرد را در محصولات شما نشان می دهد. سپس می توانید بودجه بیشتری را به آنها اختصاص دهید تا سود نهایی خود را افزایش دهید.

Custimy Insights Cockpit

تجربیات شخصی مهم هستند-71 درصد از مصرف کنندگان انتظار داشته باشید که برندها آنها را ارائه دهند. و 76٪ وقتی این اتفاق نمی افتد ناامید می شوند. برندهای بزرگ تجارت الکترونیک b2C این را می‌دانند و سیستم‌هایی را برای ادغام داده‌های همه‌کاناله طراحی می‌کنند، که به آنها امکان می‌دهد تجربیات خود را با بینش بهتر طراحی کنند.