ایمیل های سفارش ووکامرس خود را با YayMail بهبود بخشید


آیا از استفاده از همان قالب های بی مزه برای ایمیل های WooCommerce خود خسته شده اید؟ به دنبال راهی برای بهبود طراحی ایمیل خود و ارسال ایمیل هایی هستید که مشتریان شما را خوشحال کند؟ خوب، بهترین گزینه استفاده از افزونه سفارشی‌سازی ایمیل است.

بسیاری از صاحبان فروشگاه ووکامرس می‌خواهند ظاهر ایمیل‌های تراکنشی را که پس از خرید منتشر می‌شوند، سفارشی کنند. اما این نیاز به دانش کد دارد زیرا WooCommerce فقط به شما امکان می دهد محتوای متن و رنگ های اصلی را به طور پیش فرض تغییر دهید. برای سفارشی سازی بیشتر، باید CSS خود را به فایل قالب ایمیل اضافه کنید.

خوشبختانه، افزونه‌هایی مانند YayMail به شما اجازه می‌دهند تا از جنبه‌های فنی سفارشی‌سازی ایمیل WooCommerce عبور کنید.

ایمیل های WooCommerce را سفارشی کنید

ایجاد شده توسط YayCommerce، YayMail به شما امکان می دهد ایمیل های WooCommerce را با عناصر کشیدن و رها کردن سفارشی کنید. هر عنصر یک بلوک در ویرایشگر ایمیل بصری ایجاد می کند، و طراحی پوسته ها و ویرایش محتوا بسیار آسان است – درست مانند ویرایشگر گوتنبرگ.

به علاوه، YayMail به شما امکان می دهد از آن استفاده کنید منطق شرطی ووکامرس برای نمایش/پنهان کردن بلوک های ایمیل خاص. به عنوان مثال، زمانی که سفارش با استفاده از یک روش پرداخت خاص انجام می شود، می توانید پیشنهادهای تخفیف را نشان دهید.

در این بررسی عملی YayMail، به شما نشان خواهم داد که چگونه این افزونه را راه اندازی کنید و از ویژگی های مختلف آن برای بهبود تجربه ایمیل WooCommerce خود استفاده کنید.

YayMail Pro – ویژگی های کلیدی

YayMail قابلیت سفارشی سازی کامل را برای 11 قالب ایمیل WooCommerce ارائه می دهد. می توانید عناصر بلوک مختلفی را برای بهبود طراحی ایمیل خود اضافه کنید، از جمله:

  • جزئیات سفارش و پیگیری سفارشات Woo
  • وضعیت سفارش سفارشی
  • فیلدهای پرداخت
  • قیمت های مشتری و قیمت های حمل و نقل
  • کوپن
  • طرح های پرداخت و امضای ایمیل
  • بنرهای فروشگاه و سایر دارایی های رسانه ای

همچنین YayMail Pro به شما این امکان را می دهد که در حالی که WPML، TranslatePress، Polylang، GTranslate، Weglot و… را در سایت خود دارید، آن قالب های ایمیل WooCommerce را به زبان های مختلف سفارشی کنید.

به علاوه، می‌توانید از افزونه‌های YayMail برای سفارشی‌سازی بیشتر قالب‌هایی که از طریق افزونه‌های WooCommerce وارد می‌کنید، استفاده کنید. افزونه ها برای:

  • اشتراک های WooCommerce
  • رزرو ووکامرس
  • AutomateWoo
  • پیگیری – الگوهای ایمیل سفارشی
  • خدمات فروش وو
  • آلمانی شده
  • پیش‌سفارش YITH
  • سوئیت B2B و عمده فروشی

و تعداد زیادی افزونه دیگر.

توجه داشته باشید که برای استفاده از افزونه ها باید نسخه YayMail Free یا YayMail Pro را نصب کرده باشید.

ادامه مقاله در زیر

دستی با YayMail

در این بخش به شما خواهم گفت که چگونه می توانید از توابع مختلف YayMail برای بهینه سازی ایمیل های WooCommerce خود نصب و استفاده کنید.

ابتدا YayMail را دانلود کنید وب سایت YayCommerce یا صفحه WordPress.org افزونه. سپس فایل فشرده افزونه را آپلود کرده، افزونه را نصب و فعال کنید.

پس از اتمام، می توانید از طریق تب WooCommerce در داشبورد مدیریت خود به ویژگی های YayMail دسترسی پیدا کنید. ماوس را روی برگه سمت چپ نگه دارید، سپس روی Email Customizer کلیک کنید تا به افزونه دسترسی پیدا کنید.

تب WooCommerce در داشبورد مدیریت

انتخاب یک الگو

ابتدا باید الگویی برای ایمیلی که می خواهید سفارشی کنید انتخاب کنید. در YayMail، گزینه های زیر را برای قالب ها دریافت می کنید:

  • ترتیب جدید
  • سفارش لغو شده
  • سفارش ناموفق
  • در حالت انتظار سفارش دهید
  • در حال پردازش سفارش
  • سفارش تکمیل شده
  • سفارش بازپرداخت شده
  • فاکتور مشتری / جزئیات سفارش
  • یادداشت مشتری
  • بازنشانی رمز عبور
  • حساب جدید
  • مشتری جدید (Addon)
  • پیام جدید (افزودن)
  • مشتری جدید نیاز به تایید دارد (افزودن)
  • حساب تایید شد (افزودن)


افزودن عناصر

هنگامی که یک الگو را انتخاب کردید، می توانید عناصر را بکشید و رها کنید تا ایمیل خود را ایجاد کنید.

عناصر زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد کل ساختار قالب پیش فرض را تغییر دهید.

می توانید موارد زیر را وارد کنید:

عناصر کلی

لوگو – لوگوی نام تجاری خود را در بالای ایمیل قرار دهید تا برندسازی شرکت خود را تقویت کنید.

افزودن عناصر در سفارشی کردن ایمیل‌های ووکامرس
  • عنوان ایمیل – به مشتریان بگویید ایمیل درباره چیست. همچنین می توانید رنگ پس زمینه و متن را برای مطابقت با برند تجاری خود تغییر دهید.
  • تصویر – ایمیل های خود را با ترکیب تصاویر محصولات یا مجموعه ها جذاب تر کنید.
  • دکمه – هنگام فروش متقابل یا توصیه محصولات در ایمیل‌های خود، CTAهایی مانند «اکنون خرید کنید» را وارد کنید
  • متن و عنوان – متن را تغییر دهید یا عنوانی را در بخش خاصی از ایمیل خود اضافه کنید.
  • نماد اجتماعی – برای لینکدین، فیس‌بوک، دیسکورد، اینستاگرام و/یا وب‌سایت خود آیکون‌هایی اضافه کنید تا افراد بتوانند شما را به صورت آنلاین با یک کلیک دنبال کنند.
افزودن عناصر در ایمیل های ووکامرس
  • ویدیو – برای القای اعتماد به مشتری یک ویدیوی گواهی یا ویدیوی نکات محصول اضافه کنید.
  • فهرست متن – اگر اطلاعات بیشتری برای اشتراک‌گذاری دارید، دو ستون متن را به همراه CTA وارد کنید.
  • HTML – هر عنصر HTML را از طریق کد به ایمیل خود وارد کنید.
  • پاورقی – بازدیدکنندگان را به شرایط و ضوابط یا سیاست حمل و نقل خود هدایت کنید.

عناصر ووکامرس

YayMail همچنین به شما امکان می دهد عناصر بومی WooCommerce مانند آدرس حمل و نقل، آدرس صورتحساب، مورد سفارش و قلاب را وارد کنید.

به علاوه، اگر محصولات دیجیتالی مانند NFT و تقویم دیجیتال را می فروشید، می توانید عنصر دانلود مورد سفارش را اضافه کنید.

بلوک ها

با استفاده از بخش بلوک ها در ویرایشگر YayMail، می توانید موارد زیر را به ایمیل خود اضافه کنید:

ادامه مقاله در زیر

  • محصولات ویژه – پرفروش ترین ها یا اقلام مد روز خود را برای جذب مشتری نمایش دهید
  • پیشنهاد ساده – تبلیغات یا پیشنهاد تخفیف با زمان محدود خود را به پیام اضافه کنید
  • بنر تک – یک محصول یا دسته را به همراه CTA برای سفارش به نمایش بگذارید
اضافه کردن بلوک در ایمیل های ووکامرس سفارشی

تغییر چیدمان

از بخش عمومی ویرایشگر Yaymail، می توانید اضافه کنید:

  • فضا
  • تقسیم کننده
  • یک ستون
  • دو ستون
  • سه ستون
  • چهار ستون

هنگامی که می خواهید طرح ایمیل خود را تغییر دهید، این عناصر باید مفید باشند.

گزینه های دیگر

YayMail چند گزینه دیگر نیز دارد که ممکن است در نوار ابزار بالا مفید واقع شوند. این شامل درج کدهای کوتاه است که محتوایی را که می توانید در پیام خود وارد کنید گسترش می دهد.

کدهای کوتاه برای اطلاعات عمومی، جزئیات سفارش، حمل و نقل، صورت‌حساب، پرداخت‌ها و کاربران جدید در دسترس هستند. فقط کد کوتاه مورد نظر را در عنصر متن کپی و جایگذاری کنید تا در ایمیل شما نمایش داده شود.

گزینه های دیگر عبارتند از:

  • ارسال ایمیل تست: با کلیک بر روی این دکمه یک ایمیل آزمایشی به آدرس ایمیل خودمان ارسال می شود. سپس می توانید ببینید که آیا همه چیز سر جای خود است یا خیر.
  • جای خالی: این گزینه به شما امکان می دهد تمام محتوا را حذف کنید و طرح خود را از ابتدا بسازید.
  • کپی الگو: می خواهید قالب دیگری را در قالب فعلی درج کنید؟ از دکمه کپی الگو برای انجام این کار در چند ثانیه استفاده کنید.
  • بازنشانی قالب: با این دستور می توانید قالب ایمیل فعلی را به طرح پیش فرض WooCommerce بازنشانی کنید.

علاوه بر همه اینها، یک گزینه پیش نمایش زنده در YayMail وجود دارد. می توانید از آن برای ارزیابی هر گونه اضافه/تغییر که در زمان واقعی ایجاد کرده اید استفاده کنید. قبل از ارسال ایمیل روی یک دستگاه تلفن همراه و رایانه رومیزی ببینید که چگونه به نظر می رسد.

پیش نمایش ایمیل های ووکامرس را سفارشی کنید

تنظیمات YayMail

تنظیمات YayMail به شما کنترل بیشتری بر طراحی ایمیل خود می دهد. این شامل:

  • تنظیمات عمومی – ضامن هایی برای نمایش/مخفی کردن تصویر محصول، SKU، لینک ها، توضیحات و قیمت معمولی پیدا کنید.
  • تنظیمات ایمیل – رنگ پس زمینه، رنگ پس زمینه محتوای ایمیل و رنگ پیوند متن را تغییر دهید.
  • فعال/غیرفعال کردن قالب ها – کلیدهای فعال و غیرفعال کردن قالب های مختلف را در YayMail پیدا کنید.
  • بازنشانی قالب ها – همه قالب ها را به حالت پیش فرض تغییر دهید.
  • الگوهای واردات/صادرات – یک قالب را از یک افزونه وارد کنید یا قالب های موجود را به افزونه دیگری صادر کنید.
تنظیمات yaymail

برای راهنمایی بیشتر، لطفا آنها را بررسی کنید اسناد YayMail.

قیمت گذاری YayMail

شما می توانید YayMail را به صورت رایگان نصب و استفاده کنید.

با این حال، استفاده از YayMail Pro مستلزم خرید یکی از مجوزهای زیر است:

ادامه مقاله در زیر

  • سایت تک – 59 دلار سالانه، 199 دلار طول عمر
  • 3 سایت – سالانه 139 دلار، طول عمر 339 دلار
  • سایت های نامحدود – 399 دلار سالانه، 999 دلار طول عمر

افزونه ها باید جداگانه خریداری شوند.

اکثر افزونه ها برای استفاده سالانه در یک وب سایت منفرد بین 39 تا 59 دلار هزینه دارند. می‌توانید بر اساس افزونه‌هایی که اغلب استفاده می‌کنید، موارد مهم برای کسب و کارتان را دریافت کنید.

حکم نهایی

ایمیل ها همیشه یک جنبه ضروری از تجربه مشتری تجارت الکترونیک باقی می مانند.

و با کمک YayMail، می‌توانید ظاهر ایمیل‌های خود را برای ایجاد تعامل و تبدیل جذاب کنید.

سفارشی‌کننده ایمیل همچنین می‌تواند به شما در اطمینان از ثبات برند کمک کند. با ترکیب دارایی های برند، می توانید ارتباطات خود را فوراً قابل تشخیص کنید.

اکثر فروشگاه های WooCommerce ایمیل های بسیار کسل کننده و خسته کننده ارسال می کنند. با افزونه YayMail، فرصتی دارید که نسبت به رقبای خود برتری پیدا کنید و تجربه پس از خرید خود را فوراً بهبود بخشید.

YAYMAIL را دریافت کنید






منبع: https://wplift.com/yaymail-review-design-elegant-emails-for-your-woocommerce-orders