ایجاد پاپ آپ های وب سایت بدون کدنویسی


پنجره‌های بازشو کلاه‌های زیادی بر سر می‌گذارند، از جمله کلاه‌های تاییدکننده محصول، سازنده فهرست ایمیل، انتقال دهنده اطلاعات و غیره. بنابراین طبیعی است که بخواهیم ظاهری زیبا داشته باشند و هوشمندانه کار کنند.

اما همه سازندگان پاپ آپ به شما اجازه نمی دهند پنجره های بازشو هوشمند ایجاد کنید. در واقع، اکثر ابزارهای پاپ آپ وردپرس فقط اصول اولیه را ارائه می دهند.

WP Popups از این نظر برجسته است. یک پلاگین همه کاره پنجره های بازشو برای وردپرس، WP Popups به شما امکان می دهد انواع مختلفی از پنجره های بازشو ایجاد کنید، آنها را با قوانین دقیق نمایش هدف قرار دهید و در صورت نیاز آنها را به نرم افزارهای دیگر متصل کنید.

نسخه پریمیوم WP Popups با قابلیت های بیشتری عرضه می شود. می‌توانید از آن برای نمایش کوپن‌ها، انتخاب‌های ایمیل، اطلاعیه‌های فعالیت بی‌حرکت و موارد دیگر استفاده کنید.

در این بررسی مفصل WP Popups، در مورد کارهایی که این افزونه می‌تواند انجام دهد و عملکرد آن را مشاهده می‌کنید، اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

نمای کلی WP Popups

WP Popups یک بازنگری کامل از افزونه معروف Popups است، با تعداد نصب فعال بیش از 30000 سایت در زمان نگارش این مقاله. هم نسخه رایگان و هم نسخه پریمیوم این افزونه وجود دارد – دومی قابلیت های بیشتری را ارائه می دهد که برای برخی از صاحبان وب سایت مفید است.

بنابراین ویژگی های کلیدی WP Popups چیست؟

  • یک سازنده قالب بصری برای ایجاد و سفارشی کردن پنجره های بازشو
  • قوانین هدف گیری دقیق برای دسترسی به کاربران خاص، دستگاه ها، محتوا و غیره.
  • 5 مکان نمایش و 3 قانون ماشه (از جمله زمان در سایت و عمق اسکرول)
  • ادغام با سایر افزونه های فرم مانند WP Forms، MailPoet، Ninja Forms و غیره.
  • کدهای کوتاه برای شبکه های اجتماعی مختلف

در اینجا نحوه ایجاد یک پنجره بازشو با این ابزار همه کاره است…

در این بخش، من تجربه خود را از استفاده از WP Popups به اشتراک خواهم گذاشت. فقط برای اینکه ایده ای به شما بدهم، استفاده از این افزونه واقعاً آسان است و در مورد هدف گذاری کاملاً انعطاف پذیر است.

برای ایجاد اولین پاپ آپ خود، افزونه را در سایت وردپرس خود نصب کنید، سپس به پنجره های WP → افزودن جدید. با این کار، سازنده بازشو بصری راه‌اندازی می‌شود، که تقریباً رابط کاربری مشابهی با افزونه محبوب WPForms دارد، که شگفت‌انگیز است (حداقل برای کسانی که از فرم‌ساز استفاده می‌کنند).

ادامه مقاله در زیر

انتخاب یک الگو

اولین قدم این است که یک نام و الگوی بازشو انتخاب کنید. شما می توانید با یک قالب از قبل موجود پیش بروید یا طرح خود را از ابتدا ایجاد کنید.

نسخه رایگان پنج قالب از پیش طراحی شده:

  • زیبا
  • شفاف
  • پستی
  • کوپن
  • CTA

اکثر قالب ها ظاهری مینیمال دارند و باید برای اکثر وب سایت ها به خوبی کار کنند.

پنجره های WP انتخاب یک الگو

هنگامی که قالب خود را انتخاب کردید، افزونه سازنده بصری را راه اندازی می کند. مجموعه ای از تنظیمات را در سمت چپ و یک پیش نمایش زنده از پنجره بازشو در سمت سوار رابط آن خواهید دید.

برای افزودن محتوا به پاپ آپ خود، از ویرایشگر کلاسیک وردپرس استفاده خواهید کرد. علاوه بر تصاویر و متن استاندارد، می توانید موارد زیر را نیز شامل کنید:

  • کدهای کوتاه بومی که به شما امکان می دهد دکمه های اشتراک گذاری نزدیک/اجتماعی را وارد کنید.
  • کدهای کوتاه از افزونه های دیگر، مانند افزونه فرم مورد علاقه شما. از این ویژگی برای ایجاد فرم های انتخابی بازشو، فرم های تماس، فرم های ثبت نام و غیره استفاده کنید.

هنگامی که محتوای پاپ آپ خود را نهایی کردید، می توانید به تب Appearance بروید تا موقعیت و طراحی آن را پیکربندی کنید.

ابتدا از لیست گزینه ها، Popup Position را انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید آن را در مرکز، نوار پایین، نوار بالا و غیره قرار دهید. با ایجاد تغییرات، فوراً آن‌ها را به صورت زنده مشاهده خواهید کرد:

سفارشی کردن ظاهر پنجره

پس از انتخاب موقعیت، از تنظیمات دیگر برای پیکربندی استفاده کنید:

  • اندازه پنجره – شما می توانید ارتفاع، عرض و لایه را تغییر دهید
  • مرز ها
  • رنگ ها
  • سایه ها
  • موقعیت و اندازه دکمه بستن
  • انیمیشن های ورودی

تنظیم قوانین نمایش

قوانین نمایش جایی هستند که WP Popups آن را از پارک خارج می کند.

به طور جدی، شرایط منحصر به فرد و فراوان است. بعلاوه، می توانید هر تعداد از آنها را که لازم است گروه بندی کنید تا پنجره بازشو خود را به طور کامل هدف قرار دهید.

به عنوان مثال، اگر نگران ایجاد اختلال در تجربه کاربری جستجوگر تلفن همراه هستید، می توانید با استفاده از اپراتورهای AND/OR دو قانون را ترکیب کنید:

اگر شخصی از جستجوی Google آمده و از دستگاه تلفن همراه استفاده می کند، پنجره بازشو را راه اندازی نکنید.

اساساً، این افزونه به شما امکان می دهد در صورت نیاز شرایط نمایش چندگانه را در یک گروه قانون اضافه کنید. و همچنین به کاربران این امکان را می دهد که هر تعداد گروه قانون جداگانه را که نیاز دارند ایجاد کنند.

نسخه رایگان WP Popups بیش از ده قانون نمایش متفاوت را ارائه می دهد. شما می توانید هدف قرار دهید:

  • محتوا – انواع صفحه، طبقه بندی های سفارشی، پست های خاص و غیره.
  • دستگاه ها – تبلت، دسکتاپ یا موبایل
  • الگوی صفحه – به عنوان مثال، اینکه آیا صفحه یک صفحه اصلی است یا خیر
  • ارجاع دهندگان – به عنوان مثال، از یک موتور جستجو یا از یک وب سایت خاص.
  • بازدیدکنندگان جدید در مقابل بازدیدکنندگان بازگشتی
  • اینکه آیا کاربر قبلاً در سایت شما نظر داده است یا خیر
  • نقش های کاربر
  • وضعیت ورود به سیستم – آیا کاربر به سایت وردپرس شما وارد شده است یا خیر

می توانید این قوانین را با استفاده از هر دو شرایط AND و OR ترکیب و مطابقت دهید:

  • و – زمانی که تمام شرایط یک گروه قانون خاص برآورده شود، پنجره بازشو نمایش داده می شود
  • OR – برای راه اندازی پنجره بازشو حداقل یک شرط گروه قانون باید رعایت شود
تنظیم قوانین نمایش در پنجره های بازشو WP

پیکربندی تنظیمات

برای اتمام کار، به برگه تنظیمات بروید و جزئیات زیر را پیکربندی کنید:

  • اگر کاربر آن را ببندد یا تبدیل کند، چه مدت باید قبل از نمایش مجدد پنجره بازشو صبر کنید
  • چه زمانی پنجره بازشو راه اندازی شود

می‌توانید با پرش به آن، محرک‌ها را تنظیم کنید تنظیماتمحرک ها. WP Popups به شما امکان می دهد یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

  • زمان روی صفحه
  • کلاس CSS (به عنوان مثال، یک بازدیدکننده روی لوگوی سایت کلیک می کند تا پنجره بازشو باز شود)
  • عمق اسکرول – تعداد مشخصی پیکسل یا درصدی از ارتفاع صفحه

علاوه بر این، می توانید کنترل کنید که افزونه هر چند وقت یکبار پنجره های بازشو شما را پس از تعامل کاربران با آنها از طریق بخش کوکی ها/بستن نشان می دهد.

به عنوان مثال، اگر مدت زمان پخت بسته شدن را برابر با 60 روز تنظیم کنید، بازدیدکننده ای که پنجره بازشو را می بندد، قبل از گذشت 60 روز آن را دوباره نمی بیند.

پیکربندی تنظیمات در پنجره‌های بازشو WP

و تقریباً همین است. هنگامی که پیکربندی پنجره بازشو به پایان رسید، Publish را بزنید و طبق قوانین شما شروع به کار می کند.

دلایلی برای در نظر گرفتن نسخه های پریمیوم

همه چیزهایی که تا این مرحله ذکر کردم را می توان با نسخه رایگان WP Popups انجام داد.

پس چرا کسی می خواهد یک نسخه پریمیوم دریافت کند؟ در اینجا چند دلیل وجود دارد:

قالب ها و موقعیت های بازشو بیشتر

نسخه Pro به شما امکان دسترسی به ویژگی ها/قالب های اختصاصی را می دهد تا انواع بیشتری از پنجره های بازشو ایجاد کنید. به عنوان مثال، شما می توانید ایجاد کنید

  • پنجره های ورود/ثبت نام Ajax
  • دروازه های سن
  • اعلامیه های خروج بیکار که به طور خودکار کاربران غیرفعال را از سیستم خارج می کنند
  • گذاشتن اعلان‌ها برای راه‌اندازی یک پنجره بازشو زمانی که کاربر روی برخی یا همه پیوندهای خارجی کلیک می‌کند
  • بازشوهای انتخاب ایمیل (بدون نیاز به افزونه فرم جداگانه)

همچنین موقعیت های بیشتری برای انتخاب خواهید داشت، از جمله یک پنجره بازشو چسبنده و پرکننده تمام صفحه.

قوانین و محرک های نمایش اضافی

نسخه پریمیوم قوانین نمایش یکنواخت را با مجموعه گسترده قوانین ارائه شده در نسخه رایگان همراه می کند. شما می توانید قوانین را برای:

زمان‌بندی – پنجره‌های بازشو را در روزها/زمان‌های خاصی از هفته یا بین تاریخ‌های خاص نمایش دهید

هدف‌گیری جغرافیایی – پنجره‌های بازشو را برای بازدیدکنندگان از مکان‌های جغرافیایی خاص هدف قرار دهید

تست و متریک A/B

پنجره های بازشو و تست A/B یک مسابقه ساخته شده در بهشت ​​هستند. و نسخه پریمیوم WP Popups متوجه این موضوع می شود: معیارهای تبدیل مفیدی را همراه با تست A/B دریافت می کنید. برداشت‌ها و تبدیل‌ها را ردیابی کنید، سپس به سرعت تست A/B را برای یافتن موفق‌ترین پنجره بازشو اجرا کنید.

برای کسانی که می‌خواهند عمیق‌تر در تجزیه و تحلیل غواصی کنند، WP Popups همچنین گزینه‌ای برای راه‌اندازی ردیابی رویدادهای Google را در بر می‌گیرد. پیکربندی این به شما امکان می دهد داده های تبدیل را در Google Analytics مشاهده و تجزیه و تحلیل کنید.

چندین ادغام

در نهایت، WP Popups Premium ادغام های اختصاصی را برای بسیاری از افزونه ها و خدمات بازاریابی ایمیلی محبوب ارائه می دهد:

  • تماس مداوم
  • MailPoet
  • ActiveResponse
  • میلرلایت
  • اوبر
  • خرید (InfusionSoft)
  • خبرنامه
  • و خیلی بیشتر

توسعه دهندگان WP Popups دو نسخه از این افزونه را ارائه می دهند: رایگان و پریمیوم.

نسخه پریمیوم WP Popups در چهار طرح مختلف ارائه می شود:

  • پایه – 35 دلار در سال با 1 مجوز سایت، پنجره های بازشو نامحدود، افزونه ها و پشتیبانی.
  • به علاوه – 99.50 دلار در سال با 5 مجوز سایت، همه ویژگی ها و افزونه های بیشتر.
  • حرفه ای – 199.5 دلار در سال با 10 مجوز سایت، همه ویژگی ها و افزونه های پیشرفته.
    آژانس – 299.50 دلار در سال با مجوزهای نامحدود، همه ویژگی ها و همه افزونه های موجود و آینده.

همه طرح‌ها دارای قیمت‌های اولیه ویژه هستند و تمدید آن با قیمت استاندارد منهای 30٪ تخفیف انجام می‌شود. شما در هر زمانی برنامه ها را تغییر می دهید یا اشتراک خود را لغو می کنید.

اسکرین شات قیمت پنجره های WP

حکم نهایی

اگر به دنبال راه حلی همه کاره برای پاپ آپ های وردپرس هستید، به دنبال پنجره های WP نباشید. این ویژگی‌های زیادی برای درخشش پنجره‌های بازشو دارد و قوانین نمایشی که دریافت می‌کنید به سختی با هر افزونه بازشو دیگری مطابقت دارد.

بعلاوه، WP Popups به شما کنترل کامل بر روی نمایشگرهای پنجره (و حتی گزینه ادغام کدهای کوتاه از سایر افزونه ها) را می دهد.

نسخه Pro کارها را ارتقا می‌دهد و قالب‌های اختصاصی را برای موارد استفاده دیگر مانند گیت‌های سن و پنجره‌های ثبت نام/ورود ارائه می‌کند.

به طور کلی، WP Popups واقعاً انعطاف‌پذیر و همه‌کاره است، بنابراین حتماً به آن نگاه کنید. این ممکن است تنها کلیدی باشد که قفل درب تبدیل های بیشتر را باز می کند.

WP Popups را امتحان کنید




منبع: https://wplift.com/wppopups-review