OpenAI آخرین نسخه ChatGPT را معرفی کرد که شامل عرضه بتا مرور وب و 70 پلاگین خیره کننده برای کاربران ChatGPT Plus است.
این نسخه پلتفرم هوش مصنوعی را به ارتفاعات جدیدی سوق می دهد و وظایفی را که کاربران می توانند با ChatGPT انجام دهند تغییر می دهد.
از سرگرمی و خرید گرفته تا جستجوی شغل و پیشبینی آبوهوا، این ویژگیهای آزمایشی میتوانند تجربه کاربری را متحول کنند و امکانات زیادی را به رابط چت شما بیاورند.
همانطور که وارد این دوره جدید تعامل وب مبتنی بر هوش مصنوعی می شویم، بیایید به معنای این موضوع برای کاربران ChatGPT بپردازیم.
انتخاب ویژگیهای آزمایشی ChatGPT
کاربران ChatGPT Plus باید به مرحله بتا 70 پلاگین و مرور وب در آخرین نسخه ChatGPT دسترسی داشته باشند.
دسترسی اولیه به ویژگی های آزمایشی را می توان در تنظیمات کاربر ChatGPT Plus در پانل ویژگی های بتا یافت.
اگر ویژگی های بتا فعال هستند، هنگام دسترسی به ChatGPT باید ظاهر به روز شده را مشاهده کنید 12 می نسخه پلاگین ها، مرور وب و مفسر کد تحت GPT-4 در دسترس هستند.
وبگردی انتخابی
در مرحله بتا، مرور وب و افزونه ها باید بدانند که چه زمانی و چگونه از آن ویژگی ها برای پاسخ به درخواست کاربر استفاده کنند.
به عنوان مثال، وقتی از ChatGPT برای اخبار برتر امروز در مورد یک موضوع خاص پرسیدم، مرور وب میداند که مستقیماً به وب میرود.
در این آزمون، مرور وب تنها اطلاعات یک مقاله خبری را که در تقریباً دهها پیوند استنادی ارجاع داده شده بود، خلاصه می کرد.
دومین آزمایش مرور وب برای اخبار رسانه های اجتماعی امروز به الگوی مشابهی منجر شد: 15 خبر را فهرست کرد که همه از یک سایت خبری بودند.
70 پلاگین ChatGPT شخص ثالث
با 70 پلاگین شخص ثالث در فروشگاه افزونه ها، کاربران می توانند از GPT-4 برای سرگرمی، بهبود خانه، سرمایه گذاری، جستجوی شغل، بازاریابی، تولید سریع، خرید، آموزش، آب و هوا و موارد دیگر استفاده کنند.
حتی با انتخاب زیاد افزونه ها، فقط می توانید سه افزونه را برای چت فعال کنید.
از آنجایی که من به دنبال راهی برای استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل فایلهای PDF بودم، برای امتحان یک افزونه PDF هیجانزده بودم. متاسفانه هنوز هم نیاز به کار دارد.
افزونه Zillow خانههایی را کشف کرد که به احتمال زیاد نیازهای من را برآورده میکنند، حتی اگر چیزی را پیدا کند که دقیقاً مطابقت داشته باشد.
این نشان میدهد که افزونههای ChatGPT این پتانسیل را دارند که روش انجام بسیاری از کارها را به صورت آنلاین تغییر دهند.
مراحل کلیدی برای انتشار ویژگی های جدید
علاوه بر یادداشت های انتشار، OpenAI اخیرا توضیح داد مراحل کلیدی انتشار ویژگی های جدید برای ChatGPT.
مرحله اول به گروه کوچکی از کاربران اجازه میدهد تا ویژگیهای جدید (آلفا) را آزمایش کنند، سپس مرحله دوم کاربران ChatGPT Plus که ویژگیهای جدید را انتخاب کردهاند (بتا) و با در دسترس بودن عمومی به پایان میرسد.
مراحل آلفا و بتا به OpenAI اجازه می دهد تا بازخورد کاربر را برای بهبود تجربه کاربر، افزایش ثبات و ملاقات جمع آوری کند. استانداردهای کیفیت قبل از انتشار عمومی
به عنوان یک کاربر مرحله آلفا یا بتا، می توانید با ارائه بازخورد با گزینه های ارائه شده، اثربخشی و دقت ویژگی های جدید را شکل دهید.
ایجاد پلاگین های ChatGPT
توسعه دهندگانی که می خواهند افزونه های ChatGPT ایجاد کنند، می توانند به آن بپیوندند لیست انتظار پلاگین ها.
پس از تایید، OpenAI مستندات شما را در ساخت پلاگینی مانند افزونه های Instacart، Expedia، KAYAK و سایر برندها راهنمایی می کند.
شرکت های بزرگ فناوری برای تسلط بر هوش مصنوعی می جنگند
انتشار جدید ChatGPT توسط OpenAI پس از توسعه جهانی Bard توسط گوگل و مایکروسافت نسل بعدی ویژگیهای هوش مصنوعی Bing منتشر شد.
تصویر ویژه: Ascannio/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/chatgpt-plugins-web-browsing-beta/486785/